Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 199 027
  • 8 762

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kelatkaa muuten. Helsingin edustalla on linnoitussaari, mikä 1918 nimettiin uudelleen Suomenlinnaksi. Siitä n. 80 kilometriä etelälounaaseen Viron pääkaupunki Tanskanlinna. Kertoo jotain juuttien historiallisesta mahdista.
 

redpecka

Jäsen
On meikäläisen viisari liikahtanut nyt Englannin puolelle. Pelaavat hyvin ja toivoisi heille maalia. - Ja sitten bussi ja taas tanskan kelkkaan kun urheasti pommittaisivat... Hyvä matsi itseasiassa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Varovarovasti tummaihoisempien fanittamisen kanssa. Voi olla rasistista.

Joo, heti tuli morkkis. Mutta kuitenkin. Olin 1988 vielä niin viaton etten ymmärtänyt rasismista juuri mitään enkä edes ymmärtänyt mukahassutteluja Gullitin nimiväännöksistä. Mahtava pelaaja ja Hollannin joukkue kokonaisuudessaankin. Ei musta ihan futisjätkää tullut, mutta Hollanti on mulle aina ykkönen vuodesta 1988 lähtien.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Eikös Englanti hävinnyt Etelä-Afrikallekin niissä kisoissa missä se epävireinen trumpetti soi kuukauden putkeen tauotta?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Oho.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nyt kun joku kysyy, että mistä opin tämän. "Jatkoajan EM-liveseurannasta".
Näihin ketjuihin pitäisi kyllä tehdä luokkaretki joltain kyynisyydeen perusteet -kurssilta. Mutta itse pelistä, juutit saisivat osua uudestaan, niin Southgate joutuisi kaivamaan kikkakirjasta muutakin kuin keskiympyrän suvereenin hallinnan.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Eikös Englanti hävinnyt Etelä-Afrikallekin niissä kisoissa missä se epävireinen trumpetti soi kuukauden putkeen tauotta?

2010 MM-kisoja jos tarkoitat, niin tuloksena voitto Sloveniasta, tasapelit USA:ta ja Algeriaa vastaan. Neljännesvälierässä selvä tappio Saksalle (ja tuossa pelissä se Lampardin maali, joka jäi näkemättä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös