Suomiväriä esillä hienossa kontekstissa.
Mulla aika sama tilanne. Toki lisäisi, että Keano ja Gervais ovat molemmat vain pinnalta äkäisiä - todellisuudessa siellä on todella hyvä (mutta kuiva ja vittumaisella tavalla nerokas) huumorintaju taustalla kummallakin.Katoin tosta ennakkoon jo jotain pätkää ja vissiin "yllättäen" Roy Keane on aika samoilla linjoilla monessa asiassa, kun molemmat ovat äkäisiä vanhoja miehiä.
Jos saisin lähteä kahden julkkiksen kanssa kaljalle niin se kyllä olisi varmaan oikeasti Roy Keane ja Ricky Gervais. Voisi toki olla aika raskasta kun molemmat varmaan vaan roustaisivat minua koko illan siitä miten veltto olen.
Messi ehdolla FIFAn vuoden pelaajaksi ja parhaaksi hyökkääjäksi.
Messi ehdolla FIFAn vuoden pelaajaksi ja parhaaksi hyökkääjäksi.
Ei kai tuota oikein kukaan tiedä, miten Fifa nuo ehdokaslistat sisältään kaivaa? Itseäkin kiinnostaisi tietää, onko missään mitään spesifimpää mainittu.Ei ole aikaa lähteä tarkemmin tutkimaan, joten tietäjät kertokoon miten tälläiset ehdokkuudet jaetaan?
Onko siellä joku FIFA:n oma korruptioraati niitä jakamassa?
Ja montako ehdokasta esim vuoden pelaajaksi on listattu?
Ihan huumoriosaston listaushan tuo jo näillä tiedoilla on.
Nominations for the Awards are compiled by FIFA in collaboration with football stakeholders. The nominations as well as the submitted information supporting such nominations shall be reviewed by a panel of FIFA football experts. A panel of experts in men’s football and a panel of experts in women’s football shall compile a shortlist of nominees for the respective categories, which shall be published on FIFA.com shortly thereafter in order to enable a public vote among fans registered on FIFA.com.
Onkohan Inter Miamille jaettu valmiiksi jo vähintään varma välieräpaikka?Tämäkin vielä... kaikki odottavat jännityksellä arpajaisten lopputulosta.
Onkohan Inter Miamille jaettu valmiiksi jo vähintään varma välieräpaikka?