Törkeää kopiointiaOn sitä muut aiemminkin lauleskellut. Esimerkiksi Saksan joukkue 1996 mestaruuden voitettuaan ja taisi nousta Saksassa ihan listoillekin.
Törkeää kopiointiaOn sitä muut aiemminkin lauleskellut. Esimerkiksi Saksan joukkue 1996 mestaruuden voitettuaan ja taisi nousta Saksassa ihan listoillekin.
Ulkomuistista vuoden 2014 kisat.Hollannilla oli hirveä nippu laadukkaita pelaajia noissa kisoissa. Käsittämätöntä, ettei se riittänyt pidemmälle.
Missä kisoissa oli se Hollanti-Portugali -matsi missä jaettiin älytön määrä kortteja ja ulosajoja?
Joo, just se! Ja itse asiassa löytyikin jonkinlainen kooste ko. pelistä:Oliko se peli jossa tuli 2-3 punaista ja varmaan 15 keltaista niiden lisäksi
Oliko se peli jossa tuli 2-3 punaista ja varmaan 15 keltaista niiden lisäksi
Joo, just se! Ja itse asiassa löytyikin jonkinlainen kooste ko. pelistä:
Joo, just se! Ja itse asiassa löytyikin jonkinlainen kooste ko. pelistä:
Eikä valitse Fordiakaan.Studiossa ei olla kovin suuria Karri Eteläportti -faneja.
Viimeisenä rivissä menestyksen kasvot.
Askartelet jostain pahvi-Alejandron, joka murisee teamsiin jotain käsittämätöntä 5 minsan välein?Elämä on kyllä valintoja. Tunnin päästä alkaisi taas neljän tunnin etäkoulutussessio, mutta sellaista se on. IT-konsulttina joutuu joskus tekemään uhrauksia. Onneksi ehtii näkemään ensimmäisen pelin tästä Englanti-Tanska-derbystä.
Uskon Tanskan yllättävän Englannin. 2-0 juuteille.
Kamera on poissa päältä, mutta pitäisi jotain yrittää oppiakin. Ei oo siis mikään käsienheilutteluhöttöä, vaan kunnon devaajatykitystä.Askartelet jostain pahvi-Alejandron, joka murisee teamsiin jotain käsittämätöntä 5 minsan välein?
Enemmän oppii seuraamalla Southgatea.Kamera on poissa päältä, mutta pitäisi jotain yrittää oppiakin. Ei oo siis mikään käsienheilutteluhöttöä, vaan kunnon devaajatykitystä.
Elämä on kyllä valintoja. Tunnin päästä alkaisi taas neljän tunnin etäkoulutussessio, mutta sellaista se on. IT-konsulttina joutuu joskus tekemään uhrauksia. Onneksi ehtii näkemään ensimmäisen pelin tästä Englanti-Tanska-derbystä.
Uskon Tanskan yllättävän Englannin. 2-0 juuteille.