Mihin Chiquita jäi?Chilavert ja Jorge Campos never forget
Mihin Chiquita jäi?Chilavert ja Jorge Campos never forget
Pääskö hän juhlimaan sitä palstalla vai oliko lentänyt jo ennen sitä ulos.RIP Ville. Mulla on tämä 2022 mömmöjen kuvakin hänestä vielä tallessa.
Pääsi joo, mukana oli seurannassa.Pääskö hän juhlimaan sitä palstalla vai oliko lentänyt jo ennen sitä ulos.
Ideahan on se että maalia lähinnä oleva pelaaja saa koskea palloon käsin.Ai että oli hienoa, kun koulun peleissä oli lentävä mokke. Ihan kuin mokke ei olisi voinut muuten peliin osallistua...
Good times.
Näistä mitään en ole kyllä sanonut. Eikun hups, nyt luin nopeasti väärin. Kyllä tuon kakkosen olen noin. Ja paikkansa se pitää, tuskin kukaan toista väittääkään.Oot yrittänyt jo niin ei tuhlata enää kummankaa meidän aikaa. Mutta josbkuitenkin haluut niin,
1. Mbappe ja Dembele on kisojen paras laitakaksikko.
2. Southgate on hyvä valmentaja
3. Yamal on hypetetty vain koska on 16-v, hän ei voi olla hyvä laituri koska ei ole tehnyt maalia. Onhan jalkapallo maalinteko peli.
Ja monta muuta päälle(!)
Viuhahtaja ei ois huono (välttämättä)Ekaa kertaa vois melkeen toivoa fanien kentälle juoksua, niin ois enemmän viihdettä, mitä tässä pelissä..
Niiden kaksi ekaa peliä oli ihan viihdyttäviä kyllä. Ja alkulohkon viimeinen mielenkiintoinen koska selkeästi ei kiinnostanut b-miehistöä ja hävisivät massiiviselle Georgialle. Tää peli on kyllä ollut ekan puoliajan jälkeen aika tylsää.Ideahan on se että maalia lähinnä oleva pelaaja saa koskea palloon käsin.
Onko Portugalin muutkin pelit olleet näin puuduttavia? Voisipa molemmat pudottaa jos peli päättyy 0-0.
Eihän tässä ole Slovenialla mitään hätää.
Varo mitä toivot.Viuhahtaja ei ois huono (välttämättä)
Rogerio Ceni? Ois voinu ollaMihin Chiquita jäi?
NHL:ssä Yzerplan, EM-futiksessa SouthplanOnpa Onni että tätä jalkapallon riemujuhlaa saadaan katsoa puoli tuntia lisää.
Kyllä tuon kakkosen olen noin. Ja paikkansa se pitää, tuskin kukaan toista väittääkään.
Maapallolla Tamiplan.NHL:ssä Yzerplan, EM-futiksessa Southplan
Viu-hah hah-taja olis ollut vain 80 minuuttia joten olisi ollut jo puoli tuntia nukkumassa. Aina tulee valittua väärä show.Viuhahtaja ei ois huono (välttämättä)