Juu eivät he moiseen syntiin sorru. Kaljatuoppien sijaan kentälle lentää soihtuja. Toivotaan, ettei ne pahimmat idiootit kierrä maajoukkueen mukana.Vähintään yhtä kovia viheltelijöitä oli belgialaiset eilen - lentelevien kaljatuoppien kera. Sitä ei taida niin monet Allahin miehet tehdä.
Veikkaan että futisfanipuolelta löytyy aika paljon myös näitä sekulaareja, joita ei allah paljoa kiinnosta, ainakaan mitä alkoholiin tulee.Sitä ei taida niin monet Allahin miehet tehdä.
Eli puolustaa 5-3-2 linjalla?Rive voisi katsoa, miten arvokisoja pelataan altavastaajana.
Olen ainoastaan ollut tekemisissä kaljoittelevien ja Erdogania haukkuvien turkkilaisten kanssa. En tosin ole niin kosmopoliitti, että olisin itse Turkissa käynyt, mutta Sarajevossa nämä turistit olivat kivaa porukkaa.Veikkaan että futisfanipuolelta löytyy aika paljon myös näitä sekulaareja, joita ei allah paljoa kiinnosta, ainakaan mitä alkoholiin tulee.
Nämä ovat vain numeroita, kyse on siitä prässätäänkö ja pelataanko myös hyökkäyspeliä.Eli puolustaa 5-3-2 linjalla?
Tai nyt kun pääsee ineen tähän niin ei tuo huono välttämättä olekaan. Pitää totutella. Mulla oli taas liian kovat ennakkoluulot lätkäliigan tiimoilta. Tämä señoriitta on itseasiassa hyvä.Keskitytään peliin selostajakritiikkini jälkeen, tai siis minä. Vaikka kyllä tämä mimmikin osaa huutaa maalin tullessa minuutin jotta gol. Anteeksi mahdollinen sekstistisyyteni, mutta puhtaasti en vain kestä tota senoriittaa.
Muiden joukkueiden kohdalla kyseessä on vain numerot, mutta Suomen kohdalla ei?Nämä ovat vain numeroita, kyse on siitä prässätäänkö ja pelataanko myös hyökkäyspeliä.
Wikipedian mukaan tosiaan 1,3 miljoonaa asuu Saksassa Turkin passin kera, niin eiköhän nuo ainakin pitkälle kannata punaista.Mielenkiintoista olisi tietää, kuinka monet Turkin punainen paita päällä stadionilla matsia seuraavista faneista on saapunut paikalle Turkista ja kuinka monet Saksan omaa turkkilaistaustaista väestöä.
Päivän selvä paitsio kai tuo oli. Amatööri-kendosilmilläkin katsottuna.Jaa-a, siinä ja siinä onko paitsio.