Miksi?
Uskotellakseni itselleni, että Suomi ehkä jossain erityisissä arvioissa saattaaisi yhä vielä olla kovempi futismaa kuin Georgia.
Miksi?
Mulla sattuu silmiin jos syön paljon jäätelöä.No nyt on ihailtavaa, suorastaan luostarimunkki-tason itsekuria. Kyllä se omalla kohdalla on yleensä koko boksi tai ei mitään.
Oli siellä pientä turhautumista ilmassa, sellaisia toivottomia kaukolaukauksia.Hienosti Espanjalla kesti hermot siinä ekalla puoliajalla ja malttoivat muuttaa pelaamista sen alun hötkyilyn jälkeen. Ei myöskään suurempaa hermojen menetystä näkynyt vaikka joutui tappioasemaan.
Toisella puoliajalla ihan suvereeni ja nälkä pysyi johtoasemassa. Southgate ei ymmärrä.
Vaikka Mbappe muodostaakin Theon kanssa aivan laittoman huikean laitaparin Ranskalle, niin pidättäydyn kyllä aiemmassa väitteessäni, että Espanjan laituriduo on nimenomaan tässä turnauksessa ollut kyllä ykkönen. Ja nimenomaan se, että molemmat ovat olleet niin vahvoja. Ranskalla taas on ollut Mbappen ohella vaikeuksia löytää toiselle laidalle hyvää syömähammasta, eikä toki Mbappekaan tässä turneessa mikään 'loistelias' ole ollut, sattuneista syistä.Vaikka kokoonpanoissa olikin hänet merkattu ysiksi niin laidalla hän pelasi loistavasti yhdessä Theon kanssa. Tätä tukee myös ottelun heat map.
Pure jenkkiä, Sakukin teki niin ja nyt sen poika pelaa änärissä!Mulla sattuu silmiin jos syön paljon jäätelöä.
Älä kysy, en mäkään ymmärrä. Airwaves purkka myös sattuu korviin.
Näin se on. Joidenkin ei tarvitse turvautua jäätelökeskusteluun ollakseen äänessä.Vastustamatonta dataa!
Toistaiseksi, vailla parempaa tietoa, olen Yön Kärpän asiantuntijavankkureissa. Ihan oikeesti, en jotenkin ironisesti. Käsittämätön database löytyy sieltä ja salamana.
Samaa mieltä tästä, että so far tämä on mennyt näin.Sen takia tässä kyseisessä turnauksessa: Espanjan laiturit > Ranskan laiturit.
Suarez taisi purra italialaista?Pure jenkkiä, Sakukin teki niin ja nyt sen poika pelaa änärissä!
Taisi syödä Messinkin kun sitä ei näissä kisoissa ole näkynyt!Suarez taisi purra italialaista?
Sama täällä itseasiassa! Vähintään se neljä kertaa menee B&J kipon kumoamiseen yleensä. Kerralla en oo syönyt koskaan.Mä olen onneksi "pieniruokainen" jäätelönkin suhteen ja syön yhdestä paketista 4-5 kertaa. Ei siis mahdoton hinta.
Pelas ne ihan viihdyttävästi tappiolla lisäajalla.Vituttaa edelleen toi Englannin voitto. Mut eiköhän Sveitsi lähetä lädit kotio.
Ja ennen kaikkea oli selvästi parempi kuin Slovakia. Ei tarvitse olla paras, riittää kun on parempi kuin vastustaja. Sitä Englanti tänään toden totta oli.Pelas ne ihan viihdyttävästi tappiolla lisäajalla.
Myös mutakakku menee yleensä täällä kerralla huiviin.Sama täällä itseasiassa! Vähintään se neljä kertaa menee B&J kipon kumoamiseen yleensä. Kerralla en oo syönyt koskaan.
Onkohan näissä kisoissa tehty enemmän maaleja jalalla vai päällä?
Niin. Itsellä silti harmittaa että potentiaalia olisi ihan viihdyttävään peliin mutta tuo on lopputulos.Ja ennen kaikkea oli selvästi parempi kuin Slovakia. Ei tarvitse olla paras, riittää kun on parempi kuin vastustaja. Sitä Englanti tänään toden totta oli.
Ja mulla ei siis ole mitään ongelmaa aistien kanssa liittyen jäätelöihin. Tykkään vain herkutella säästeliäästi :DMyös mutakakku menee yleensä täällä kerralla huiviin.