Linkki: https://twitter.com/DeadlineDayLive/status/1564159538193899522?t=DkH-9LgJ0eAv0x1hGD_WxQ&s=19
Sairasta touhua huh huh.
Musta oli ihan fiksua pitää pelit Boltilla. Tähän on toki urheillulliset perusteet, mutta mä luulen, että ne jotka nyt tulee Boltille niin on helpompi houkutella Veikkausliigan peliin. Tuolla on myös varmaan hyvä tunnelma tuolla Boltilla. HJK kuitenkin oli alkukaudesta vaikeaa löytää yleisö Veikkausliigaan ja näiden vakioiden takaisin löytäminen onkin se juttu. Olettaisin, että he ketkä ovat näin aikaisin olleet jonottamassa lippuja ovat niitä ketkä voisivat olla menossa Veikkausliiga matsiin.Tulee mieleen ihan markkinatalouden näkökulmasta, että oliko viisasta pelata kaikki pelit Boltilla? Viereiselle Stadikalle olisi mahtunut moninkertaisesti porukkaa ja kassaan sitä myötä euroja. Tiedän, että raha ei määritä kaikkea, mutta kun kysyntää nyt näyttää olevan…
Tuossa Riihilahden kommentit asiaan. Itsekin olisin sillä kantilla, että kannattaisi vaan maksimoida tulot isolla stadikalla.
Toki jo pelkkä nykyinen menestys tekee sen, että ensi kaudella HJK lähtee varmasti vielä aiempaa isommalla budjetilla ja mestaruustaisto ei ole yhtä jännittävä kuin parina viime vuotena.
Mun mielestä täysin oikea vastaus Riihilahdelta ja päätös Klubilta.Tuossa Riihilahden kommentit asiaan. Itsekin olisin sillä kantilla, että kannattaisi vaan maksimoida tulot isolla stadikalla.
Toki jo pelkkä nykyinen menestys tekee sen, että ensi kaudella HJK lähtee varmasti vielä aiempaa isommalla budjetilla ja mestaruustaisto ei ole yhtä jännittävä kuin parina viime vuotena.
Todennäköisesti säikähtänyt tätä, kun Valavuori alkanut nuoleskella Riihilahden suuntaan ja haluaa varmistaa, ettei pers'kärpänen pääse sisään.Mun mielestä täysin oikea vastaus Riihilahdelta ja päätös Klubilta.
Niin tai näin, eli on sitten ajatuksissa yleisö eli tunnelma tai tekonurmi alustana niin täysimääräisesti hyödynnetään kotietu.Varmasti tunnelma on päällimäisin syy mutta heti kakkosena tulee että tekonurmi on syö tasoeroa ja odotetaan Roman norjanvierailun toisintoa.
Niin tai näin, eli on sitten ajatuksissa yleisö eli tunnelma tai tekonurmi alustana niin täysimääräisesti hyödynnetään kotietu.
Ainoa oikea tapa mennä, kotikenttäetu halutaan pitää.
Huvittavia kyllä nämä kaikki kitinät, kun Klubihan veti tämän kannattajan näkökulmasta aivan täydellisesti.HJK:n huippuottelut myytiin loppuun hujauksessa – Aki Riihilahti vastasi Juhana Brotheruksen kritiikkiin
HJK:n Eurooppa-liigan otteluiden liput loppuivat todella nopeasti.www.iltalehti.fi
Onko joku nyt siis vihainen siitä että lippujen hinnat ei ole niin korkeat, että rikkaat saa automaattisesti lipun ostettua kun köyhät ei ole "pöllimässä" lippuja nokan edestä?
Onko joku nyt siis vihainen siitä että lippujen hinnat ei ole niin korkeat, että rikkaat saa automaattisesti lipun ostettua kun köyhät ei ole "pöllimässä" lippuja nokan edestä?
Joo ei saisi naisten futista pilkata mutta kyllä tää video maailman parhaan naisten joukkueen treeneistä vähän hymyilytti.