Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 278 752
  • 123 818

Barney

Jäsen
Martialkin pelasi tilanteen helvetin hyvin. Sinänsä ironista, että Martialin paras suoritus tällä kaudella on ollut nyt se, kun hän antoi pallon mennä takanaan olleelle Lingardille, eikä käynyt itse sähläämään mitään pallon kanssa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Pakko kyllä kehua omia manageritaitoja. Wildcard -kortti käyttöön ja sisään muun muassa Tanganga ja Antonio. Noh ketkäs kävi ottamassa punaiset kortit :)
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Pakko kyllä kehua omia manageritaitoja. Wildcard -kortti käyttöön ja sisään muun muassa Tanganga ja Antonio. Noh ketkäs kävi ottamassa punaiset kortit :)
Juu itsekin katsoin, että olen jäänyt jonkun verran jälkeen tässä alkukaudesta, kun ei ole ollut Antoniota. No tänään vaihdoin Ingsin Antonioon ja pistin kippariksi :D
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Martialkin pelasi tilanteen helvetin hyvin. Sinänsä ironista, että Martialin paras suoritus tällä kaudella on ollut nyt se, kun hän antoi pallon mennä takanaan olleelle Lingardille, eikä käynyt itse sähläämään mitään pallon kanssa.
Samaa nauroin, Donnyn viime kauden paras ”syöttö” oli muuten vastaavanlainen.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Onneksi näin puoliajan vain Lukakun maaliin saakka, tämän jälkeen Chelsea oli näemmä täysin kusessa.

Saul pitää ottaa pois, ei ole valmis vielä pelaamaan. Keskikenttä on hänen takiaan ihan sekaisin.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Saul pitää ottaa pois, ei ole valmis vielä pelaamaan. Keskikenttä on hänen takiaan ihan sekaisin.
Saulin voisi joku ohjata suorinta tietä punttisalille matsin jälkeen. Valioliiga on fyysinen sarja ja nyt oli nurin aina kun joku Villan pelaajista yskäisi viiden metrin säteellä.

Chelsean tekeminen todella vaisua ja mitäänsanomatonta hyökkäyspäähän. Toisaalta myös Villa oli pirteä, joten ei tietenkään heiltä mitään pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös