Kuinka monta kertaa se on sattunut niin sanotusti isolla stadionilla?Menisitkö itse aukealle kentälle kekkuloimaan ukkosmyrskyssä? Selostajatkin juuri kertoivat että onhan näitä tapauksia ollut missä pelaaja on saanut salamaniskusta ja jopa kuollut kentälle.
Christian Eriksen varmaan haluaisi pelata kun on tommonen automaattinen jumalallinen defibrillaattori koko ajan päällä hurisemassa.
Missä on stadionin katto silloin kun sitä tarvittaisiin? Väärässä hallissa pelataan tämä peli.
Ei oo Stadikalla kattoa.Nyt kun olis pelattu Stadikalla, jossa on katto, ei ois mitään ongelmaa
Menisitkö itse aukealle kentälle kekkuloimaan ukkosmyrskyssä? Selostajatkin juuri kertoivat että onhan näitä tapauksia ollut missä pelaaja on saanut salamaniskusta ja jopa kuollut kentälle.
Christian Eriksen varmaan haluaisi pelata kun on tommonen automaattinen jumalallinen defibrillaattori koko ajan päällä hurisemassa.
Uusien sääntöjen mukaan 0,12 - 0,18 maalia per 1 m/s vastatuulta, riippuen millä sektorilla hyökkäyksen pallonhallinta-aika oli suhteellisesti suurin.Saako Tanska tuulikompensaatiomaalin?
Ei oo Stadikalla kattoa.
Mun mielestä oli tanskalaisten ympäröimänä tosin. Noh, sama se.New York Rangersin t-paita bongattu saksalaisfanilla. Ei varmaan se yleisin tuolla stadionilla
Ilmainen suihku ja viel sadevedestä joihinkin paikkoihin. Saksalaista insinöörilaatua tehdä syöksytorvet ilman syöksytorvia!!