ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Ei edes Matti Nykänen olisi yhtä paska joukkuekaveri.Aika huumori on että Benzemaa pidetään jonain sankarina tuolla vieläkin kun kaveri vittu kiristi omaa jengiläistä
Ei edes Matti Nykänen olisi yhtä paska joukkuekaveri.Aika huumori on että Benzemaa pidetään jonain sankarina tuolla vieläkin kun kaveri vittu kiristi omaa jengiläistä
No hei, Benzema on legenda :D Itsekin tykkään hänestä (ainakin) fudiskentällä.Aika huumori on että Benzemaa pidetään jonain sankarina tuolla vieläkin kun kaveri vittu kiristi omaa jengiläistä
Siis hyvä pelaajahan mies on, mutta ihan älytön miten selvisi tuosta ilman mitään kummempiaNo hei, Benzema on legenda :D Itsekin tykkään hänestä (ainakin) fudiskentällä.
"Mehu" (vittu mikä lempinimi) menee kyllä loistavasti selostamossa asiantuntijana, Perpa on veljeensä verrattuna kyllä aivan perseestä, ihan studiossakin.Perpa studiossa.. Ulosanti on sellaista, että luo studioon melko kiusallisen tunnelman. Toisin kuin veljensä.
Jopa minä voin nyt sanoa, että olisin parempi tuolla studiossa kuin Perpa.Perpa studiossa.. Ulosanti on sellaista, että luo studioon melko kiusallisen tunnelman. Toisin kuin veljensä.
Todennäköisesti näin, vaikka olisi kovemmat naamarit kuin Mbappella.Jopa minä voin nyt sanoa, että olisin parempi tuolla studiossa kuin Perpa.
Joo en tiedä onko tuolla harjoittelemassa esiintymistä vai mitä, mutta sen pitäisi tapahtua jossain muualla kuin YLEn EM-kisastudiossa.Jopa minä voin nyt sanoa, että olisin parempi tuolla studiossa kuin Perpa.
Kyllä mä kattelisin ja kuuntelisin umpikännistä Jatkoajan jäsentä mielummin kuin PerpaaTodennäköisesti näin, vaikka olisi kovemmat naamarit kuin Mbappella.
Kyllä Tami pitäisi saada, kun kuitenkin loi buumin Ranskaan.Ei ne Raipea löytäny kommentoimaan tähän? Olis ollu parempi.
Perpa studiossa.. Ulosanti on sellaista, että luo studioon melko kiusallisen tunnelman. Toisin kuin veljensä.
Perpasta vähän sellainen kuva jäänyt aikaisemmista esiintymisistä, että hän ei ole ihan kotonaan studiossa/kommentaattorina ja ei haluaisi olla tuolla. Onko tuo sitten masokismia tai jotain, kun silti tuolla aina uudestaan on.Joo en tiedä onko tuolla harjoittelemassa esiintymistä vai mitä, mutta sen pitäisi tapahtua jossain muualla kuin YLEn EM-kisastudiossa.
Suosittelen seuraamaan erityisesti Tchouamenin otteita. Aivan huikea ja loistava pelaaja.
Jotain hänestä kertoo se, että yhdessä Mbappen kanssa olivat ne pelaajat joita ei edes mietitty hetkeäkään vaihtoon MM-finaalissa 2022. Sieltä otettiin Griezmannia, Dembelettä, Giroud´ta jne. pois mutta näitä kahta ei mietitty hetkeäkään pois.