Mainos

Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

• 538 198
  • 18 643

Kumpi voittaa EM kultaa?

• Espanja

Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

Ääniä: 62 32,8%

• Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei kisauutisia voi toimittaa ilman Inka Korhosta.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Olisko ballsseja vaihtaa Foden Palmeriin jo tauolla?

On kuitenkin tätä menoa Southgaten viimeinen matsi.

Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Mainoo ottaa tämän porukan reppuselkään ja hoitaa jatkopaikan Englannille. Ei mitään hävittävää vaikka tappio tulisikin ja siksi pystyy pelaamaan ilman paineita.
Toivottavasti ei. Slovakia 8. parhaan joukossa olisi hieno yllätys + Englannin potkupallo-fanit tekevät joukkueen kannattamisesta kertakaikkiaan mahdotonta.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
No eikös ne edelleenkin katso tuosta pallon seismometristä että milloin se syöttöhetki on? Tai en nää mitään syytä miksi eivät katsoisi.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No on tämä yksi parhaita studiokokoonpanoja, mitä on mahdollista saada näistä ylen asiantuntijoista.
Toki oli eilisessä iltapelissäkin aika kova kokoonpano, oikeastaan vielä kovempi mitä nyt.
YLE laittaa omasta mielestään parhaan kokoonpanon finaaliin, ja veikkaanpa että siellä nähdään Lehtola, Rantala ja Pohja. Lehto ja Nure tuskin pääsevät edes välieriin.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Englannilta joku all time paskin EM-pudotuspelipuoliaika --> ei vaihtoja.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Mä oon aina miettinyt, että mikä tuossa pätkässä on hauskaa tai legendaarista.
Monesti vika on vitsissä/jutussa jos vastaanottaja ei ymmärrä, mutta valitettavasti asia on juuri toisinpäin nyt.

Tuplatorkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Jets, Red Wings, Bayern
Mä oon aina miettinyt, että mikä tuossa pätkässä on hauskaa tai legendaarista.
No onhan nuo kommentit aika poikkeuksellisia, mitä yleensä asiantuntijoilta totuttu kuulemaan. Ja Suomelle ei annettu mitään palaa, vaikka peli menikin lopulta aivan toisin. Kuvastaa ehkä sitä, että katsotaan nimet kokoonpanosta ja luodaan ennakkokäsitys puhtaasti sen pohjalta.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Oispa Daniel Sturridge.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy