Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 308 772
  • 13 218

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä luulen ettei miestä loppupeleissä ihan hirveästi Messi kiinnosta. Olen ymmärtänyt että Messin ja Ronaldon välit on ihan asialliset, vastakkainasettelu on lähinnä median luomaa.
Ronaldohan hermostui saudikatsojien Messi-huudoista niin pahasti, että alkoi näytellä näille jotain runkkauselkeitä sun muita ja sai pelikieltoa, koska sellainen on sielläpäin todella kiellettyä. Normikansalainen olisi kivitetty.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Orsato veti komean Ronaldo imitaation, kädet levällään ja päätä vähän kallelleen, kun joku Portugalin poika meni köllölleen rankkarin toivossa.
 

Barney

Jäsen
Onpas ollut vähämaalinen päivä. Onneksi huomenna pelaa Itävalta.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ronaldohan hermostui saudikatsojien Messi-huudoista niin pahasti, että alkoi näytellä näille jotain runkkauselkeitä sun muita ja sai pelikieltoa, koska sellainen on sielläpäin todella kiellettyä. Normikansalainen olisi kivitetty.
Mutta kurkunleikkaus liikkeet on sielläpäin sallittuja.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Btw, mikä tämä "perustele"-meemi on täällä? Multa on mennyt ohi, kun olen jättänyt ketjun lukemisen aika vähille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös