Suomen peliesityksistä tuli kieltämättä Petteri Orpo mieleen.Minä ainakin kannustin Sanna Marinia kun Wilma Murto hyppäsi EM-kultaa, ja huusin viime jääkiekon MM-kisoissa PETTERI ORPOOOOOOOOO aina kun Suomi teki maalin.
Suomen peliesityksistä tuli kieltämättä Petteri Orpo mieleen.Minä ainakin kannustin Sanna Marinia kun Wilma Murto hyppäsi EM-kultaa, ja huusin viime jääkiekon MM-kisoissa PETTERI ORPOOOOOOOOO aina kun Suomi teki maalin.
Mulla oli koko ministerilista wikipediasta nenän edessä ja valitsin sieltä aina jonkun, jota huutaa kummassakin tapauksessa.Minä ainakin kannustin Sanna Marinia kun Wilma Murto hyppäsi EM-kultaa, ja huusin viime jääkiekon MM-kisoissa PETTERI ORPOOOOOOOOO aina kun Suomi teki maalin.
Totaalirepeäminen tolle kuvalle :DNää on just parhait. Ensin pitää miettii ja sit,,,röhönaurut!!
Mutta täydellinen ei hänkään ole. Mutta harva meistä on.Vieläkin pitää kehua Mehmet Hetemaj´ta asiantuntijana. Loistavasti avaa pelin hienouksia jokaiselle!
Se kirjoitetaan at-lan-ta. Atlanta. Georgian pääkaupunki. Siellä pidettiin aikanaan ne Georgian olympialaisetkin, kyllä sä varmaan niistä jatkossa muistat kirjoitusasunkin.Näin kävi. Eteenpäin. Tai kuten espanjalainen sanoisi: adelante!
Väitän että suurimmassa osassa tapauksissa maan jalkapallomaajoukkue pelaajineen ovat syyttömiä maan hallinon toimiin. Ei ole ikinä itselläni tullut mieleenkään etten kannattaisi Suomen maajoukkuetta vaikka en hallituksen toimien takana välttämättä seisoisi. Ymmärrän että urheilu ja politiikka kulkevat käsi kädessä, mutta ei joka ikistä urheilutapahtumaa, maajoukkuetta, pelaajaa, fania ja huoltajaa tarvitse katsojan toimesta politisoida ja laittaa jonkun poliittisen suurennuslasin alle.Nää on monimutkaisia asioita. Tunnen esim. erään suomeniranilaisen, joka selvästi ei esivanhempiensa maan nykyisestä menosta perusta, mutta seurasi kuitenkin jalkapallon MM-kisoissa Iranin maajoukkueen otteita.
Eiväthän toki vaikka Suomen värejä kantavat urheilijat edusta Marinin tai Orpon hallitusta, mutta politiikka on keskeinen osa kansainvälistä urheilua, pidimme siitä tai emme. Mikäli Serbia esim. olisi näissä kisoissa edennyt pitkälle, olisihan se ollut ainakin omasta mielestäni ikävä asia, vaikka miten hienoa futista olisivat pelanneet.
Näin kävi. Eteenpäin. Tai kuten espanjalainen sanoisi: adelante!
Onko Sash! Espanjasta?Näin kävi. Eteenpäin. Tai kuten espanjalainen sanoisi: adelante!
Tämä on hyvä viesti. Miettimistä kaikille niille urpoille jotka haluaa sekoittaa politiikan ja urheilun keskenään.Minä ainakin kannustin Sanna Marinia kun Wilma Murto hyppäsi EM-kultaa, ja huusin viime jääkiekon MM-kisoissa PETTERI ORPOOOOOOOOO aina kun Suomi teki maalin.
Et selvästikään muista Maradonan esitystä Englantia vastaan -86 MM-kisoissa.Mutta täydellinen ei hänkään ole. Mutta harva meistä on.
Entäs Arlanda, oletko siellä käynyt, se on lentokenttä meidän naapurissa, ihan Turun vieressä, lähempänä kuin joku idän sputnikit!!Se kirjoitetaan at-lan-ta. Atlanta. Georgian pääkaupunki. Siellä pidettiin aikanaan ne Georgian olympialaisetkin, kyllä sä varmaan niistä jatkossa muistat kirjoitusasunkin.
Kymppipykäläähän ei sovelleta, jos kirjoittaja on paljastanut henkilöllisyytensä palstalla. Ottakaa tämä viesti muistiin jatkoa varten.No vittu, heti kun kehuin niin helähti. Valavuori jr. sanoo moi!
Ei oo viikko tehnyt muutosta mihinkään.Psst hei, studiossa puhutaan jälleen kerran mainitsemastani kolmioista. Hyvää analyysiä Hetemaj´lta jälleen kerran.
Klassikko.
Ekvatooor!! tai siitä se joskus "lauloi"Onko Sash! Espanjasta?
Mikä juttu tää on että larppaat vanhusta, vaikka oikeesti oot muistaakseni joku tyyliin 18-vuotias vai olitko sitäkin nuorempi? Oo vaan rohkeesti oma ittes jatkossa, ja jätä tämmönen hahmon esittäminen meille oikeesti vanhoille.Et selvästikään muista Maradonan esitystä Englantia vastaan -86 MM-kisoissa.
Kyllä hämärästi muistan ne Ge-orgiat. Kruu... -orgiat jäi totaalisen pimentoon kasarilla. Ehkä parempi näin.Se kirjoitetaan at-lan-ta. Atlanta. Georgian pääkaupunki. Siellä pidettiin aikanaan ne Georgian olympialaisetkin, kyllä sä varmaan niistä jatkossa muistat kirjoitusasunkin.
Onhan tuo Pedro Porron hallitus tosiaan ehtinyt jo epäonnistuakin monessa.Suomen peliesityksistä tuli kieltämättä Petteri Orpo mieleen.
Tai meille hahmoille.Oo vaan rohkeesti oma ittes jatkossa, ja jätä tämmönen hahmon esittäminen meille oikeesti vanhoille.
En tiedä. Mulla tämä pöytäbrändi ja konkistadorien että matadorien canselointi käynnissä.Onko Sash! Espanjasta?
Mielestäni hyvä juttu tähän väliin kertoa, kuinka jalkapallolla voidaan luoda kansallista identiteettiä.Miksi tässä puhutaan politiikasta?
Eikös Maikkarin uutiankkurina ollut joskus muinoin joku Sash!a?En tiedä. Mulla tämä pöytäbrändi ja konkistadorien että matadorien canselointi käynnissä.