Kyllähän ManU voi ilmoittaa Realille, että jos ette myy Ronaldoa, me käytetään ne punnat Gareth Balen hankkimiseksi. Jos tässä vaiheessa Ronaldo ei sitä jatkosopimusta edelleenkään allekirjoita, on Real vuoden päästä tilanteessa, jossa niiden on pakko myydä Ronaldo (vain vuosi sopimusta jäljellä), eikä ole enää mahdollisuutta hommata Balea. En nyt väitä, että Bale olisi Ronaldon tasoinen pelaaja mutta vaikea mun on kuvitella ketään parempaakaan korvaajaa Ronaldolle kuin hörökorva walesilainen.
Jos Ronaldo tekee jatkosopimuksen, ei tällaisilla tarvitse spekuloida mutta onhan tämä jännää niin kauan kuin se uusi sopimus on allekirjoittamatta.
Cavani menossa Cityyn tai Realiin (IS)
Jotenkin tuo City tuntuisi todella loogiselta. Teveziä on viety Juventukseen, joten Cavani tulisi aika luontevasti tilalle. Jossakin vaiheessahan Dzekoakin vietiin Dortmundiin, ja uskoisin keltamustien olevan edelleen kiinnostunut Dzekosta jos Lewandowski myydään. City tarvitsee maalinsylkijän.
Real Madridin kohdalla taas Cavani-siirto torpedoisi Falcaon ennakoidun "Monacon kautta Realiin" -koukkauksen. Uskon, että Real antaa Cavanin olla, lähtee Higuainilla ja Benzemalla kauteen ja myy sitten jomman kumman pois siinä vaiheessa kun Falcao Bernabeulle päätyy.
Chelseasta vielä sen verran, että jos/kun joukkue pelaa yhden kärjen systeemillä, ei rosteriin tarvita enempää kuin kaksi kovaa kärkipelaajaa. Mä lähtisin tässä tilanteessa kauteen kaksikolla Torres/Lukaku tai sitten hommaisin Lewandowskin ja luopuisin Torresista. Torres varmasti itse jäisi mielellään Lontooseen nauttimaan 200k viikkopalkkaansa, mutta hän tietää itsekin ettei ole sen arvoinen. Tiedän, että monet Chelsea-fanit haluaisivat Lewa/Torresin ja Lukakun lainalle, mutta mun mielestä olisi aikamoinen perseennäyttö Lukakulle laittaa hänet uudestaan lainamarkkinoille 17 maalin kauden jälkeen. Kaikean kaikkiaan ihmettelen joidenkin Chelsea-fanien vähättelevää suhtautumista Lukakuun ja Torresin kehumista. Kahden edellisen kauden aikana 68 liigaottelua/14 maalia, parhaassa peli-iässä - ei ole häävi Torresin saldo.
Näiden viimeaikaisten puheiden valossa Torres on siis jäämässä, joten käytännössä uuden hyökkääjän hankkiminen olisi epäluottamuslause Lukakulle. Chelsean ei kannata ryssiä tätä Lukaku-casea koska hän on kuitenkin tulevaisuuden nimi toisin kuin Torres ja muut kolmekymppiset strikerit.