Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 806 756
  • 130 108

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No älä nyt pikkupoika lässytä siellä. Sinähän se fanipoika olet ja mä vaan kerron sulle faktat. Manun hyökkäykseen tämä ottelu ei ole kaatunut, tämä on ihan puhdas fakta. Piste. Sun hehkuttaman Olen upea pelitapa vaan näyttää nyt todellisuuden.
Mee nyt nukkumaan jo. Laitan sut blokkiin jos jatkat tätä täysin sokeaa paskaa vielä yhdenkin viestin. Kyse oli siitä, mitä Ronaldo teki Curtisille ja miten Bruno taklasi napit edellä. Usko silloin kun olet väärässä. Olet sitä koko ajan, kun Rollea fanitat etkä tiedä esim. viime kaudesta yhtään mitään. Eli olet tietämätön ja väärässä. Se tästä osaltani. Piste.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kansainvaellus pois Old Traffordilta.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Pogballa syyslomareissu jo varattu niin haki vielä vapaat töistä.
Onneksi oli sentään uusi kampaus, niin voi ihailla itseään pukuhuoneen peilistä.
Vastenmielinen tapaus.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Paitamyynti ja Insta-seuraajien määrä kasvaa, sehän se on tärkeintä.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mee nyt nukkumaan jo. Laitan sut blokkiin jos jatkat tätä täysin sokeaa paskaa vielä yhdenkin viestin. Kyse oli siitä, mitä Ronaldo teki Curtisille ja miten Bruno taklasi napit edellä. Usko silloin kun olet väärässä. Olet sitä koko ajan, kun Rollea fanitat etkä tiedä esim. viime kaudesta yhtään mitään. Eli olet tietämätön ja väärässä. Se tästä osaltani. Piste.

Sä voit laittaa blokkiin. Mulle aivan sama. Ensinnäkin, esität väitteen mikä ei pidä paikkaansa jonka jälkeen alat vittuilemaan etkä kestä sitä itse. Ja sitten vielä itket asiasta. Voi, voi.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sä voit laittaa blokkiin. Mulle aivan sama. Ensinnäkin, esität väitteen mikä ei pidä paikkaansa jonka jälkeen alat vittuilemaan etkä kestä sitä itse. Ja sitten vielä itket asiasta. Voi, voi.
Kuka aloitti vittuilun "analyyseistä" käsitettyään lukemansa viestin? Nyt menet blokkiin.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
ManU yhdeksän kierroksen jälkeen kuusi pistettä Cityä, seitsemän Liverpoolia ja kahdeksan pistettä Chelseaa perässä.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Zidanen puhelin juuri nyt.

Liitteet

• 4C05341E-83A2-4B67-907F-777D80B51147.jpeg
    4C05341E-83A2-4B67-907F-777D80B51147.jpeg
    70,3 KB · kertaa luettu: 140

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän matsin jälkeen Ole on menettänyt pukuhuoneen, ihan huolimatta siitä että kentän puolellakin on perseilty massiivisella tasolla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Apa

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Liverpool fanit stadionilla vaihtelevat ”Oles at the wheel” ja ”Ole must stay” -huutojen välillä.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Toisaalta toinenkin puoli tässä ottelussa. Liverpool on ollut ottelusta toiseen todella kova ja nyt Liverpool joukkueen tekeminen näyttäytyy tällä tavalla. Salah on tällä hetkellä selkeästi mielestäni maailman paras pelaaja, mutta myös Liverpool joukkueen muut hienot yksilöt ja joukkueen yhdessä tekeminen on todella upeaa katsottavaa.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Omista en pysty sanomaan mitään, sen verran piesty olo henkisesti. Salahille kehut, sarjan paras pelaaja tällä hetkellä.

EP34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Outis
Tuli mieleen tuossa kun jotkut pari sivua taaksepäin puhuivat että ei saata selvitä Pogba 3 pelillä niin itse olisin kyllä sen kannalla että tämmöisissä tilanteissa peli 0-5 ja napit edellä sääreen. Voisi siihen lisä kakkua laittaa. Peli ja kaikki ohi ja silti pitää "taistella" noin.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Salah on tuomassa kapteenina kanssa kivat 48 pistettä FPL:ssä. Mennään posin kautta.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Joo pallo välissä, mutta hidastuksesta näki, että pelkästään turhautunut teko ja melkein sama kun ois potkassu suoraan vehkeille. Noh, pallo toki pehmensi osumaa nyt.

Selvä. Jatkossa palloon potkaisusta aina punainen kortti jos ilme on turhautunut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy