torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
Eiköhän Belgia pakkaa laukut tänään ja lähde kotio päin?
Tulee mieleen ala-aste ajat, kun jotkut leikki laser-kynillä maanantain aamunavauksissa.Katsojia ja tuoppeja jo olikin kentällä hiukan liikaa nähty, nyt sitten vielä nämä laserilla pelleilyt mukaan... Ei hyvä
Kun et itse tee, kaveri tekee og-maalin.Vanha totuus pitää varmaan kohta paikkansa, eli kun et itse tee niin Lukaku tekee paitsiomaalin.
Mä otan voittajaa vastaan.Toivottavasti se noudetaan katsomosta ja laitetaan tappelemaan Lukakua vastaan
Varsinainen tehoduo Lukakun kanssa (jos se vaan saisi jostain sisään)On toi De Bruyne aika älytön seppä
Näitä nykyajan hössötyksiä, me leikittiin viivoittimella ja auringonvalolla!!Tulee mieleen ala-aste ajat, kun jotkut leikki laser-kynillä maanantain aamunavauksissa.
Kaikki kunnia Belgian pojille ja jalkapallokulttuurille. Pieni maa jne jne ja tms.Eiköhän Belgia pakkaa laukut tänään ja lähde kotio päin?
Ainakin Englanti viimeiset 60 vuottaKaikki kunnia Belgian pojille ja jalkapallokulttuurille. Pieni maa jne jne ja tms.
Mutta onko toista FIFA rankingin jatkuvaa kärkimaata, jolla on aivan kaamea nippu aina, mutta käteen jää aina pitkän puksun jälkeen vain suhna?
Mitä välii, Lukanu vetää kuitenki ohii.Toivottavasti se noudetaan katsomosta ja laitetaan tappelemaan Lukakua vastaan
Eihän Belgialla näissä kisoissa mitään kaameaa nippua ole. Aiemmissa kisoissa on toki ollut.Kaikki kunnia Belgian pojille ja jalkapallokulttuurille. Pieni maa jne jne ja tms.
Mutta onko toista FIFA rankingin jatkuvaa kärkimaata, jolla on aivan kaamea nippu aina, mutta käteen jää aina pitkän puksun jälkeen vain suhna?
Onhan siellä nyt muutama maailmanluokan yksilö, mutta melkoinen epätasapaino on tässä joukkueessa. Olisi mielenkiintoista kyllä nähdä, jos Ranskaa vastaan joutuisivat, että miten tuo puolustuskalusto pärjäisi Mbappen ja Dembelen juoksujen kanssa?Kaikki kunnia Belgian pojille ja jalkapallokulttuurille. Pieni maa jne jne ja tms.
Pakko antaa kyllä pisteet Belgialle Tintti-peliasuista. Kaikkien aikojen lempisarjakuvani.
On se ”loikka” lopulta teknisesti aika vaikea tehdä oikein, kuten eilenkin nähtiin.Mua jotenkin vituttaa nuo Koistisen kikkailut rankkareissa. Tuo nyt ei ollu yhtä absurdi kuin se Lewandowskin eilinen mutta sääntömuutoksella voitaisiin kitkeä pois. Pilkut on tarpeeksi helppoja jo muutenkin.
Mitä pidemmälle tuo Romania-Slovakia menee tilanteessa 1-1 niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä siellä ei maaleja nähdä koska tasapelillä molemmat jatkossa. Sillä perusteella itse katselen ainakin tätä Ukraina-Belgia ottelua.Kumpaa näistä kannattaa katsoa?
edit. Jaha näillä tuloksilla kaikilla 4 pistettä lohkossa :D