Tais @Lertin ManUn kausiketjun nimeäminen mennä hieman harakoille.
Höhö.
Tais @Lertin ManUn kausiketjun nimeäminen mennä hieman harakoille.
Mee nyt nukkumaan jo. Laitan sut blokkiin jos jatkat tätä täysin sokeaa paskaa vielä yhdenkin viestin. Kyse oli siitä, mitä Ronaldo teki Curtisille ja miten Bruno taklasi napit edellä. Usko silloin kun olet väärässä. Olet sitä koko ajan, kun Rollea fanitat etkä tiedä esim. viime kaudesta yhtään mitään. Eli olet tietämätön ja väärässä. Se tästä osaltani. Piste.No älä nyt pikkupoika lässytä siellä. Sinähän se fanipoika olet ja mä vaan kerron sulle faktat. Manun hyökkäykseen tämä ottelu ei ole kaatunut, tämä on ihan puhdas fakta. Piste. Sun hehkuttaman Olen upea pelitapa vaan näyttää nyt todellisuuden.
Onneksi oli sentään uusi kampaus, niin voi ihailla itseään pukuhuoneen peilistä.Pogballa syyslomareissu jo varattu niin haki vielä vapaat töistä.
Mee nyt nukkumaan jo. Laitan sut blokkiin jos jatkat tätä täysin sokeaa paskaa vielä yhdenkin viestin. Kyse oli siitä, mitä Ronaldo teki Curtisille ja miten Bruno taklasi napit edellä. Usko silloin kun olet väärässä. Olet sitä koko ajan, kun Rollea fanitat etkä tiedä esim. viime kaudesta yhtään mitään. Eli olet tietämätön ja väärässä. Se tästä osaltani. Piste.
Kuka aloitti vittuilun "analyyseistä" käsitettyään lukemansa viestin? Nyt menet blokkiin.Sä voit laittaa blokkiin. Mulle aivan sama. Ensinnäkin, esität väitteen mikä ei pidä paikkaansa jonka jälkeen alat vittuilemaan etkä kestä sitä itse. Ja sitten vielä itket asiasta. Voi, voi.
Onneksi oli sentään uusi kampaus, niin voi ihailla itseään pukuhuoneen peilistä.
Vastenmielinen tapaus.
ManU yhdeksän kierroksen jälkeen kuusi pistettä Cityä, seitsemän Liverpoolia ja kahdeksan pistettä Chelseaa perässä.
Hienoa nähdä, että Newcastlen kannattajat ovat innokkaasti pommittamassa vapaana olevia valmentajia.Zidanen puhelin juuri nyt.
Hienoa nähdä, että Newcastlen kannattajat ovat innokkaasti pommittamassa vapaana olevia valmentajia.
ManU yhdeksän kierroksen jälkeen kuusi pistettä Cityä, seitsemän Liverpoolia ja kahdeksan pistettä Chelseaa perässä.
Ei ainakaan niin huonosti, että tarvitsisi Zidaneen turvautua.Mites projekti etenee?
Menin itsekin heti Romanon sivuille lukemaan että joko siellä on "here we go".Liverpool fanit stadionilla vaihtelevat ”Oles at the wheel” ja ”Ole must stay” -huutojen välillä.
Ei ainakaan niin huonosti, että tarvitsisi Zidaneen turvautua.
Joo pallo välissä, mutta hidastuksesta näki, että pelkästään turhautunut teko ja melkein sama kun ois potkassu suoraan vehkeille. Noh, pallo toki pehmensi osumaa nyt.