Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 201 041
  • 8 771

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ne tykkää futiksesta ja innostuu kun saavat kommentoida sitä.
Harvempi meistä saa tehdä duunikseen sellasta johon vastaavalla intohimolla suhtautua.

Hyvä vaan ettei ole ihan monotoonista, vaikka joku/jotain aina ärsyttääkin.

Ei mua innostuminen häiritse. Sellanen kliseiden varaan rakennettu heruttelu kyllä pikkasen. Tekoäly vois hoidella jo noittenkin hommat.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mä rehellisesti en ymmärä miksi Carrasco on kentällä. Heikkoa on ollut tekeminen kentällä
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Eiiiiih. Logoon.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Ei mua innostuminen häiritse. Sellanen kliseiden varaan rakennettu heruttelu kyllä pikkasen. Tekoäly vois hoidella jo noittenkin hommat.
Vaihda selostuskieli Englanniksi niin kuulet vain stadionäänet. Henkilökohtaisesti annan kyllä täyden kympin näille kaikille selostajille näistä kisoista. Kiva seurata kun selostajista paistaa into omaa hommaansa kohtaan.
 

Voranen

Jäsen
Karu kohtalo käymässä Ukrainalle, kun neljällä pisteellä jää ulos. Samaan aikaan Unkari painaa kolmella pisteellä ja negatiivisella maalierolla todnäk jatkoon (riippuen mitä illan peleissä tapahtuu)
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tää Belgian puolustaminen on jotain aivan järkyttävää. Koko ajan tullaan läpi vähän joka puolelta. Tilaa on hiukan liikaa Ukrainalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös