maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
@Jeffrey :n urologikin tietää että Ole panttaa vaihtoja vähintään sen 70 minuuttia.
Toisaalta kukaan ei ollut mitenkään herkällä päällä. Vastaukset provoon olivat "ei" ja "aivan huikeaa".Kyllä säkin olisit herkällä päällä, jos olisit katsellut pari kautta Daniel Jamesin viimeistelyä.
Mä olen muuten ymmärtänyt että Jeffreyn urologi on Liverpool-fani.@Jeffrey :n urologikin tietää että Ole panttaa vaihtoja vähintään sen 70 minuuttia.
Niin, molemmissa hommissa pitää olla vähän pervo.Mä olen muuten ymmärtänyt että Jeffreyn urologi on Liverpool-fani.
Ois ollu paitsio VAR:in jälkeenVoi Klich!
Olitko jo kirjottanu tän viestin valmiiksi ja se piti päästä postaamaan vaikka ensimmäinen viestis ei saanut aikaan haluamaas reaktiota?Onko ManU-fanit jotenkin herkällä päällä? Leedsiltä kuitenkin vietiin selvä pilkku?
Viittasin just sellaiseen perus perseenkaiveluun.Niin, molemmissa hommissa pitää olla vähän pervo.
Aika käsittämätöntä että 0-0 tilanteessa pantattiin tätä vaihtoa näin kauanViittasin just sellaiseen perus perseenkaiveluun.
Tuolla vähän tunteet leiskuu. Maguire antoi Fredille ihan kunnolla palautetta. Ja nyt vihdoin James penkille ja Pogba kehiin.
En mä ihan noin vakavalla mielellä täällä oo.Olitko jo kirjottanu tän viestin valmiiksi ja se piti päästä postaamaan vaikka ensimmäinen viestis ei saanut aikaan haluamaas reaktiota?
Leedsiltä vietiin selvä pilkku ekalla jaksolla. ManU hallinnut mutta ei huippupaikkoja. Ei mikään klassikko ole ollut tämä peli...Olipas hunajainen erän loppu Turussa. Mitäs täällä on sillä aikaa tarjoiltu?
Leedsin pakist on pelannut mielestäni hyvin.Tää derby on paskempi kuin Derby County, joka tippuu Championshipistä, ja jonka manageri ois tehny jo hatun tuota Leedsin pakistoa vastaan.
Leeds on parantanut tuota puolustuspeliä aivan huimasti viime aikoin, viimeiseen viiteen peliin päästänyt vain neljä maalia, mikä on heille todella kova luku. Vähän puoliläpällä tuon heitin, että Rooney ois hatun tehny, oikeesti ois pussittanu vaan kaksLeedsin pakist on pelannut mielestäni hyvin.
Innanen on aivan kamalan huono selostaja.