YLE laittaa omasta mielestään parhaan kokoonpanon finaaliin, ja veikkaanpa että siellä nähdään Lehtola, Rantala ja Pohja. Lehto ja Nure tuskin pääsevät edes välieriin.No on tämä yksi parhaita studiokokoonpanoja, mitä on mahdollista saada näistä ylen asiantuntijoista.
Toki oli eilisessä iltapelissäkin aika kova kokoonpano, oikeastaan vielä kovempi mitä nyt.
Mä oon aina miettinyt, että mikä tuossa pätkässä on hauskaa tai legendaarista."Mika, onhan Sloviakialla mahdollisuus voittaa Englanti tänään?
"No periaatteessa ei oo"
Tulee kyllä kaverin jutuista tämä legendaarinen pätkä mieleen.
Mietipä tosiaan sitä.Mä oon aina miettinyt, että mikä tuossa pätkässä on hauskaa tai legendaarista.
Toivottavasti Southgate saa 12 vuoden jatkosopparin. Tätä on ilo katsella.
Ei se varmaan aukene jos et ollut tuohon aikaan vielä syntynyt.Mä oon aina miettinyt, että mikä tuossa pätkässä on hauskaa tai legendaarista.
Minun mielestäni legendaarisen sloganin "matka ei tapa, vaan vauhti" muuntaminen tuohon muotoon juhlimisen yhteyteen, on sangen hyvä heitto.Mä oon aina miettinyt, että mikä tuossa pätkässä on hauskaa tai legendaarista.
Monesti vika on vitsissä/jutussa jos vastaanottaja ei ymmärrä, mutta valitettavasti asia on juuri toisinpäin nyt.Mä oon aina miettinyt, että mikä tuossa pätkässä on hauskaa tai legendaarista.
No onhan nuo kommentit aika poikkeuksellisia, mitä yleensä asiantuntijoilta totuttu kuulemaan. Ja Suomelle ei annettu mitään palaa, vaikka peli menikin lopulta aivan toisin. Kuvastaa ehkä sitä, että katsotaan nimet kokoonpanosta ja luodaan ennakkokäsitys puhtaasti sen pohjalta.Mä oon aina miettinyt, että mikä tuossa pätkässä on hauskaa tai legendaarista.
Saapa nähdä uskaltaako Southgate peluuttaa Guehia loppuun asti. Ei ollut kaukana toinen keltainen eli punainen kortti Slovakian maalissa hänellä.
Ja onhan tuo suorasanaisisuus "en nää mitään syytä miksi voitettaisiin tänään" aika meemikamaa :DMinun mielestäni legendaarisen sloganin "matka ei tapa, vaan vauhti" muuntaminen tuohon muotoon juhlimisen yhteyteen, on sangen hyvä heitto.