Jalkapallo – yleinen keskustelu

  • 1 090 424
  • 7 326

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Liian suuri markkinointi on nyt menossa yhden pelaajan ympärillä. Siellä on muitakin pelaajia.

Sarja on ymmärtääkseni melko kovatasoinen ja olisi muutakin puhuttavaa.
En ymmärrä sun pointtia nyt ollenkaan. Voisitko vääntää hiukan rautalankaa? Jos mahdollista, niin ihan realistinen vaihtoehto olisi kiva ymmärryksen tueksi. Siis jalkapallon valovoimaisin nimi on nyt hyppysissä ja väärin markkinoitu?
 

Ralph

Jäsen
En ymmärrä sun pointtia nyt ollenkaan. Voisitko vääntää hiukan rautalankaa? Jos mahdollista, niin ihan realistinen vaihtoehto olisi kiva ymmärryksen tueksi. Siis jalkapallon valovoimaisin nimi on nyt hyppysissä ja väärin markkinoitu?
Ruutuplussan markkinointitapa pakottaa Allegrin peluuttamaan Ronaldoa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ymmärrä sun pointtia nyt ollenkaan. Voisitko vääntää hiukan rautalankaa? Jos mahdollista, niin ihan realistinen vaihtoehto olisi kiva ymmärryksen tueksi. Siis jalkapallon valovoimaisin nimi on nyt hyppysissä ja väärin markkinoitu?

Olin eilen Puolan kolmannen sarjatason pelissä. Ottelutapahtuma oli aivan täydellinen ja kaikki toimi. Oletettavasti kaikilla oli myös mukavaa.

Ei, en tarkoita miten pitäisi elää 1800-luvun maaseudulla, mutta tuo oksettava puskeminen katso tätä liimalettiä. Tuo on vain sanonta, pidän hänestä pelaajana tai siis olen neutraali.

Oikein markkinoitu, mutta vie ainakin itseltäni kiinnostuksen koko sarjaan. Eikö vain voisi mainostaa sarjaa sen hyvän pelin takia.

Ei tietenkään voisi, koska silloinhan kukaan ei ostaisi mitään.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Oikein markkinoitu, mutta vie ainakin itseltäni kiinnostuksen koko sarjaan. Eikö vain voisi mainostaa sarjaa sen hyvän pelin takia.

Ei tietenkään voisi, koska silloinhan kukaan ei ostaisi mitään.

Joo samalla voisi markkinoida pesäpallopelejä tyyliin: "Meidän joukkue ei varasta edes pesiltä joten ollaan moraalisia voittajia. Tulkaa katsomaan"
 

Ralph

Jäsen
Oikein markkinoitu, mutta vie ainakin itseltäni kiinnostuksen koko sarjaan. Eikö vain voisi mainostaa sarjaa sen hyvän pelin takia.
Kertoo jotain median vaikutuksesta elämääsi. Kiinnostuksesi italialaiseen jalkapalloliigaan meni siinä, miten suomalainen media sitä mainostaa.

Mutta et edelleenkään ole vastannut, miten Ruutuplussan mainonta liittyy Ronaldon peluuttamiseen. Onko Ruutuplussa lähettänyt kirityskirjeen Allegrille, että Ronaldoa on pakko peluuttaa, koska me niin Suomessa mainostetaan?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kertoo jotain median vaikutuksesta elämääsi. Kiinnostuksesi italialaiseen jalkapalloliigaan meni siinä, miten suomalainen media sitä mainostaa.

Mutta et edelleenkään ole vastannut, miten Ruutuplussan mainonta liittyy Ronaldon peluuttamiseen. Onko Ruutuplussa lähettänyt kirityskirjeen Allegrille, että Ronaldoa on pakko peluuttaa, koska me niin Suomessa mainostetaan?

Olet täysin väärässä. Minulla ei ole mitään siteitä Italiaan, vaikka olen toki monesti vieraillut. Ja kuka voisi unohtaa Varennea.

Siitä syystä niiden liiga ei kiinnosta. Aivan liikaa muutakin seurattavaa, kun on koko ajan joku peli. Lähden nyt stadionille. Olen ollut tuolla ennenkin, mutta ei mitään mielikuvaa missä se tarkalleen on.

Pelejä on vain liikaa ja pukumiehet kehittelee vielä lisempää.

Kiristyskirjeistä ei ole tietoa, mutta kapitalismissa mikään ei tietenkään yllätä, jos saisi jostain asiasta kuulla.
 

