Pomminvarmasti, veikkaisin että kaksikin.Tekeekö Espanja vielä yhden?
Viddu repesin tuohon kun kysyit. Älä yritä tommosella anastaa mun paskavisojen kuninkuutta!!Mä haluaisin tehdä yhden mutta en tiedä minne. Haluaisin kysyä että kuinka moni oikeasti odottaa 20-30min että dippikastike tekeytyy jääkaapissa.
Mutta niistä vain Sweet Chili on hyvän makuista.Nykyäänhän on typerämpää tehdä niitä itte, kun ne valmiit tulee halvemmaksi kuin dippipaketin+kermaviilin osto.
Me rikkaat söimme sitä varmaan kerran kuukaudessa, tai ehkä tässä nyt vähän aika multaa puistot ja oikeasti se oli joku 7-8 kertaa vuodessa. Mutta ei kyllä kerran vuodessa, se on varmaa, sen verran nimittäin oli suvussa pätäkkää!Saat Viennetta jäätelökakkua. Sitä sai joskus lapsena kerran vuodessa ja oli varmaan hyvää juuri siksi.
Itse asiassa, tuo on aivan totta mitä sanoit! Koska nythän Georgian täytyy tehdä maali viedäkseen pelin jatkoille.Nyt on pakko Georgian alkaa pelaamaan enemmän pallollisena. Pelin kuvan siis muuttuu.
Söin tuota kerran koko lapsuudessani. Meillä oli yleensä pelkkää Pingviini-vaniljajäätelöä, joskus siroteltiin kaakojauhetta siihen päälle. Jos isä oikein halusi hullutella, osti saunajätskiksi tiikerijäätelöä.Me rikkaat söimme sitä varmaan kerran kuukaudessa, tai ehkä tässä nyt vähän aika multaa puistot ja oikeasti se oli joku 7-8 kertaa vuodessa. Mutta ei kyllä kerran vuodessa, se on varmaa, sen verran nimittäin oli suvussa pätäkkää!
Me ei taidettu koskaan ostaa itseasiassa. Kaverin luona sain, hänen äitinsä oli lääkäri.Me rikkaat söimme sitä varmaan kerran kuukaudessa, tai ehkä tässä nyt vähän aika multaa puistot ja oikeasti se oli joku 7-8 kertaa vuodessa. Mutta ei kyllä kerran vuodessa, se on varmaa, sen verran nimittäin oli suvussa pätäkkää!
Nyt oli kyllä jo niin huono ja kaukaa haettu että parempaa ei varmaan voi kukaan enää keksiä. Voitit pelin.Paljastus Simpsonien baarinpitäjästä:
Dani ol Mo.
Mutta söitkö ikinä mintun makuista, söitkö? Meillä syötiin juhannuksena ja jouluna. Vanhemmat lähettivät minut hakemaan sitä kaupasta ja olivat aina ihan hiestä onnessaan kun tulin minttu-viennetan kanssa kotiin!!Me rikkaat söimme sitä varmaan kerran kuukaudessa, tai ehkä tässä nyt vähän aika multaa puistot ja oikeasti se oli joku 7-8 kertaa vuodessa. Mutta ei kyllä kerran vuodessa, se on varmaa, sen verran nimittäin oli suvussa pätäkkää!
Muut teki kinkkukiusauksen, Tove Janssonin.Vili veikkaus että Muumeista tutulta Vilijonkalta löytyy georgialaista alkuperää.
Vaan kyllä se peli näyttää jatkuvan samanlaisena, ja Georgia luottaa siihen, että saa vastaiskuilla paikkoja.Itse asiassa, tuo on aivan totta mitä sanoit! Koska nythän Georgian täytyy tehdä maali viedäkseen pelin jatkoille.
Tulee hyvässä ja pahassa sekä hiustyylissä mieleen Marcelo. Siis pelitapa- ja paikka enne kaikkea. Hyökkäuksen kärkenä...Tuon Cucurellan preesens on kyllä todella vakuuttava. Paljon samaa kuin Puyolissa.
Meillä oli jätskiä 24/7 hela dagen. Paras oli tiikerijätski ja joskus herkkupäivinä Trio-jätskiä, yleensä kylläkin perusvaniljaa.Me rikkaat söimme sitä varmaan kerran kuukaudessa, tai ehkä tässä nyt vähän aika multaa puistot ja oikeasti se oli joku 7-8 kertaa vuodessa. Mutta ei kyllä kerran vuodessa, se on varmaa, sen verran nimittäin oli suvussa pätäkkää!
Minun mielestä tämä ei ole sama Cucurella, joka pelaa Chelseassa. On kyllä samannäköinen, mutta tämä on tällainen 2.0 versio.Tuon Cucurellan preesens on kyllä todella vakuuttava. Paljon samaa kuin Puyolissa.
Toi oli hyvä. Vililonkalta heitetty hassuttelu.Muut teki kinkkukiusauksen, Tove Janssonin.