Jalkapallokauden 2015–2016 siirtohuhut & varmistuneet siirrot

  • 98 116
  • 451
Noista saman pelipaikan pelaajia ovat vain Kroos, Modric, Casemiro ja Illarramendi. Muu osasto pelaa sitten niitä kolmea ylempää paikkaa kärjen alapuolella. Isco ei tule lähtemään vuosikausiin mihinkään.

Minä ymmärsin, että Kovacic on nimenomaan keskikentän ylempi pelaaja eli siinä kärjen alapuolella. Siinä ainakin Interissä on parhaat pelinsä pelannut.
 

Heltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, LA Lakers
Minä ymmärsin, että Kovacic on nimenomaan keskikentän ylempi pelaaja eli siinä kärjen alapuolella. Siinä ainakin Interissä on parhaat pelinsä pelannut.
Pystyy pelaamaan molempia pelipaikkoja ja on lisäksi pelannut Mancinin alaisuudesssa myöskin laidoilla.
Itse näkisin että on hankittu pelaamaan nimenomaan alempana koska ylempänä ei vain ole tilaa, mutta aika näyttää.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Sergio Ramos on tehnyt 5v jatkodiilin Real Madridin kanssa ja ei ollut koskaan lähdössä seurasta. Jep, no onneksi tämä siirtotarina on nyt kesän 2015 osalta ohi.
 

Ralph

Jäsen
Valioliigan sarjanousija Watford on vahvistunut hyökkäävällä keskikenttäpelaajalla Alessandro Diamantilla. Kyseessä on 32-vuotias italialaispelaaja, joka taidetaan parhaiten muistaa suuren yleisön toimesta kevään 2012 EM-kisoista, joissa onnistui Italian paidassa. Taisi iskeä ratkaisevan maalin puolivälieräottelussa Englantia vastaan pilkkukisassa.

Sarjanousijalle hyvä ja ennenkaikkea mielenkiintoinen hankinta, vaikkei mikään superpelaaja olekaan kyseessä. On sille syynsä, ettei koskaan ole päässyt mihinkään suurseuraan Italiassa ennen viime kautta. Silloinkin pelasi vain 11 ottelua lainalla Fiorentinassa. Jossain kiinalaisjengissä oli ennen siirtymistä Watfordiin.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Otamendin siirto Manchester Cityyn useamman lähteen mukaan taputeltu. €45m siirtosumma ja Valencian suuntaan ei ole menossa ketään lainalle.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Bild, joka on hyvin perillä Bayern Munichin asioista kertoi, että Man United on tehnyt 85 miljoonan euron tarjouksen Mullerista.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bild, joka on hyvin perillä Bayern Munichin asioista kertoi, että Man United on tehnyt 85 miljoonan euron tarjouksen Mullerista.
Nämä on niitä hetkiä, kun scholl laittaisi ympäri korvia ja pistää tämä vähemmänkin saksalaiselle ilkeästi silmään.

Kova olisi hankinta, tällä hetkellä suorastaan kullanarvoinen tai no ainakin tuon 85 miljoonan arvoinen Unitedille, kun hyökkäyksessä olisi entisen ylimiehityksen jäljiltä huippumiehen mentävä aukko.

En kuitenkaan usko, että FC Bayern voi tärkeintä kalustoaan oman kautensa alla tyhjentää, joten veikkaan Müllerin jäävän sinne. United kyllä tarvitsee kunnon kärjen ja mikä ettei sen kovan topparinkin.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
BBC:n mukaan Pedro on nyt Chelsean pelaaja ja hintalappu noin £21m. Pari kehnoa alkukauden peliä ja myös Chelsea herää ostamaan pelaajia, ensin Baba Rahman ja nyt Pedro, mitähän lisää.

Gokhan Inler on uusi Leicester-pelaaja, hintana ilmeisesti noin £3m. Kyllä riittää vetovoimaa Valioliigaan.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi kyllä hyvin epä-Bayernia hankkiutua lyhyessä ajassa eroon kahdesta seuraikonista. Varsinkin kun seuralla ei ole rahasta pulaa ja Müller (toisin kuin Schweini) on heille pelillisesti erittäin tärkeä. Ainahan tarjota voi.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Olisi kyllä hyvin epä-Bayernia hankkiutua lyhyessä ajassa eroon kahdesta seuraikonista. Varsinkin kun seuralla ei ole rahasta pulaa ja Müller (toisin kuin Schweini) on heille pelillisesti erittäin tärkeä. Ainahan tarjota voi.

Nähdäkseni Müller-huhut jäävät puolitiehen, koska FC Bayern ei tule luopumaan Mülleristä kauden jo alettua ja tilanteessa, jossa siirtoikkunaa on jäljellä vajaat kaksi viikkoa. Schweinin #31 otteita on ollut mukava katsoa Unitedin paidassakin. Eilinen Club Brügge -ottelu muuttui täysin kun Schweinsteiger ja #14 Chicharito päästettiin irti.
 

RDivis

Jäsen
The Football Café ‏@thefootballcafe 5m5 minutes ago
BREAKING: West Ham co-owner David Sullivan has confirmed that the club have agreed a deal to sign Alex Song from Barcelona. #WHUFC
Jos näin todella on niin jo rupeaa Biliciltä löytymään laatua ja leveyttä tuohon keskikentän keskustaan Obiang, Kouyaté Noble, Oxford ja nyt Song palaa takaisin. Hyvä, sillä Bilic on mielenkiintoinen gaffer.Ja Hammers mielenkiintoinen jengi seurata vaikka ihan Payetinkin takia.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Olisi kyllä hyvin epä-Bayernia hankkiutua lyhyessä ajassa eroon kahdesta seuraikonista. Varsinkin kun seuralla ei ole rahasta pulaa ja Müller (toisin kuin Schweini) on heille pelillisesti erittäin tärkeä. Ainahan tarjota voi.

Eiköhän se espanjalainen joka on siellä puikoissa aiheuta nämä saksalaisten lähdöt. Kyllähän Kroosin ja Schweinsteigerin myynnitkin olivat epä-Bayernmaisia.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän se espanjalainen joka on siellä puikoissa aiheuta nämä saksalaisten lähdöt. Kyllähän Kroosin ja Schweinsteigerin myynnitkin olivat epä-Bayernmaisia.
No miten sen nyt ottaa. Bayern ei suostunut Kroosin palkkapyyntöön Guardiolan toiveista huolimatta, ja Schweinsteigerin lähtöhalut olivat jo vuosia tiedossa, joten Bayern antoi tälle ultimatumin, että se on joko jatkosopimus tai lähtö tänä kesänä. Toisin sanoen siis kummankaan lähtö ei ollut epä-Bayernmainen.
 
BBC:n mukaan Pedro on nyt Chelsean pelaaja ja hintalappu noin £21m. Pari kehnoa alkukauden peliä ja myös Chelsea herää ostamaan pelaajia, ensin Baba Rahman ja nyt Pedro, mitähän lisää.

Noita nyt ei suoraan kehnon alkukauden piikkiin voi laittaa. Oli jo kauan sitten selvää, että uusi vasen pakki tarvitaan ja sellainen saatiin Baban muodossa. Yhtä hyvää laituria Mourinho on hakenut jo useammassa ikkunassa Hazardin ja Willianin kaveriksi epäonnistuttuaan siinä kerta toisensa jälkeen (Salah ja Cuadrado viimeisimpinä), joten siinä mielessä Pedron hankinta ei yllätä myöskään. Ja olihan Chelsea Pedron perässä vahvasti jo alkukesästä. SIinä välissä vain Man United pääsi iskemään väliin, mutta syystä tai toisesta Pedro näyttää valinneen sittenkin siniset. Kenties Van Gaalin vuoksi.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tai sitten sen vuoksi, ettei United ollut valmis maksamaan sitä hintaa pedrosta, jota Barcelona halusi.
 
Eikös joku Unitedin iso kiho matkustanut Espanjaan viimeistelmään diiliä tuossa pari päivää sitten? Barcelona tuskin rupesi yhtäkkiä korottamaan hintaa jos sovitusta, joten kyllä tuossa on kussut jokin muu Unitedin kannalta. Sitä on ainakin ihan turha väittää, etteikö siellä oltu tosissaan Pedroa hankkimassa. Haluan ainakin uskotella, että Pedro itse valitsi mielummin Chelsean. Se miksi hän niin valitsi, se onkin kokonaan toinen juttu.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Eikös joku Unitedin iso kiho matkustanut Espanjaan viimeistelmään diiliä tuossa pari päivää sitten? Barcelona tuskin rupesi yhtäkkiä korottamaan hintaa jos sovitusta, joten kyllä tuossa on kussut jokin muu Unitedin kannalta. Sitä on ainakin ihan turha väittää, etteikö siellä oltu tosissaan Pedroa hankkimassa. Haluan ainakin uskotella, että Pedro itse valitsi mielummin Chelsean. Se miksi hän niin valitsi, se onkin kokonaan toinen juttu.

Minä taas haluan uskotella viimeiseen asti itselleni ja kaikille, että LvG tuli järkiinsä ja luopui tavoittelemasta pelaajaa :).

Totta puhuen kun Pedroa huhuiltiin vahvasti Unitediin yritin olla ilahtunut mutta nyt täytyy sanoa, että olen oikeasti ilahtunut.
 
Minä taas haluan uskotella viimeiseen asti itselleni ja kaikille, että LvG tuli järkiinsä ja luopui tavoittelemasta pelaajaa :).

Totta puhuen kun Pedroa huhuiltiin vahvasti Unitediin yritin olla ilahtunut mutta nyt täytyy sanoa, että olen oikeasti ilahtunut.

Joo sama täällä. Kun Pedroa alkukesästä huhuiltiin Chelseaan, yritin olla ilahtunut, mutta nyt kun tuo näyttää toteutuneen, niin olen oikeasti ilahtunut.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä taas haluan uskotella viimeiseen asti itselleni ja kaikille,

Totta puhuen kun Pedroa huhuiltiin vahvasti Unitediin yritin olla ilahtunut mutta nyt täytyy sanoa, että olen oikeasti ilahtunut.


Haha, siinähän se Jatkoajan keskustelupalstan toiminnan ydin on :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös