Joo, mulla ei edes enää penkillä. Vähän nakertaa että pidin Bamfordin Watkinsin sijasta koska ainakin eilen näytti väsyneeltä.@V-G- lattoi väärään ketjuun, mutta täällä myös Watkins istuu FPL:ssä penkillä.
Joo, mulla ei edes enää penkillä. Vähän nakertaa että pidin Bamfordin Watkinsin sijasta koska ainakin eilen näytti väsyneeltä.@V-G- lattoi väärään ketjuun, mutta täällä myös Watkins istuu FPL:ssä penkillä.
Tuo nykypäivän muurin takana makoilu on kyllä huvittavaa.
Eipä tuolta ole erottunut edukseen kun oikeastaan Hudson-Odoi. Aika väkinäistä on tekeminen monellakin, mutta miksikäs se siitä nappia painamalla vaihtuisi. Vaatii aikaa.Giroudilla ja Chilwellillä ei ihan ole vielä lähtenyt tänään.
No ei nyt edukseen, mutta noista edellä mainituista kumpikaan ei tainnut saada vielä yhtään palloa omille hyökkäyspäässä.Eipä tuolta ole erottunut edukseen kun oikeastaan Hudson-Odoi.
mitä se sanoo tossa?
Mun asiantuntemattomaan silmään näyttää siltä, että Chelsean pelaajat haluavat aina tehdä helpoimman vaihtoehdon sen sijaan, että menisivät vähän pois mukavuusalueelta ja yrittäisivät vaikeampaa ratkaisua, jolla voisi pelikin avautua enemmän.
Onhan Wolvesin formi niin karsea, että Chelsean kuuluisi olla tässä selkeässä kuskin asemassa.
Eikös ne ole olleetkin?Onhan Wolvesin formi niin karsea, että Chelsean kuuluisi olla tässä selkeässä kuskin asemassa.