Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 190 241
  • 8 506

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
Hienot kisat taas näin neutraalille hokijätkälle!! Tämä Turkki-Georgia oli hemmetin hienoa kateltavaa. Jotenkin tuntuu että nämä ei niin mediaseksikkäät pelit on niitä parhaita(nm. etin Romanian ysäri pelipaitaa)
 

Barney

Jäsen
En oo kyllä huonompaa kontenttia nähnyt hetkeen mitä tää Paulus Arajuuri ja joku muu heebo tekee meidän verorahoilla!1
Älä töni meidän Paukkua. Monta kertaa oot ite ollu pelaamassa jalkapallon arvokisoissa?
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin eihän altavastaajat koskaan voita. Esim Euro 2004..
Tämä on yksittäinen esimerkki altavastaajan voitosta. Useimmiten altavastaaja ei voita, kuten nämätkin EM-kisat ovat alussa näyttäneet.
Varmaan näin, mutta pääasiassa asiantuntijatkin yrittävät pitää tuotteen mielenkiintoa yllä. Vai pitäsikö jonkun Vallinin sanoa ennen Saipa-Tappara matsia, että "lähetää jätkät kotio, täällä ei oo mitään nähtävää. Paitsi katotaan eka se mun -04 mestaruusmaali"
Nojoo yrittävät kyllä, mutta kyllä sitä täytyy realisti siltikin olla. Nurmela ei sitä mielestäni tässä kohtaa ollut. Ja voihan sitä tuotteen mielenkiintoa pitää yllä muulla tavalla kuin olemalla epärealisti katsojille. Näitä kisoja katsovat myös nekin, jotka eivät hirveästi jalkapallosta tiedä. Nyt tuo Nurmelan lausunto antaa tällaisille katsojille sellaisen kuvan, että Georgialla olisi vielä oikeinkin pätevät saumat jatkoon.
 

redpecka

Jäsen
20 vuotta sitten ekan kerran pääsin ihastelee Ronaldoa. Legendaariset kisat Portugalissa. Figo ja tuntematon (minulle) CR. Olivat mahtavia (AML/AMR/ST).

Nyt on tuon maailman tunnetuimman futbolistan vikat kisat todennäköisesti. Aion ainakin itse niputtaa tämän kaaren tähän. Ja jotta Barça-faneille ei tule paha mieli niin tykkään Messistä myös.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ei vittu Viki ja Köpi, ei jaksa tota paskaa. Miksi nykyään jokaisen radiotoimittajan on pakko änkeä myös telkkariin?
Vieraana on vielä kaveri, joka tuli julkkikseksi kun itse katsoi vaan telkkaria. Lisäksi hänellä on myös oma podcast.

Ylen linja näiden arvokisojen osalta on mennyt enemmän rennompaan hömppäsuuntaan ja toki kiintiönainen pitää olla aina studiossa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei vittu Viki ja Köpi, ei jaksa tota paskaa. Miksi nykyään jokaisen radiotoimittajan on pakko änkeä myös telkkariin?
Olen jotenkin onnistunut täydellisesti välttämään noiden kahden ohjelmat, mitä en todellakaan pidä suurena menetyksenä, YleX:ää kun ei ole tullut koskaan kuunneltua.
Ilmeisesti Yle haluaa tarjota myös nuoremmille katsojille jotain viihdettä talon puolesta. Jättäisivät nuo hassuttelut maikkarille.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vieraana on vielä kaveri, joka tuli julkkikseksi kun itse katsoi vaan telkkaria. Lisäksi hänellä on myös oma podcast.

Ylen linja näiden arvokisojen osalta on mennyt enemmän rennompaan hömppäsuuntaan ja toki kiintiönainen pitää olla aina studiossa.
Kiintiönaisia on joo ollut, mutta onneksemme heistä jokainen on ollut pätevä. Ainoastaan Nurmelalla sattunut kömmähdys.

Itse veikkaan, että finaalissa asiantuntijoina studiossa ovat Lehtola ja Rantala sekä selostajan (lue: Härkösen) viestessä on Pohja. Nämä siis parhaimmat asiantuntijat. Jos kolmas otetaan mukaan studioon, niin en vielä veikkaa kuka se on.

Salminen toimii isäntänä studiossa finaalissa. Melko miespainotteinen sakki siis, enkä näe siinä mitään väärää.
 

Barney

Jäsen
Dalot merkattu Portugalin kokoonpanoon toppariksi. Mitäköhän helvettiä sitten taas?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Vieraana on vielä kaveri, joka tuli julkkikseksi kun itse katsoi vaan telkkaria. Lisäksi hänellä on myös oma podcast.

Ylen linja näiden arvokisojen osalta on mennyt enemmän rennompaan hömppäsuuntaan ja toki kiintiönainen pitää olla aina studiossa.
Yleisesti jalkapallon puolella suomalainen jalkapallostudio osaaminen ei ole mitenkään erityisen hyvää. Yksittäisiä hyvii juttuja, mutta aika pintapuolista lätinää monesti. Tuntuu että taustatöitä ei ole tehty kovin hyvin. Toivotaan, että Henri Aallolle soitellaan, koska suoritui erinomaisesti siinä Gnistanin pelissä jota kommentoi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Oliko noi Rollen kyyneleet, ne kun mies jätti joukkueen kentälle ja lähti itkien koppiin
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eiköhän C. Ronaldo ole vielä mukana 2026 MM-kisoissa, mikäli Portugali sinne tiensä selvittää, samoin Pepe.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eiköhän C. Ronaldo ole vielä mukana 2026 MM-kisoissa, mikäli Portugali sinne tiensä selvittää, samoin Pepe.
Mediatietojen mukaan hänen tavoite on pelata noissa kisoissa.

Ronaldo on mitä ilmeisemmin ollut todella vapautunut viime aikoina, toivottavasti tämä lupaa hyvää Portugalille. Portugali on siis omia suosikkeja tässä turnauksessa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Yleisesti jalkapallon puolella suomalainen jalkapallostudio osaaminen ei ole mitenkään erityisen hyvää. Yksittäisiä hyvii juttuja, mutta aika pintapuolista lätinää monesti. Tuntuu että taustatöitä ei ole tehty kovin hyvin. Toivotaan, että Henri Aallolle soitellaan, koska suoritui erinomaisesti siinä Gnistanin pelissä jota kommentoi.
Kyllä tässä vähän kontrastia on kun katsoi Viaplayn puolelta lätkän MM-kisat, joissa studiopuoleen ja taustoihin oli oikeasti panostettu.

Tuntuu että nyt se on ihan sama mitä siellä studiossa höpistään lämpimikseen ja asiantuntijoiden kommentit on tasoa ”tämän takia hän pelaa Real Madridissa ja hän on hyvä tekemään maaleja”. Huoh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös