Tää ei vissiin ollut mulle suunnattu?Kohta on joulukuu ja ManU-fanit tajuaa että VDB on ihan hyvä pelaaja.
Tää ei vissiin ollut mulle suunnattu?Kohta on joulukuu ja ManU-fanit tajuaa että VDB on ihan hyvä pelaaja.
Tää ei vissiin ollut mulle suunnattu?
Jos olisi pakko veikata, niin Migulin mielestä Olelle pitäisi antaa heti potkut ja Lindelöfin taso ei riitä mitenkään avaukseen. Vai tulisiko sieltä vihdoin jo joku uusi näkökulma?Kottilan puoliaika paasausta odotellessa
Niin johan tuo on kaksi täyttä peliä pelannut tähän mennessä. En minä Tellesiä ja Cavaniakaan lähtisi vielä kauhean syvästi analysoimaan.Kohta on joulukuu ja ManU-fanit tajuaa että VDB on ihan hyvä pelaaja.
Samaa näkyvissä minunkin ruudullani. Tosin pitää sanoa samat sanat myös Rashfordista. Hyökkäyspelaaminen on tällä hetkellä täysin Van de Beekin ja Brunon harteilla.Näenkö vain harhoja vai onko tuo Greenwood ollut tänään aivan helvetin laiska? Näyttää ihan siltä kuin siellä olisi Martial löntystelemässä.
Ennakkosuosikki Southampton pitää pintansa ja Olen projekti jatkuu sitten taas seuraavan kerran kun tulee hyvä matsi.