Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 202 358
  • 8 776
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kyllä tässä vahvasti Tshekin kelkassa ollaan, c'mon
Hoh, mä oon Georgian kelkassa, koska kuinka moni oikeasti ennen kisoja mielessään edes sivusi ajatusta, että Georgia voisi olla jatkossa - saati voittaisi yhtään peliä?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Kuulen kohinaa. Ei se, ei ole joki tai koski, vaan Tshekin ja Georgian maabrändien kohoaminen!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä mullakin jonkin verran oli pätkimistä Portugalin pelissä, enemmän tosin kuvanlaadun heittelyä. Se pyöri mulla tabletissa, eli veikkaanpa että se on ihan sovellusversiosta kiinni.

Laitekin on käytännössä uusi ja speedtest antoi langattomasti 190 megaa, joten ei ole varmaan siitä kiinni.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuntuu kyllä, että näissä kisoissa on poikkeuksellisen paljon tuoppeja yms. lentänyt kentälle. Onhan nuo toki jossain sitä ns. lutuuria, mutta että EM-kisoissakin... Typerää
 

redpecka

Jäsen
Ihmeen coolisti ottaa nämä palloilijat vaikka kulmaa antaessa tulee kaljamukia päähän. Heittelevät enimmät poissiitä pallom tieltä ja keskittyvät toimenpiteeseen. Ihailtavaa, mutta outoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös