Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 199 894
  • 8 763

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Aina arvokisoissa tämä Puola on paska jalkapallossa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
No niin! Ranska-Hollantia kohti.

Suomi ois voinnu olla Puolan tilalla...
Jos Suomi olisi ollut Puolan tilalla, olisi kyyti ollut helvetin kylmää jokaisessa ottelussa. Siksi onkin parempi, että Suomi pelasi niin paskasti ne karsinnat.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri


Pita pahaa Ilves on tehnyt teille kun sekin pitänyt avata?

Emmä Pitasta tiedä, mut vedetään nyt.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Jaahas, Ranskalla Rabiot-Thuram-Dembele ylhäällä, ei ihan studion kahden hyökkääjän taktiikka jotka olisivat Giroud-Kolo mennyt nappiin
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaahas, korisukko-Sipilä taas vauhdissa...

Väittää nyt, että Puola on varmuudella ulkona pudotuspeleistä. NÄIN EI OLE. Todennäköistä se on, mutta ei vielä varmaa. Olisinpa mä tuon Sipilän tilalla.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Sama huomio. Eli läpiajossa siirrät pallon sivuun ja juokset maalivahria päin... pilkku? Kaverihan oli jo kaatumassa ennenkuin "potkaisi" maalivahtia päähän?
Itse samaa mieltä että hyvin erikoinen pilkku, kai se sääntöjen mukaan nyt meni, mutta en tuollaisista itse antaisi pilkkua, joku tuomari pallien kanssa antaisi keltaisen hyökkääjälle pilkun sijasta
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nähdäänkö Ranskan sulaminen kohta? Mulle tuli sellainen fiilis.
Nähdäänkö tasapeli? Tosin en keksi, miten kumpikaan erityisesti hyötyisi siitä, että juuri tämän illan vastus tulee mukaan jatkoon. Mutta eiköhän pelin merkitys tuota tasapelin.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Nähdäänkö tasapeli? Tosin en keksi, miten kumpikaan erityisesti hyötyisi siitä, että juuri tämän illan vastus tulee mukaan jatkoon. Mutta eiköhän pelin merlitys tuota tasapelin.

Aika hyvä veikkaus, sillä itseäni hypetetty Ranska ei vielä vakuuttanut yhden pelin perusteella. Odotan yllätystä jopa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös