Ilman saudeja mun auto ei liikkuisi metriäkäänRonaldolle jotenkin vaikea toivoa mitään hyvää ihan vain koska Saudi-Arabia.
Ilman saudeja mun auto ei liikkuisi metriäkäänRonaldolle jotenkin vaikea toivoa mitään hyvää ihan vain koska Saudi-Arabia.
David Krejcikin siellä kai, aatteli että voisi eläkeiällä höntsää vähän potkupalloa vieläOnkos tuo isä vai poika Kuhta joka Tsekin joukkueessa pelaa?
Joo ei ole kyllä oma suosikki ikinä ollut taidoista huolimatta.Eikä se mies nyt ennen tuotakaan keikkaa kovin sympaattinen mies ollut.
Mittaaminen on vaikeaa mutta vastustajan kenttäpuolisko voisi olla syöttöruutu, ikäänkuin tenniksessä. Kaksi syöttöyritystä, jos molemmat epäonnistuvat, vapaapotku keskiympyrästä vastustajalle.Myös lyhytsyöttöpeli pitäisi kieltää. Jos ei avata vähintään 40-metrisillä niin keltaista. Ois kunnollista.
Kahen metrin syötöt menee kolme metriä ohi ja ensikosketukset on betonisiaTshekki voisi reenata vaikka syöttöjä.
Kuulin jo kaikuja. Kuulin jo kaikuja. @Roger MooreMessi olisi tehnyt.
Mä veikkaan että kaikilta on pöllitty nappikset takakontista.Tshekki voisi reenata vaikka syöttöjä.