Aivan kuin olisin itse kirjoittanut tämän viestin! Ikerman on minunkin valintani :) On kannatellut Realia yksin jo vuosia.spegulaattori kirjoitti:Casillas on aina ollut jostain oudosta syystä eräänlainen ''piilosuosikki'' itselleni, vaikken mitään sympatioita Realia kohtaan tunnekaan. Aina Realin pelatessa tulee Casillasta fanitettua, mutta ei sitä joukkuetta valkoisissa paidoissa. Vaikea yhtälö...
Kuvernööri kirjoitti:Nyt kun tämä Robinson teema tuli esiin, niin täytyy sanoa että hän on varmasti yksi maailman yliarvostetuimpia veskareita. Voisin heti luetella 5 parempaa englantilaista maalivahtia, ja valioliigasta edelle menee lähemmäs 10 veskaria jos mun mielipidettä kysytään. Fat Robbo on Englannin suurin ongelma.
Blackie kirjoitti:Kautta aikojen paras maalivahti on...
Kuvernööri kirjoitti:Olipas hyvin sanottu, olen ihan samaa mieltä. Tässä minun listani niistä valjuveskareista jotka ovat Robboa parempia: Van der Sar, Lehmann, Reina, Cech, Niemi, Jääskeläinen, Carson, James, Given. Kutakuinkin samalla tasolla Läski-Robbon kanssa ovat Green, Kirkland, Foster, Howard, Friedel, Schwarzer. Kakkosmaalivahdeista potentiaalin parempaan kuin Robbo omaa Kuszak, Cudicini. Rankkaan siis Robbon Valioliigan maalivahtien absoluuttisessa rankingissa jonnekin sijoille 11-15.
Jaakko kirjoitti:Lehtovaara
Isänsä kyllä oli maailman ykkönen ja oma sankarini Brøndbyn vuoden 1991 UEFA Cup-menestystarinasta lähtien, mutta ei kai pelkkä sukunimi ja verenperintö Kasperista vielä ihan maailman ykkösveskariehdokasta tee.Castillo kirjoitti:Mustaksi hevoseksi voisi nostaa Leverkusenin nousevan kyvyn Adlerin ja Manchester Cityssä uraansa aloittelevan Kasper Schmeichelin.
Käräppä kirjoitti:Jalkapalloa todella vähän seuranneena mieleeni jäänyt tämä Portugalin veska joka mm. EM2004 kisoissa tiputti englannin jatkosta torjumalla Vasselin vedon ilman hanskoja ja tehden itse seuraavan maalin. Ääneni siis tälle jonka nimeä en muista.