Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

• 524 400
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

• Espanja

Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

Ääniä: 62 32,8%

• Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

npc

Jäsen
Keskitytään peliin selostajakritiikkini jälkeen, tai siis minä. Vaikka kyllä tämä mimmikin osaa huutaa maalin tullessa minuutin jotta gol. Anteeksi mahdollinen sekstistisyyteni, mutta puhtaasti en vain kestä tota senoriittaa.

npc

Jäsen
Keskitytään peliin selostajakritiikkini jälkeen, tai siis minä. Vaikka kyllä tämä mimmikin osaa huutaa maalin tullessa minuutin jotta gol. Anteeksi mahdollinen sekstistisyyteni, mutta puhtaasti en vain kestä tota senoriittaa.
Tai nyt kun pääsee ineen tähän niin ei tuo huono välttämättä olekaan. Pitää totutella. Mulla oli taas liian kovat ennakkoluulot lätkäliigan tiimoilta. Tämä señoriitta on itseasiassa hyvä.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielenkiintoista olisi tietää, kuinka monet Turkin punainen paita päällä stadionilla matsia seuraavista faneista on saapunut paikalle Turkista ja kuinka monet Saksan omaa turkkilaistaustaista väestöä. Integraatiohan taitaa toisen maailmansodan jälkeisinä vuosikymmeninä saapuneiden jälkeläisten keskuudessa olla sen verran pitkällä, että maajoukkuefutiksessa taitavat ennen kaikkea kannattaa Die Manschafftia ja onpa moni turkkilaistaustainen pelaaja Saksan paidassa pelannutkin.

Maiden välillä juurikin suuresta diasporaväestöstä johtuen voi kuitenkin sanoa olevan tiettyä jännitettä ja Saksahan joutui 2017 kieltämään Erdoganin turkkilaistaustaisia agitoivat massatilaisuudet Saksassa. Kertoo kieltämättä jotain Turkin aggressiivisesta ulkopolitiikasta. Vaikea kuvitella, että esim. Viro tekisi vastaavaa täällä, vaikka Suomen virolaistaustainen väestö iso onkin.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Minua häiritsee tämä lempinimi Kvaradona. Tyypillä lienee myös oikea nimi?

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Nämä ovat vain numeroita, kyse on siitä prässätäänkö ja pelataanko myös hyökkäyspeliä.
Muiden joukkueiden kohdalla kyseessä on vain numerot, mutta Suomen kohdalla ei?

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Olikohan paitsio tämä 2-0?

Edit: oli

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Mielenkiintoista olisi tietää, kuinka monet Turkin punainen paita päällä stadionilla matsia seuraavista faneista on saapunut paikalle Turkista ja kuinka monet Saksan omaa turkkilaistaustaista väestöä.
Wikipedian mukaan tosiaan 1,3 miljoonaa asuu Saksassa Turkin passin kera, niin eiköhän nuo ainakin pitkälle kannata punaista.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Maali taisi olla kaikkien aikojen onnistunein säärellä (eli epäonnistuminen) potkaistu veto.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Sataako tuolla vieläkin vai mistä lie itämaan suitsukkeista tuo savu tulee?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy