maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
On kyllä taas linjassa eilisen Newcastle pelin käsivirhe ja tuo Shawn-tilanne
Saksaria, saksaria...Tuli tuosta Hartsan puskusta ihan mieleen vanhat Nintendo 8-bittisen World Cupissa pusketut lussupuskut.
Leedsiltä ihan fiksua pelaamista koko ajan vähän repiä ja roikkua Brunossa. Helposti alkaa tosiaan hermostua.Voisi Bruno alkaa taas keskittymään pelaamiseen tuon jatkuvan kaatuilun ja ulinan sijaan.
Ei.Lancasterin
Aivan huikeaa.Siellä Lancasterin punainen roskasakki saa taas kaiken mahdollisen edun tuomareiltakin. Siitä huolimatta pieni ja sympaattinen Leeds roikkuu vielä mukana.
Kyllä säkin olisit herkällä päällä, jos olisit katsellut pari kautta Daniel Jamesin viimeistelyä.Onko ManU-fanit jotenkin herkällä päällä? Leedsiltä kuitenkin vietiin selvä pilkku?
Toisaalta kukaan ei ollut mitenkään herkällä päällä. Vastaukset provoon olivat "ei" ja "aivan huikeaa".Kyllä säkin olisit herkällä päällä, jos olisit katsellut pari kautta Daniel Jamesin viimeistelyä.
Mä olen muuten ymmärtänyt että Jeffreyn urologi on Liverpool-fani.@Jeffrey :n urologikin tietää että Ole panttaa vaihtoja vähintään sen 70 minuuttia.
Niin, molemmissa hommissa pitää olla vähän pervo.Mä olen muuten ymmärtänyt että Jeffreyn urologi on Liverpool-fani.
Ois ollu paitsio VAR:in jälkeenVoi Klich!