Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 169 250
  • 122 590

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Nyt alkaa näyttämään jo sellaiselta peliltä, mistä Manu-fanit tykkää. Ei tuollaisia 0-1 maaleja voi vaan syntyä Ole Traffordilla.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

Liitteet

  • F75026D2-2E94-496A-88BD-C2CA12C7BE67.jpeg
    F75026D2-2E94-496A-88BD-C2CA12C7BE67.jpeg
    631,6 KB · kertaa luettu: 75

Barney

Jäsen
Hienoa nähdä, että joku joukkue harrastaa vielä vuonna 2020 noita pitkiä sivurajaheittoja. Brittifutista parhaimmillaan.
 

Barney

Jäsen
Ihan tiivis tunnelma tuolla kentällä, kun äsken 20 metrin säteellä Bournemouthin maalista oli kaikki Bournemouthin pelaajat ja kaikki Unitedin pelaajat lukuunottamatta DDG:tä. Laitapakit painavat myös koko ajan hyökkäyksen kärjessä. Peukkua ylös tälle OGS:n iloiselle ja hyökkäävälle jalkapallolle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Barney

Jäsen
Kohtalainen laukaus Martilta.
 

Barney

Jäsen
Tärkeimmät jätkät voisi ottaa puoliajalla vaihtoon. Katotaan seuraavassa ottelussa sitten uudestaan.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Vihdoinkin Manchester United pelaa taas sitä viihdyttävää jalkapalloa. Vastus ei kyllä ole kovin tasokas. Ei anneta sen vielä kaikkea kunniaa tältä joukkueelta joka pelaa varsin viihdyttävää jalkapalloa. Itse olin pahimpina aikoina jo laittamassa OLE:n pihalle. Onneksi tuolla fiksummat päättää. Valioliigassa ensi kaudella Liverpool ja City saavat kunnon haasteen Unitedin ryhmältä. Myös Chelsea tulee olemaan todella kova.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vihdoinkin Manchester United pelaa taas sitä viihdyttävää jalkapalloa. Vastus ei kyllä ole kovin tasokas. Ei anneta sen vielä kaikkea kunniaa tältä joukkueelta joka pelaa varsin viihdyttävää jalkapalloa. Itse olin pahimpina aikoina jo laittamassa OLE:n pihalle. Onneksi tuolla fiksummat päättää. Valioliigassa ensi kaudella Liverpool ja City saavat kunnon haasteen Unitedin ryhmältä. Myös Chelsea tulee olemaan todella kova.
Ei ensi kaudella ole kuin yksi ylivoimainen suosikki. City ja Liverpool yrittävät haastaa. Chelsea on selkeä nelonen.
 

Barney

Jäsen
Onkohan Lindelöfillä jotain vammaa? Maguiren olisi voinut ottaa kyllä huilaamaan, jos Baillylle haluttiin antaa minuutteja.
 

Barney

Jäsen
Tän takia Baillysta ei koskaan tule avauksen topparia Unitedissa. Vittu mikä säheltäjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös