Missä Tuomas Raja?Kun avausottelusta on kysymys, niin miksei ole myös paras kokoonpano YLEllä kehissä? Missä on J. Rantala? Salminen ja Lehtola nyt tietenkin ovat tuolla.
Missä Tuomas Raja?Kun avausottelusta on kysymys, niin miksei ole myös paras kokoonpano YLEllä kehissä? Missä on J. Rantala? Salminen ja Lehtola nyt tietenkin ovat tuolla.
No, sovitaan sitten vaikka niin.Sanoisin enemmänkin, että Saksan heikko suoriutuminen johtuu jostain muusta kuin yksittäisen pelaajan lopettamisesta.
Aivokuolleella vitsailu on aina hyvä läppä.David Coulthard laittoi juuri äsken viestiä Schumille, ja sanoi että räpytä silmiäs jos Saksa voittaa. Schumi ei räpyttänyt.
Sama homma, kun koitan jutella ruotsia skånelaisen serkun miehen kanssa. Edes viina ei auta.Mielestäni puhun aika hyvää englantia, mutta siihen on ilmeiset syyt, että liiketoimintaa en ole tehnyt skottien ja irkkujen kanssa. En hetkeäkään usko, että he ovat ymmärtäneet sanaakaan kommunikaatiosta enää satoihin vuosiin.
Rumasti sanottu Coulthardista.Aivokuolleella vitsailu on aina hyvä läppä.
Minä puhun erinomaista norjaa aamuyöstä. Ja tanskaa pari tuntia siitä.Sama homma, kun koitan jutella ruotsia skånelaisen serkun miehen kanssa. Edes viina ei auta.
Ei jumalauta mikä meininki stadionilla. Onneksi on Skotlanti.
Till Lindemannia ja joku sen video?Ai hei tuleekohan tässä joku avajaisspektaakkeli? Scooter ja How much is the fish?
YLE:llä harvinaisen hieno studio kyllä.
Ja tämä miesoletettu mainostaa vielä itseään kosmopoliittina. My GODTiedän Saksan joukkueesta 5 pelaajaa, muut nimet oli uppo-outoja. Olen asiantuntija.
Seuraavana lauteilla Nightwish ja monsuuni.
Tuossa on tilan tuntua. Mahtuu kuvaan muutakin kuin Teemu Niikon nahkakengät.Minä en pitänyt. Kai tolla budjetilla saisi oikeita lavasteita, eikä mitään tylsää green screeniä.