Perustele.No ei, kun 21-vuotias on jo, mutta näissä ympyröissä epävirallisesti voitanen laskea hänet junnuksi, sen verran nuori on.
Sen verran helpoksi on ottelu ennakoitu, että pelistrategiaksi valittiin 45 minuutin siesta, jonka päälle sitten pelataan jalkapalloa 45min.Espanjalla on vaikeaa
No niin no, nämä on kuitenkin jo toiset EM-kisat ja myös MM-kisat löytyy mieheltä, niin itse en tuollaista enää junioriksi miellä.No ei, kun 21-vuotias on jo, mutta näissä ympyröissä epävirallisesti voitanen laskea hänet junnuksi, sen verran nuori on.
Joo. Cucurella.
Checo Perez.Canizares?
No ei, kun 21-vuotias on jo, mutta näissä ympyröissä epävirallisesti voitanen laskea hänet junnuksi, sen verran nuori on.
Kumpaan luottaisi, Mr. Maantietovisaan vai ahneeseen, ööh johki...No en sitäkään hakenut.
Carvajal löytyy Benalmadenan ja Fuengirolan rajalta.
Mä taas tykkään vähän tuosta, että lähtevät bussista vauhdilla hyökkäämään.En kyllä toivoisi busseja jatkoon.
Eikä tainnut mies kauheasti juostakaan sitten 80-luvun.Frank Williams aika kova pelaaja kuolleeksi mieheksi.
Niin siis ei tietenkään sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta nuorihan noi on, sen takia ainakin minä voitanen heitä junnuiksi näin ei-vakavalla touhulla.No tuskin kukaan laskee Bellinghamia junnuksi vaikka on Pedriä nuorempi.
Lasken Jobe Bellinghamin junnuksi.No tuskin kukaan laskee Bellinghamia junnuksi vaikka on Pedriä nuorempi.
KlassikkoItävalta Georgia finaalilta haisee