Ralph

Jäsen
Oikein markkinoitu, mutta vie ainakin itseltäni kiinnostuksen koko sarjaan.
Minulla ei ole mitään siteitä Italiaan, vaikka olen toki monesti vieraillut. Siitä syystä niiden liiga ei kiinnosta.
Ensin väität, että markkinointi vie sinulta kiinnostuksen sarjaan ja nyt sitten syynä onkin se, ettei ole siteitä. Koitas nyt päätää kumpi se syy onkaan.

Ja edelleenkään et vastaa, että miten Ruudun mainonta liittyy Ronaldon peluutukseen.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Eli valmentajalla tarkoitit ruutu+ tai veikkausTV:n valmentajaa ja että saako hän vaihtaa pelaajaa?

Nyt lienee "tahallaan" väärinymmärtämisen Euroopan ennätys vaarassa.

Minusta on ihan ymmärrettävää että Ronaldon kanssa ratsastetaan ja yritetään omaa tuotetta myydä sitä kautta - sekä joukkue että CR7 ovat Suomessa varsin suosittuja. Jokainen saa tietenkin ihan vapaasti olla ihan mitä mieltä tahansa mainonnan laadusta / keskittämisestä yhden tyypin ympärille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minusta on ihan ymmärrettävää että Ronaldon kanssa ratsastetaan ja yritetään omaa tuotetta myydä sitä kautta - sekä joukkue että CR7 ovat Suomessa varsin suosittuja. Jokainen saa tietenkin ihan vapaasti olla ihan mitä mieltä tahansa mainonnan laadusta / keskittämisestä yhden tyypin ympärille.

Täysin ymmärrettävää, mutta ei hyväksyttävää.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Nyt lienee "tahallaan" väärinymmärtämisen Euroopan ennätys vaarassa.

Minä voin vääntää sinulle pätkän rautalankaa:

Suomalainen kanava osti serie a-oikeudet kolmeksi vuodeksi ja veikko oli sitä mieltä että aika pitkä aika tuo kolme vuotta(siis suomalaisen kanavan sopimus koska Ronaldon sopimus Juven kanssa 4 vuotta)
ja että saako valmentaja tämän takia päättää kuka pelaa kentällä? Mitäköhän valmentajaa tässä silloin mahdettiin tarkoittaa?
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Minä voin vääntää sinulle pätkän rautalankaa:

Suomalainen kanava osti serie a-oikeudet kolmeksi vuodeksi ja veikko oli sitä mieltä että aika pitkä aika tuo kolme vuotta(siis suomalaisen kanavan sopimus koska Ronaldon sopimus Juven kanssa 4 vuotta)
ja että saako valmentaja tämän takia päättää kuka pelaa kentällä? Mitäköhän valmentajaa tässä silloin mahdettiin tarkoittaa?

No mitä valmentajaa tässä nyt sitten mielestäsi tarkoitettiin? Melkoisen turha aihe vääntää oikein vääntämällä väkisin kun tiedät että veikko ei ihan heti väsy vääntämiseen. Mutta siinähän väännätte.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitä täällä jauhetaan sitä ihteään? Totta kai koko maailman katseet ovat kiinnittyneet Italiaan, kun siellä pelaa maailman kaikkien aikojen paras jalkapalloilija Cristiano Ronaldo, mies, joka tuo voiton tullessaan. CR7 pelaa, kun valmentaja sanoo, ottaa valmentajalta ohjeet, jotka sitten toteuttaa. Luullakseni ohjeiden ydin on tämä: ratkaise ottelu, tuo meille pokaali.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mitä täällä jauhetaan sitä ihteään? Totta kai koko maailman katseet ovat kiinnittyneet Italiaan, kun siellä pelaa maailman kaikkien aikojen paras jalkapalloilija Cristiano Ronaldo, mies, joka tuo voiton tullessaan. CR7 pelaa, kun valmentaja sanoo, ottaa valmentajalta ohjeet, jotka sitten toteuttaa. Luullakseni ohjeiden ydin on tämä: ratkaise ottelu, tuo meille pokaali.
Totta kai CR:a käytetään kanavapakettien markkinoinnissa, koska sarja ja muut pelaajat ovat täysin HMV.
 

Ralph

Jäsen
Totta kai CR:a käytetään kanavapakettien markkinoinnissa, koska sarja ja muut pelaajat ovat täysin HMV.
Heh, oletpas hauska. Liverpoolin fanin itseironiaa parhaimmillaan.

