"Die Türkische, jeden Tag so schnell. Ja!"Mutta mitä vittua Turkki. Tasapeli riittää lohkokakkoseksi ja koko pelin käyneet kuumana. Typeriä lappuja ja rikkeitä. Nyt pitäisi pelata maltilla ja rauhassa ja ottaa se jatkopaikka. Tällä töhöilyllä voivat hyvin menettää sen.
Hoh, mä oon Georgian kelkassa, koska kuinka moni oikeasti ennen kisoja mielessään edes sivusi ajatusta, että Georgia voisi olla jatkossa - saati voittaisi yhtään peliä?Kyllä tässä vahvasti Tshekin kelkassa ollaan, c'mon
Eli Georgia, Tsekki, Portugal... Samassa veneessä.Hoh, mä oon Georgian kelkassa, koska kuinka moni oikeasti ennen kisoja mielessään edes sivusi ajatusta, että Georgia voisi olla jatkossa - saati voittaisi yhtään peliä?
Kotia?Alkaa varmistua se, että Hollanti pääsee lohkokolmosena helpoimpaan paikkaan.
Aivan joo, Turkkihan putoisi, jos Tšekki voittaa. Unohtui näinkin itsestäänselvä asia.Eli Georgia, Tsekki, Portugal... Samassa veneessä.
Kyllähän tuosta Georgia 4 pinnalla vielä hyvinkin mahdollisesti jatkoon menee?Hoh, mä oon Georgian kelkassa, koska kuinka moni oikeasti ennen kisoja mielessään edes sivusi ajatusta, että Georgia voisi olla jatkossa - saati voittaisi yhtään peliä?
Kaiken lisäksi se oli vielä omien katsomosta..Onko tää sitä lutuuria kun katsomosta lentää vesipulloja sekä muuta roinaa kulmapotkun antajaa kohti?
Ois kyllä huvittavan näköistä, kun pelaajat juoksis tuolla alushousut täynnä tuoppeja!Laittakaa noihin tuoppeihin joku tonnin pantti ja heti
Yksi monta kertaa käytettävä tuoppi/peli. Tai täyttä tuoppia ei saa ellei anna tyhjää tilalle. Siinäpä ovat loppupelin ilman kaljaa jos heittävät omansa pois.Laittakaa noihin tuoppeihin joku tonnin pantti ja heti
Mun tonni on noille about sen tölkin hintainen.Ois kyllä huvittavan näköistä, kun pelaajat juoksis tuolla alushousut täynnä tuoppeja!