Mielestäni hyvä juttu tähän väliin kertoa, kuinka jalkapallolla voidaan luoda kansallista identiteettiä.Miksi tässä puhutaan politiikasta?
Eikös Maikkarin uutiankkurina ollut joskus muinoin joku Sash!a?En tiedä. Mulla tämä pöytäbrändi ja konkistadorien että matadorien canselointi käynnissä.
Tietenkin olen käynyt Arlandassa. Olen käynyt myös Bromman kentällä, vai mikähän sen pikkusen bussiaseman näkösen paikan nimi olikaan. Tukholman ja sen lentokenttien lisäksi olen käynyt Uumajassa, Linköpingissä, Malmössä, Gävlessä sekä Örnskjökdsknördlvikissä. Kosmopoliitti voi olla myös naapurimaassa!Entäs Arlanda, oletko siellä käynyt, se on lentokenttä meidän naapurissa, ihan Turun vieressä, lähempänä kuin joku idän sputnikit!!
Puhuu ne studiossakin.Miksi tässä puhutaan politiikasta?
Anna kakkua. Oikeesti, anna kakkua. Suklaakakkua, jos semmosta on, mutta tiikerikakku käy myös.Miksi tässä puhutaan politiikasta?
Puhuin lähetyksestä.Anna kakkua. Oikeesti, anna kakkua. Suklaakakkua, jos semmosta on, mutta tiikerikakku käy myös.
Kuka sä oot? Montako Vuoden Jatkoaikalainen -titteliä sulla on? Mulla on vaan viisi, vai olikohan niitä kuusi, en minä muista enää.Tai meille hahmoille.
Isäsi vaikuttaa erittäin kosmopoliitilta kaverilta. Onnittelen hyvästä isän valinnasta!Muistan kun oltiin ysärillä Portugalissa lomalla ja isä kertoi menneensä yömyöhäsellä vielä uima-altaalle juttelemaan muiden turistien kanssa. Joku esitteli itsensä olevan Georgiasta, johon kielimiehenä tunnettu isäni kysyi: "From Russian Georgia?" Jenkillä meni välittömästi pata jumiin ja tivasi isältäni: "Do you want to swim?" Tähän isäni vastasi välittömästi: "Maybe we can swim together."
Amerikkalainen perääntyi. Tällaista se on joskus ulkomailla. Sattuu ja tapahtuu!
Mulla ei oo ees yhtään ääntä. En ees haluiskaan!Kuka sä oot? Montako Vuoden Jatkoaikalainen -titteliä sulla on? Mulla on vaan viisi, vai olikohan niitä kuusi, en minä muista enää.
Juuri ennen laukausta peitti näkökentän… eli jossain vaiheessa oli maalivahdin ja pallon välissä. Mutta kuten totesin ei tuomareiden mielestä vaikuttanut peliin.No ei kyllä ollut Morata missään vaiheessa maalivahdin ja pallon välissä.
Ei se mitään, puhu mistä puhut, mutta anna kakkua. Jos on kinuskikakkua niin sekin muuten olisi erittäin hyvä!Puhuin lähetyksestä.
Montako äänestystä oot pistäny pystyyn?Kuka sä oot? Montako Vuoden Jatkoaikalainen -titteliä sulla on? Mulla on vaan viisi, vai olikohan niitä kuusi, en minä muista enää.