Kohta joku City-fani varmaan kertoo Serie A:n olevan tylsä, koska joukkueet käyttää rahaa ja PSG-fani kertoo syyksi sen, että liigassa on yksi selkeä suosikki.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
No mitä valmentajaa tässä nyt sitten mielestäsi tarkoitettiin? Melkoisen turha aihe vääntää oikein vääntämällä väkisin kun tiedät että veikko ei ihan heti väsy vääntämiseen. Mutta siinähän väännätte.

Pakko vääntää kun kaveri laukoo läpiä päähänsä ja vääntäminen on muutenkin satakuntalaista ykkösviihdettä, nytkin tämä houkutteli paikalle likaisen porilaisen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Uutiskanava on tuossa taustalla auki. CR7 oli nyt tehnyt jonkun maalin jo.

Onko totta vai markkinointikikka.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei minun tietääkseni ole vielä yhtäkään maalia Juventuksen paidassa tehnyt?

Korjaus tulee varmasti mikäli olen väärässä.

Näytti joltain kylähassuttelulta muutenkin, liekö olisi vain joku tapahtuma. Soccerwaystahan sen näkisi onko ollut peliä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Näytti joltain kylähassuttelulta muutenkin, liekö olisi vain joku tapahtuma. Soccerwaystahan sen näkisi onko ollut peliä.

Flashscoresta itse katsoin eikä sen perusteella ainakaan ole tehnyt Juve-paidassa maalia. Toki joku pubiliigamatsi voi olla erikseen tai joku mainosmatsi?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Flashscoresta itse katsoin eikä sen perusteella ainakaan ole tehnyt Juve-paidassa maalia. Toki joku pubiliigamatsi voi olla erikseen tai joku mainosmatsi?

Joku tuollainen, koska eihän nämä aina muutenkaan ole "täällä ollaan suorana paikan päällä" vaan raportteja jostain vanhemmistakin jutusta.

Jossain on jaettu nimikirjoituksia ja myyty kanavapaketteja.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Adidaksen paidassa Ronaldo maaleja siellä teki ja sai varmaan käskyjä faneilta miten pelataan jatkossa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Itse seuraan lähinnä kolmea eri jalkapalloliigaa (jos UCL:ää ei lasketa), ja päätinpä tehdä huvikseen näistä liigoista oman paras avaus yhdeksikkötoistasen. Hieman olen ehkä käyttänyt joissain kohtaa niin kutsuttuja värilaseja, joten pyydän ettette kivitä minua. Koska 3-3-4 formaatio on sekä FIFA-pelissä että oikeastikin mielestäni yksi parhaimmista, niin tein jokaisen all-stars kentän siihen muotoon. Ottakaa kantaa kyseisiin avauksiin, jos koette että olen jossain kohtaa epäonnistunut.

Premier League 3-3-4

Hazard - Kane - Salah
Pogba - De Bruyne - Kante
Robertson - van Dijk - Alderweireld - Walker
De Gea

La Liga 3-3-4

Isco - Griezmann - Messi
Kroos - Modric
Casemiro
Marcelo - Ramos - Varane - Carvajal
ter Stegen

Serie A 3-3-4

Ronaldo - Icardi - Dybala
Pjanic - Milinkovic-Savic - Matuidi
Sandro - Bonucci - Chiellini - Florenzi
Handanovic
 

Ralph

Jäsen
Serie A 3-3-4

Ronaldo - Icardi - Dybala
Pjanic - Milinkovic-Savic - Matuidi
Sandro - Bonucci - Chiellini - Florenzi
Handanovic

Minulla olisi lähes identtinen. Maalissa luottaisin Donnarummaan. Handanovic mulla kakkosnimenä. Sitten keskikentälle en tiedä, Perisic vai Matuidi. Perisic on laituri, voiko pelata kolmen keskikentällä. Jos voi, hän. Jos ei, niin sitten minäkin laittaisin Matuidin. Ja aivan pieni juttu on, että Chiellini pelaa aina vasempana topparina ja Bonucci oikealla.

Zoidbergin jengin taakse kakkos-all-stars:

Perisic - Immobile - Costa
Nainggolan - Alberto - Hamsik
Rodriguez - Koulibaly - Manolas - Vrsaljko
Donnarumma
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Legia Warszawa on antanut kenkää valmentajalle. Sen siitä saa, jos häviää kotona luxemburgilaisille europeleissä.

Tuskin tuo mitään muuttaa, mutta tälläistä tämä on. Parin päivän päästä mennään sinne pelaamaan toinen osa ja lyödään 5-0 tauluun. Ei se siitä valmentajasta ole kiinni, jos pukukopissa päätetään hoitaa tämä nyt pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös