Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Tämän tuloksen ansiosta Puola on ensimmäinen täysin varma joukkue, joka ei pelaa pudotuspeleissä!
Eihän tämä mitään, SaiPa:n kannattajana tämän voi tokaista 2-3 kertaa viikossa.Hukkaan meni 2h elämästä.
Kyllä oli. Aiemmin ei ollut pelattu nollatasuria.Oliko eka 0-0 peli turnauksessa? Saatanan tunarit
Asiallista kieltä pittää käyttää!Vittu mitä paskaa. Vitun munanimijä Griezmann ei tehnyt paikoista, mistä sokea mummokin olisi tehnyt, saatana. Grizmann, olet minulle velkaa! Vittu mikä kävelevä paskakasa ihmisjäte saatana. Vittukun lyöt pitkävetoon Ranskaa ja joku Griezmann-pelle munaa sata varmaa maalia. Maksa Griezmann minulle 100€saatana.
Perustele.Vittu mitä paskaa. Vitun munanimijä Griezmann ei tehnyt paikoista, mistä sokea mummokin olisi tehnyt, saatana. Grizmann, olet minulle velkaa! Vittu mikä kävelevä paskakasa ihmisjäte saatana. Vittukun lyöt pitkävetoon Ranskaa ja joku Griezmann-pelle munaa sata varmaa maalia. Maksa Griezmann minulle 100€saatana.
Harmi. Itse pelasin sekä Ranskaa että 0-0. Ei tämä mikään yllätys ollut.Vittu mitä paskaa. Vitun munanimijä Griezmann ei tehnyt paikoista, mistä sokea mummokin olisi tehnyt, saatana. Grizmann, olet minulle velkaa! Vittu mikä kävelevä paskakasa ihmisjäte saatana. Vittukun lyöt pitkävetoon Ranskaa ja joku Griezmann-pelle munaa sata varmaa maalia. Maksa Griezmann minulle 100€saatana.
Ei riitä 2 tuntia, ja aika harvoin pelataan 0-0Eihän tämä mitään, SaiPa:n kannattajana tämän voi tokaista 2-3 kertaa viikossa.
Ilman perusteluja ei mene läpi.Vittu mitä paskaa. Vitun munanimijä Griezmann ei tehnyt paikoista, mistä sokea mummokin olisi tehnyt, saatana. Grizmann, olet minulle velkaa! Vittu mikä kävelevä paskakasa ihmisjäte saatana. Vittukun lyöt pitkävetoon Ranskaa ja joku Griezmann-pelle munaa sata varmaa maalia. Maksa Griezmann minulle 100€saatana.
Mä löin tasurin ja kiitän Griezmannia sekä varria tästä tasurista.Vittu mitä paskaa. Vitun munanimijä Griezmann ei tehnyt paikoista, mistä sokea mummokin olisi tehnyt, saatana. Grizmann, olet minulle velkaa! Vittu mikä kävelevä paskakasa ihmisjäte saatana. Vittukun lyöt pitkävetoon Ranskaa ja joku Griezmann-pelle munaa sata varmaa maalia. Maksa Griezmann minulle 100€saatana.
Hän ilmeisesti veikkasi huonosti ja on 100€ köyhempi;)Perustele.
Hollantilainen kaveri vittuili mulle ennen peliä että veikkaa Ranskan voittoa, sun vedot kusee aina, joten pistin euron Ranskalle, toimii aina.Hän ilmeisesti veikkasi huonosti ja on 100€ köyhempi;)
Naureskelen vieläkin tälle. Tämä on ihan kuin minä 14-vuotiaana pitkävetohäviöiden jälkeen.Vittu mitä paskaa. Vitun munanimijä Griezmann ei tehnyt paikoista, mistä sokea mummokin olisi tehnyt, saatana. Grizmann, olet minulle velkaa! Vittu mikä kävelevä paskakasa ihmisjäte saatana. Vittukun lyöt pitkävetoon Ranskaa ja joku Griezmann-pelle munaa sata varmaa maalia. Maksa Griezmann minulle 100€saatana.
Mahtoikohan mennä kesätyörahat tuossa;)Naureskelen vieläkin tälle. Tämä on ihan kuin minä 14-vuotiaana pitkävetohäviöiden jälkeen.
Tää on oikeasti hyvä kysymys, 14 vai 50 vuotias? Voi tuon perusteella olla ihan kumpi vainNaureskelen vieläkin tälle. Tämä on ihan kuin minä 14-vuotiaana pitkävetohäviöiden jälkeen.
Oli ostamassa satasen kakspesämankan, mutta päätti että nyt tuplataan ja ostetaan kakspesämankka irroitettavilla kaiuttimilla.Mahtoikohan mennä kesätyörahat tuossa;)