Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

• 544 876
  • 18 643

Kumpi voittaa EM kultaa?

• Espanja

Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

Ääniä: 62 32,8%

• Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
En varmasti ole ainut, joka ei piittaa laisinkaan mistään maaliodottamista. Öögalla näkee tarpeeksi hyvin pelaako joku joukkue hyvin vai ei. Ja ne varsinaiset maalit ratkaisevat.
Maaliodottama ei tietenkään yksinään ole hyvä ja vaatii kontekstoinnin yms. mutta kaikkien meiän silmätestit on kyllä niin paskoja ja puolueellisia, että kyllä sitä maaliodottamaa voi ainakin jonkinlaisena tukena käyttää.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Omat sympatiat ovat Kroatian puolella. Italian inhorealistinen nolla-nollaa tavoitteleva pelityyli ei miellytä yhtään. Tylsä porukka, ansaitsee hävitä!
Itse jo lapsena tykkäsin Kroatiasta. Syy oli hienot punavalkoruudulliset paidat.

KalPaa aloin kannattamaan koska Sami Kapasella oli suomalaispelaajista paras kuva NHL2002(?) Pelissä.

Pantherssilla oli myös NHLn hienoin logo joten se tuli suosikiksi

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Italia vaa puolustaa kummiski. Tylsä peli tulossa.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Tärkee peli molemmille, panostusta riittää.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Miltähän tuntuisi joskus olla tällaisessa oikeasti isossa pelissä. Varmaan aika kiva tunnelma.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kroatia oli lähellä 2018. Jalkapallon mannerlaatat olisivat liikkuneet, mikäli Hrvatska olisi silloin voittanut.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla on Alessandro Altobellin nimmarilla varustettu Italian pelipaita. Tai oikeastaan se pelipaita on purkkakortissa, mutta kumminkin. Nimmarikin on itse tekemäni, mutta kumminkin.
Saiks pakat sillo täyteen 86 ja 88? Itse sain, 86 pöllittiin kesäsiirtolassa ja sit 88 hävis jonnekki :(

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mulla on Evertonin harjoituspaita. Siinä ei ole Pickfordin nimmaria.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dalla-Valle ei tällä kertaa aloituksessa. Varmaan kuitenkin toisella puoliskolla kentälle.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla on joskus ollut Åifk:n pelipaita!!

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Härkönen tjsp tais puhua köntsää, ku sano et 2 pisteelläkin vois olla menossa jatkoon?

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Missä Totti, De Rossi, Montella, Inzaghi?
Totti on eläkkeellä, de Rossi valmentaa As Romaa, Montella on näissä kisoissa Turkin valmentaja ja Inzahgi valmentaa Regginaa.

Kyllähän tää joka kerta naurattaa, kun jokaisen pelin alussa kysytään öhöhöööö eikö Zidane enää pelaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy