Jalkapallon arvokisavisa osa 3/3

  • 3 161
  • 50

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
1. Englanti, Espanja ja Saksa
2. Nieminen ja Korhonen
3. USA, Japani, Norja ja Saksa
4. Välierätappio vuonna 2005
5. Anderson
6. Uruguay
7. Suarez, Alexis Sanchez ja Dani Alves
8. Algeria
9. Eto´o
10. USA, Mexico, Honduras ja Costa Rica
11. Japani ja Etelä-Korea
12. Qatar
 

Barney

Jäsen
1. Suomen kanssa samassa alkulohkossa pelasivat Englanti, Espanja ja Saksa. Lohko olisi siis erittäin kova ja kyyti oli siinä myös kylmää.
2. Kotikisoissa maalinteossa onnistuivat Eetu Vertainen ja Saku Ylätupa.
3. Brasilia on ollut kova naisten jalkapallossa, mutta MM-kulta heiltä puuttuu. Mestareita puolestaan ovat Yhdysvallat, Saksa, Japani ja Norja.
4. Vuonna 2005 Suomi pääsi välieriin. Oikeaksi vastauksiksi hyväksyttiin kolmas, neljäs sekä paikka välierissä.
5. Tässä saavutuksessa on onnistunut kaksi saksalaista: Inka Grings ja Birgit Prinz.
6. Brasilia tuli varmasti monelle ensimmäisenä mieleen, mutta oikea vastaus on kuitenkin Uruguay.
7. Pisteen sai seuraavilla nimillä: Amado Guevara (2001), Adriano (2004), Robinho (2007), Luis Suarez (2011), Lionel Messi (2015), Alexis Sanchez (2016) ja Dani Alves (2019).
8. Afrikan hallitseva mestari on Algeria.
9. Afrikan-mestaruuskisojen kaikkien aikojen maalitykki on varmasti jokaiselle tuttu Samuel Eto'o.
10. Finaalissa ovat pelanneet Yhdysvallat, Meksiko, Panama ja Jamaika.
11. Tämä vaikutti helpolta, mutta yllättäen Japani ei ollutkaan oikeiden vastausten joukossa. Oikeat vastaukset on Etelä-Korea ja Saudi-Arabia.
12. Aasian hallitseva mestari on Qatar.

Kierroksen pisteet:

@Isäntä: 20
@Buster: 18
@Rara: 18
@Apex: 18
@Huono pakki: 15
@Mängimies: 13
@Peteliuz: 13
@KwutsNI: 12
@Everton: 11
@Ralph: 11
@L. Paraske: 10
@knttrtknkn1: 10
@Jakke76: 10
@Lert: 9
@Alfred E Neuman : 9
@teude: 8
@Aatelinen: 8
@lade: 8
@CuJo#31: 6
@V-G-: 2

Lopulliset pisteet:

1. Isäntä: 58
2. Buster: 57,5
3. Rara: 51

Apex: 46
Peteliuz: 45,5
Kwutsni: 45,5
Ralph: 43,5
Huono pakki: 43
Everton: 42

SilentMan: 40
Mängimies: 39
L.Paraske: 38
Alfred E Neuman: 36
Knttrtknkn1: 36
Lade: 36
Malkkinen: 34
PokerJoker: 33,5
Jakke76: 33
Cujo#31: 31,5

SamSal: 28,5
V-G-: 28,5
Lert: 28
Aatelinen: 27
Teude: 27
FASlapsi: 27
Jeffrey: 21,5
Mikko600: 20

Taison: 18
Gostisbehere: 17
Kempton: 15,5
Zoidberg: 15,5
Maken veivi jr: 14
MikeSilence: 12,5
Tifosi: 12
Redpecka: 9,5

Onnittelut @Isäntä voitosta, joka oli tällä kertaa tiukkaakin tiukempi. Kiitokset myös kaikille osallistujille.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Piti ihan tarkistaa, että mistä helvetistä mä olen saanut muka kaksi pistettä, mutta selvisihän sekin.

Kiitos visan pitäjälle!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos @Barney oivasta visasta! Oma sijoitus kympin sakissa on jopa vähän yläkanttiin: näköjään oman futaritaustani mukainen "ei taidolla vaan sinnikkyydellä" riitti kelvolliseen suoritukseen tässäkin.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mikset @Barney hyväksynyt minun myöhässä lähetettyjä vastauksia, kun toisen käyttäjän myöhässä lähetetyt vastaukset olet hyväksynyt?

Laskehan vielä minun pisteet ja lisää ne minun kokonaispistemäärään. Harmillisesti on aiheettomassa pelikiellossa, kun EM-kisavisa oli käynnissä, niin siitä en pisteitä saanut. Silmäilin niitä ja arviolta olisin saanut noin 10 - 15 pistettä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Haluan huomauttaa että en ollut kisassa viimeinen vaikka vastasin vain yhteen osioon.

Ihan vain halusin muistuttaa, että muille tulisi paha mieli.

Näistä visailuista taisi tulla aika työläitä, joten kiitokset @Barney ja @mikko600 vaivannäöstä!
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiitokser @Barney loistavasta visasta ja hyvistä kysymyksistä. Palkintopallisijoitus iloinen yllätys. Se toki myönnettäköön, että kun oli tiedossa mitä kisoja visan kaksi jälkimmäistä osaa koskivat niin vähän tuli etukäteen näiden historiaa tutkailtua. Kysymysten julkaisun jälkeen en tietenkään vastauksia katsonut, mutta etukäteisopiskelusta mieleen jäi ainakin Neuvostoliiton ja Tsekkoslovakian EM-kullat sekä Italian ja Ranskan EM-kotikisavoitot. Myös naisten mestarit ja eniten Copa Americoja voittanut Uruguay olivat sellaisia mitä arvelin kysyttävän ja laitoin nämä mieleen. Voi olla, että ilman näitä olisin pudonnut mitaleilta.

Onnittelut myös voittajalle @Isäntä ja tässä yhteydessä myös @mikko600 :lle kiitokset toisesta visasta. Mestareiden liiga oli huomattavasti heikommin hallussa. Sieltä ei muista oikeastaan kuin voittajat ja nekin vain Litmasesta lähtien.
 
Kiitokset jälleen hienoista kysymyksistä ja järjestelyistä @Barney

Ja onnittelut kisassa menestyneille. Ei voi kuin pyöritellä päätä ja hämmästellä miten kovalla tasolla joidenkin tietämys on. Kysymykset eivät ole todellakaan olleet helppoja ja kuitenkin ulkomuistista löytyy tuollaisia tietomääriä, niin onhan se mykistävää.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Heh, uskomatonta että minun syrjiminen on siirtynyt moderaattoreilta jo ihan rivikäyttäjiin.

Kysyn siis uudelleen sinulta @Barney että miksi et hyväksynyt minun pisteitäni tältä kierrokselta?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Heh, uskomatonta että minun syrjiminen on siirtynyt moderaattoreilta jo ihan rivikäyttäjiin.

Kysyn siis uudelleen sinulta @Barney että miksi et hyväksynyt minun pisteitäni tältä kierrokselta?
Ehkä moderaattorit on kyllästyny ja laittaneet ignoreen?
 

Barney

Jäsen
Kysyn siis uudelleen sinulta @Barney että miksi et hyväksynyt minun pisteitäni tältä kierrokselta?
Ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että olin laskenut pisteet ennen myöhässä tulleita vastauksiasi. 23 pistettä näytit saaneen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Heh, uskomatonta että minun syrjiminen on siirtynyt moderaattoreilta jo ihan rivikäyttäjiin.

Kysyn siis uudelleen sinulta @Barney että miksi et hyväksynyt minun pisteitäni tältä kierrokselta?

Toinen tekee kattavan ja työtävaativan visailun ja sä tulet vaatimaan että sun myöhässä lähetetyt vastaukset ja pisteet lasketaan. Olisit laskenut itse. Päälle vielä marttyyri-asenne, ai että.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että olin laskenut pisteet ennen myöhässä tulleita vastauksiasi. 23 pistettä näytit saaneen.
Ei olisi ollut iso homma laskea viimeisenkin pelaajan pistemääriä tuohon sinun lopulliseen viestiin. Uskomatonta että jonkun visailun avulla haluat laittaa minut huonoon valoon huonoilla pisteillä.
Toinen tekee kattavan ja työtävaativan visailun ja sä tulet vaatimaan että sun myöhässä lähetetyt vastaukset ja pisteet lasketaan. Olisit laskenut itse. Päälle vielä marttyyri-asenne, ai että.
Jos toisenkin käyttäjän myöhästyneet vastaukset lasketaan niin totta kai silloin minunkin. Olisi reilua muokata tuohon kokonaispistemäärään minun pisteet oikeaksi.
 

Barney

Jäsen
Ei olisi ollut iso homma laskea viimeisenkin pelaajan pistemääriä tuohon sinun lopulliseen viestiin. Uskomatonta että jonkun visailun avulla haluat laittaa minut huonoon valoon huonoilla pisteillä.
Ei olisi varmaan ollut iso homma, mutta kuten jo aikaisemmin sanoin, niin pisteet oli laskettu edellisen vastaajan ja sinun vastauksien välillä. Seuraavalla kerran suosittelen, että et osta kaupasta kaikkia folioita.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ei olisi varmaan ollut iso homma, mutta kuten jo aikaisemmin sanoin, niin pisteet oli laskettu edellisen vastaajan ja sinun vastauksien välillä. Seuraavalla kerran suosittelen, että et osta kaupasta kaikkia folioita.
Olisi ne oikeasti voinut lisätä ennen kuin lähetit tuon viestin. Minun yksittäiset pisteet ei olisi ollut iso homma. Minun kokonaispisteet siis ovat 37,5 pistettä. Ei huonosti, kun ottaa huomioon ettei moderaattoreiden takia voinut vastata EM-kisavisaan. Jos olisin saanut 14 pistettä EM-kisasta niin olisin ollut kolmas. Ei mielestäni huonosti.

Yllättävää on, että tämä osa kolme olikin oikeasti helpoin kun tässä kysyit ihan peruskysymyksiä muista arvokisoista. Tässä ei tarvinnut niin paljoa kaivaa nippelitietoa kuin kahdessa ensimmäisessä.
 

Barney

Jäsen
Olisi ne oikeasti voinut lisätä ennen kuin lähetit tuon viestin. Minun yksittäiset pisteet ei olisi ollut iso homma. Minun kokonaispisteet siis ovat 37,5 pistettä.
Kumpikohan on todennäköisempää:

A) Unohdin lisätä ne
B) Olen mukana yhdessä mm. moderaattorien kanssa salaliitossa sinua vastaan

Sitä voi jokainen tahollaan pohtia. Ketään muuta kuin sinua itseäsi tuskin kiinnostaa se, että saitko visasta viisi, viisitoista vai viisikymmentä pistettä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kumpikohan on todennäköisempää:

A) Unohdin lisätä ne
B) Olen mukana yhdessä mm. moderaattorien kanssa salaliitossa sinua vastaan

Sitä voi jokainen tahollaan pohtia. Ketään muuta kuin sinua itseäsi tuskin kiinnostaa se, että saitko visasta viisi, viisitoista vai viisikymmentä pistettä.
Sen verran olen saanut aiheetonta paskaa niskaan täällä, ettei mikään olisi enää yllätys.

Voisit ainakin nyt muokata ja lisätä minun pisteet tuohon ylempään viestiin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Haluaisin huomauttaa tähän väliin, että olisin voittanut visan, jos olisin vastannut kaikkiin osioihin. Voisit lisätä sen tuonne myös. Törkeää toimintaa. Modetkin mukana tässä.

Ja olisin saanut enemmän pisteitä kuin Zoidberg kakkososiosta, johon en päässyt vastaamaan kun olin bannissa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kierroksen pisteet:

@Zoidberg 23
@Isäntä: 20
@Buster: 18
@Rara: 18
@Apex: 18
@Huono pakki: 15
@Mängimies: 13
@Peteliuz: 13
@KwutsNI: 12
@Everton: 11
@Ralph: 11
@L. Paraske: 10
@knttrtknkn1: 10
@Jakke76: 10
@Lert: 9
@Alfred E Neuman : 9
@teude: 8
@Aatelinen: 8
@lade: 8
@CuJo#31: 6
@V-G-: 2

Lopulliset pisteet:

1. Isäntä: 58
2. Buster: 57,5
3. Rara: 51

Apex: 46
Peteliuz: 45,5
Kwutsni: 45,5
Ralph: 43,5
Huono pakki: 43
Everton: 42

SilentMan: 40
Mängimies: 39
Zoidberg: 38,5
L.Paraske: 38
Alfred E Neuman: 36
Knttrtknkn1: 36
Lade: 36
Malkkinen: 34
PokerJoker: 33,5
Jakke76: 33
Cujo#31: 31,5

SamSal: 28,5
V-G-: 28,5
Lert: 28
Aatelinen: 27
Teude: 27
FASlapsi: 27
Jeffrey: 21,5
Mikko600: 20

Taison: 18
Gostisbehere: 17
Kempton: 15,5
Maken veivi jr: 14
MikeSilence: 12,5
Tifosi: 12
Redpecka: 9,5
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mulle tulee tästä mieleen yläasteen oppitunti, jossa luokan Marko kokee opettajan olevan vain häntä vastaan ja muut oppilaat saa tehdä mitä haluaa. Marko keskeyttää opettajan jatkuvasti omalla asiallaan ja oppitunnista ei tule mitään.

Samalla kun Marko raivoaa opettajalle kyyneleet silmissä, niin kavereiden kanssa katsellaan vaivaantuneita toisia ja mietitään joko se välitunti kohta alkaisi niin pääsisi pelaamaan futista. Vaikka Markon käytös ärsyttää niin aina me otetaan se silti välkkäfutikseen mukaan koska kentällä ei syrjitä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kylläpäs menee yksi leikkimielinen tietovisa nyt tunteisiin.
 

redpecka

Jäsen
Kylläpäs menee yksi leikkimielinen tietovisa nyt tunteisiin.
Mutta onhan näillä vaikutusta. Muistuu mieleeni se joku vääntö kun jonkun Barcan/Realin kannattaja sanoi ymmärtävänsä futiksesta enemmän kun näkee viikottain huippufutista - väkisinhän se ymmärrys lajista siinä kasvaa. Ja toisin päin: minä sain vain yheksän puol pojoo tästä visasta, näin ollen oletan ettei kukaan ota meikäläistä vakavasti mitä potkupallokeskusteluihin tulee. Kiukuttaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös