Sori meni tämä tiiviissä seurannassa ohi. Mutta nyt puhutaan ihan eri tason talentista. Kato näitä pelejä! Tai jos et jaksa niin usko minua ja Realin scoutteja. (Säd stoori on se, että "japaninmessi" oli jotain 13 vuotiaana jo Barcan akatemiassa, mutta siinä sitten tuli näitä laittomuuksia ja tämän takia Barca mm. sai niitä värväyskieltoja muutama vuosi sitten.)Vähä niinku Gio Dos Santos tai Bojan?
Uskon ehdottomasti pojan lahjoihin ja on kyllä taitava! ja ei nämäkään kaverit huonoja olleet, montaa kaveria on ennustettu uudeksi Messiksi mutta vertaus on kova toteutettavaksi.Sori meni tämä tiiviissä seurannassa ohi. