Kisojen komein maali!
Onko Valevuori kommentoinut vielä ottelua?
Juurikin näin.Onko vielä tullut yhtään erikoistilannemaalia? Pl. Saksan pilkku.
Ei.Onko vielä tullut yhtään erikoistilannemaalia? Pl. Saksan pilkku.
Niitä osataan skoutata ja puolustaa nykyään vissiin hyvin. Jos en väärin muista, niin joku maali saattoi lähteä lyhyestä kulmasta.Ei.
edit. Hidas
Täydellinen yhdistelmä karismaattista selostajaa ja raudanlujaa asiantuntemusta!Onneksi selostamossa on Kainulainen ja Lehtola!
Etelä-Afrikan kisat juurikin muistetaan noista, hyvinkin rasittava soitin minun korvilleni.Vuvuzela ruudussa.
Samaa mieltä. Tero Kainulainen ei ole mediaseksikkäin selostaja tai paras selostaja luomaan tunnelmaa, mutta todella ammattimainen työssään. Antaa pelin olla aina edellä ja kertoo hyvin mitä pelissä tapahtuu.Täydellinen yhdistelmä karismaattista selostajaa ja raudanlujaa asiantuntemusta!
Muistan kuin eilisen sen järkytyksen noissa 2010 MM-kisojen ensimmäisessä matsissa. Etelä-afrikkalaisilla on erikoinen käsitys hyvästä tunnelmasta.Etelä-Afrikan kisat juurikin muistetaan noista, hyvinkin rasittava soitin minun korvilleni.
Etelä-Afrikan kisat juurikin muistetaan noista, hyvinkin rasittava soitin minun korvilleni.
Ai että muistoja, ekat arvokisat joita tuli kunnolla intensiivisemmin seurattua. Olin 10-vuotias.Etelä-Afrikan kisat juurikin muistetaan noista, hyvinkin rasittava soitin minun korvilleni.
Nyt oltiin lähellä.Ei.
edit. Hidas
Onnellisuuden salaisuus on vähään tyytyminen.Hieno miten Skotlanti tuulettaa pelkkää kulmaa.
Vähän kuin Suomessa se, että kalenterivuodessa on 1-2 sellaista kuukautta jolloin ei ole lumisateen uhkaa.Onnellisuuden salaisuus on vähään tyytyminen.
Viisaita sanoja. Ehkä tässä itsekin suomalaisena jalkapallon ystävänä pitäisi vain olla iloinen niistä San Marino-voitoista, eikä vaatia yhtään enempää.Onnellisuuden salaisuus on vähään tyytyminen.