Ei kannata aliarvioida voodoopappien taikavoimia.Pogban paluu Juveen on kyllä kanssa melkoinen tarina. Nyt siellä on käyty kerran jo penkillä mutta loukkaannuttu uudelleen…?
Pogban paluu Juveen on kyllä kanssa melkoinen tarina. Nyt siellä on käyty kerran jo penkillä mutta loukkaannuttu uudelleen…?
Vielä sekin päivä koittaa, kun Paul jolkottelee kentälle.#PogBackOnhan se jo edistystä. Jos kerran pääsi jo harjoituksiin ennen kun loukkaantui uudelleen, seuraavan kerran pääsi jo penkille kunnes loukkaantui uudelleen, niin jokohan pääsisi myös kentälle ennen kuin....
Jos kaveri oli/on niin pahasti loukkaantunut ettei pysty osallistumaan edes harjoituksiin, niin silloin ei pitäisi myöskään pystyä laskettelemaan. Fanit ei taida ihan tyytyväisiä olla.Toki jos oikeasti on nälkää ja halua pelata, niin onhan tuo nyt helvetin kamalaa mennä jatkuvasti rikki jostain. Jatkuvasti vielä kintuista rikki. Vaikka eiköhän nyt joku 300k juokseva palkkalappu anna motivaatiota loputtomaan vesijuoksuunkin jonkun aikaisen eläköitymisen sijaan.
Kietaisin neljä rullaa foliota pääni ympärille, ja nyt vaimo valittaa ettei pysty tekemään päivälliseksi uunivihannesnyyttejä.
Mutta oli siitä sekin seuraus, että näen nyt selvästi näissä Alko-Laiffin ja Hakimin rikosepäilyissä olevan kyse Qatarin sisäisestä valtataistelusta, jolla pyritään saamaan PSG:lle uudet omistajat ja siten tasoitettua tietä Unitedin vallankaappaukselle. Hiljainen tietohan on kertonut jo jonkin aikaa, että Qatar on ollut pettynyt PSG:n omistajuuden tuomiin hyötyihin ja haluaa isomman seuran, jolla pestä ja vahata imagoaan. En edes yllättyisi.
Kietaisin neljä rullaa foliota pääni ympärille
Mä olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa. Onneksi ehdit ensin.
Meillähän on nykyään aika hyvä vaihe menossa, eiks je? Ja siis ongelmahan ratkeaa kahdella kertakäyttöisellä alumiinisella muffinssivuoalla, joiden sisällä veget (pun, clear, eh) muhivat hienosti kypsiksi. Ratcliffeä niillä ei kuitenkaan vielä pysty omistajaksi auttamaan, vaan siinä asiassa olen ollut yhteydessä Paul Pogban veljeen.En tiennyt, että asutte jo nykyään yhdessä. Selittää ehkä sen riitelyn määrän.
Mahtuu, paljon. Oli yksi aivan parhaista. Mutta van Dijk oli aivan kamala eikä Hålandkaan mitenkään erikoinen ennen kuin purskahti Cityssä.Edit. Mutta eikös tuo ollutkin 2022 palkinto. Kyllä siihen Cabceloltakin hyviä suorituksia mahtuu
Pakko olla eri mieltä. Mielestäni oikein hieno palkinto. Tai jos tämä on turha, niin vaikea keksiä sellaista henkilökohtaista palkintoa, joka ei ole turha. Jostain raadin valinnasta voi aina kiistellä. Kun kapteenit, valmentajat ja kannattajat yhdessä tuumin äänestävät parhaasta, niin vaikea kuvitella mistä saisi luotettavampaa arviota. Ei kai tässä erikseen ketään velvoiteta painottamaan MM-kisoja? Niin vain tehdään, koska kun onnistut kerran neljään vuoteen pelattavassa turnauksessa olemaan turnauksen paras pelaaja ja voittamaan himotuimman palkinnon, niin se vain nähdään mainittujen äänestäjien kohdalla enemmän painoarvoa antavana asiana kuin huippukausi seurajoukkueessa.Jälleen kerran yksi täysin turha palkinto.
Ihan mahdollista. Jokaisella valintaraadin jäsenellä niin paha hajataitto että toinen silmä etsii maasta kolikoita ja toinen bongaa lintuja...Siksipä juuri mietin, että josko ovat katsoneet Cancelolta edellisen kauden kevään ja Haalandilta tämän kauden syksyn. Messiltä sitten kisat ja syksy Ranskassa.
Ihan mahdollista. Jokaisella valintaraadin jäsenellä niin paha hajataitto että toinen silmä etsii maasta kolikoita ja toinen bongaa lintuja...
Mun täytyy myöntää, että mun silmälääkärin tutkinto on niin alkuvaiheessa, että en edes oikein tiedä mikä hajataitto on.Eihän tuo ole hajaheittoa, vaan temppu suoraan Nikke Knattertonin salapoliisi oppikirjasta.