Jos Suomi olisi ollut Puolan tilalla, olisi kyyti ollut helvetin kylmää jokaisessa ottelussa. Siksi onkin parempi, että Suomi pelasi niin paskasti ne karsinnat.No niin! Ranska-Hollantia kohti.
Suomi ois voinnu olla Puolan tilalla...
Jos Suomi olisi ollut Puolan tilalla, olisi kyyti ollut helvetin kylmää jokaisessa ottelussa. Siksi onkin parempi, että Suomi pelasi niin paskasti ne karsinnat.No niin! Ranska-Hollantia kohti.
Suomi ois voinnu olla Puolan tilalla...
Pita pahaa Ilves on tehnyt teille kun sekin pitänyt avata?
Sai se vuonna 1974 pronssia MM-kisoissa. Lato lato maaleja silloin.Aina arvokisoissa tämä Puola on paska jalkapallossa.
Oispa Nure ton Sipilän tilalla.Olisinpa mä tuon Sipilän tilalla.
Kansojen liigan kautta oltas oltu Puolan tilalla. Karsintojen kautta eri.Jos Suomi olisi ollut Puolan tilalla, olisi kyyti ollut helvetin kylmää jokaisessa ottelussa. Siksi onkin parempi, että Suomi pelasi niin paskasti ne karsinnat.
Toi niin totta! Ei pidä olla varma ellei oikeasti ole täysin varmaa.Jaahas, korisukko-Sipilä taas vauhdissa...
Väittää nyt, että Puola on varmuudella ulkona pudotuspeleistä. NÄIN EI OLE. Todennäköistä se on, mutta ei vielä varmaa. Olisinpa mä tuon Sipilän tilalla.
Jep, Lewa tekee kuus kun Ranska tullut vain neppailemaan ja Puola painaa jatkoon 3 pisteellä ja hyvällä maalierolla, näinhän se meneeToi niin totta! Ei pidä olla varma ellei oikeasti ole täysin varmaa.
Sama huomio. Eli läpiajossa siirrät pallon sivuun ja juokset maalivahria päin... pilkku? Kaverihan oli jo kaatumassa ennenkuin "potkaisi" maalivahtia päähän?Oli kyllä hauska pilkku kun veskaa monolla päähän, toki kaatui siihen mutta joo
Krhm, asiantuntijapiirit jne. :DHän tai Baumgartner valitaan ottelun parhaimmaksi pelaajaksi.
Itse samaa mieltä että hyvin erikoinen pilkku, kai se sääntöjen mukaan nyt meni, mutta en tuollaisista itse antaisi pilkkua, joku tuomari pallien kanssa antaisi keltaisen hyökkääjälle pilkun sijastaSama huomio. Eli läpiajossa siirrät pallon sivuun ja juokset maalivahria päin... pilkku? Kaverihan oli jo kaatumassa ennenkuin "potkaisi" maalivahtia päähän?
Voi itse asiassa olla myös niin, että näissä kisoissa saattaa kolme pistettä maalierosta riippumatta riittää jatkoon kolmosten vertailuissa.Jep, Lewa tekee kuus kun Ranska tullut vain neppailemaan ja Puola painaa jatkoon 3 pisteellä ja hyvällä maalierolla, näinhän se menee
:D
Nähdäänkö tasapeli? Tosin en keksi, miten kumpikaan erityisesti hyötyisi siitä, että juuri tämän illan vastus tulee mukaan jatkoon. Mutta eiköhän pelin merkitys tuota tasapelin.Nähdäänkö Ranskan sulaminen kohta? Mulle tuli sellainen fiilis.
Toki sekin, eihän tuolta putoa kuin 8 jengiä alkulohkon jälkeen.Voi itse asiassa olla myös niin, että näissä kisoissa saattaa kolme pistettä maalierosta riippumatta riittää jatkoon kolmosten vertailuissa.
Älä nyt ole liian vaatimaton, ei tuota olisi kukaan muu tiennyt. Onneksi saamme nauttia täällä tilastoistasi, faktoistasi ja analyyseistäsi.Krhm, asiantuntijapiirit jne. :D
No ei vaan, olihan tuo helppo hakea, niin hyvin Baumgartner pelasi.
Itse samaa mieltä että hyvin erikoinen pilkku, kai se sääntöjen mukaan nyt meni, mutta en tuollaisista itse antaisi pilkkua, joku tuomari pallien kanssa antaisi keltaisen hyökkääjälle pilkun sijasta
Nähdäänkö tasapeli? Tosin en keksi, miten kumpikaan erityisesti hyötyisi siitä, että juuri tämän illan vastus tulee mukaan jatkoon. Mutta eiköhän pelin merlitys tuota tasapelin.
Ranskalla on kyllä lyödä sellaista kaveria vaihdostakin että vähän kumma, toki Mbappea ei voi suoraan korvata kellään mutta on tuolla leveyttä tehdä melkeen toinen ainakin alkulohkosta jatkoon menevä jengi reserveistä.On muuten Ranskan kerroin voitolle noussut, kun Mbappe ei avaa. Sen sijaan huikea keskikenttäpelaaja Tchouameni avaa ja kykenee pelaamaan.
Ranskalla on kyllä lyödä sellaista kaveria vaihdostakin että vähän kumma, toki Mbappea ei voi suoraan korvata kellään mutta on tuolla leveyttä tehdä melkeen toinen ainakin alkulohkosta jatkoon menevä jengi reserveistä.