Oliko se paitsio, vai miksi ei tullut pilkkua?
Kuollut joutsen, Atletico yritti kuitata oman hälmöilyrankkarankkarin vetämmälla vaparin pallonhallinta tilanteessa jalat löysäksi ja menemällä nurin Aika selkeä tilanne.
Oliko se paitsio, vai miksi ei tullut pilkkua?
Kuollut joutsen, Atletico yritti kuitata oman hälmöilyrankkarankkarin vetämmälla vaparin pallonhallinta tilanteessa jalat löysäksi ja menemällä nurin Aika selkeä tilanne.
Suarez on kyllä naurettava tyyppi.
Aika kova, mutta mielestäni meni oikein. Ihan 50-50 -tilanne kyllä. Vähän myöhässähän se Ticoloikka näytti tulevan, siihen kontaktiin nähden.
Kuka ehti lukea huulilta mitä Suares tossa jutteli
Jos tuollain on, että pitää olla selvä tuomarivirhe, niin juu. Mutta mitä enemmän tuota katselee, niin sitä enemmän tuossa näkyy se hyppy kontaktin jälkeen. Ymmärrän kyllä tuohtumuksenkin tästä.Jos tuomari näyttää pilkkua, mutta menee videolle niin tilanteen pitää olla selvä tuomarivirhe että tuomitun pilkunsa voi kumota. Tuon mukaan meni aivan päin persettä.
Vituttaa. Olisi tullut suht isosti rahaa jos tämä olisi päättynyt tasan.
Punainen kortti ja Liverpoolin rankkari vaikuttivat täysin selviltä, vaikka Simeone ja kotiyleisö veti noistakin jo pultit. Atleticon peruttu pilkku on kiistanalaisempi, mutta kaipa tuokin oikein meni.
Simeone puolestaan on jalkapallon versio Tammisesta. Kauheaa vaahtoamista ja heilumista. Suu käy ja kädet pyörii kuin tuulimyllyn lavat.
Mitähän siitä tulisi jos Simeone ja Tamminen olisi samassa joukkueessa valmentamassa....
Mä kuuntelen Paul Scholesia ja Rio Ferdinandia tällä hetkellä. Omaan korvaani ihan toiselta planeetalta asiantuntijoina kuin Litti.Litillä on tosiaan jotain sanottavaa näihin studioihin muutakin kun vaan että kyllä noi ammattilaiset tietää, nääs. Kiva aina kuunnella.
Mun tietokoneessa on (vihdoin) tämmönen suomalainen sovellus ja oon ihan uutuudenviehätyksissä. Maailmalla vetävät varmaan paremmin.Mä kuuntelen Paul Scholesia ja Rio Ferdinandia tällä hetkellä. Omaan korvaani ihan toiselta planeetalta asiantuntijoina kuin Litti.