Ja välillä ne absoluuttiset parhaat on umpikusipäitä ja paskoja ihmisiä, mutta näinhän se menee.Kyllä. Lajin absoluuttisesti parhaille kertyy myös kisoja.
Ja välillä ne absoluuttiset parhaat on umpikusipäitä ja paskoja ihmisiä, mutta näinhän se menee.Kyllä. Lajin absoluuttisesti parhaille kertyy myös kisoja.
Periaatteessa toki näin, varmasti eräänlainen Tsekkoslovakian kaltainen sovussa tapahtunut jakaantuminen voisi olla mahdollinen. Kulttuurierojen tsekkien ja slovakkien, siinä missä suomalaisten ja ruotsalaisten välillä voi sanoa olevan pienemmät, mitä flaamien ja vallonien välillä.Periaatteessa Andalucia, Katalonia, Baskimaa, Ahvenanmaa, Gotlanti, Bayern, Bavaria ja Berliini voisivat myös pelata omina maajouklueinaan.
En nyt näe Belgian hajoamista tai muuta rajojen siirtelyä Euroopassq kovin hottina, peilaten muutenkin melko epävakaaseen tilanteeseen.
Tottakai, legendaarisia asteekkeja Mexicosta, Acapulco FC:stä.Entä muistatko Tupuscua, Hupuscua ja Lupuscua?
Ei sentään Hanhivaarasta, ne ovat kuulemma aivan perseestä.Tottakai, legendaarisia asteekkeja Mexicosta, Acapulco FC:stä.
Puhut asiaa. Henkilökohtaisesti en pidä Hanhivaaraa minään. Mitä lie hämäriä sponsoreita.. Pii, Pennonen...Ei sentään Hanhivaarasta, ne ovat kuulemma aivan perseestä.
Niin eikös sitä sanota että futis on ainut asia joka tuota kansaa oikeasti yhdistää.Olisi mielenkiintoista tietää miten Belgian fanit pääsevät sopuun chanteista. Vallonian ja Brysselin ranskankieliset varmaan enemmistönä, mutta eivät voi jättää flaamejakaan täysin huomiotta.
Tuntuu, että me olemme enemmän valveutuneita Belgian kulttuurista ja sarjakuvista kuin he itse.Olisi mielenkiintoista tietää miten Belgian fanit pääsevät sopuun chanteista. Vallonian ja Brysselin ranskankieliset varmaan enemmistönä, mutta eivät voi jättää flaamejakaan täysin huomiotta.
Ui ui, putoava lehti Kolumbiaa vastaan. Sitä piti mennä heti pelin jälkeen kentälle kokeilemaan. Oli siellä kyllä moni muukin samalla asialla. Kolumbia sitten kynti ihan huolella kun kartelli laittoi vähän painetta ja pelaajat pelkäs salamurhaajia katsomossa.Hagi? MM-94 nevö foget!
Belgian fanit varmaan vain itse kattelevat että "Wow, kyllä tuo ginger autisti osaa antaa seksikkäitä passeja"Tuntuu, että me olemme enemmän valveutuneita Belgian kulttuurista ja sarjakuvista kuin he itse.
Parempaa kommentaattoria Ylen lämpimään officeen?Aika pysähtyneeltä näyttää peli tällä hetkellä. Tarvisi jotain uutta.
Kannattais heidän lukea google-transleissonin kanssa Jatkista niin tietäisivät mitä ajatella itsestään.Belgian fanit varmaan vain itse kattelevat että "Wow, kyllä tuo ginger autisti osaa antaa seksikkäitä passeja"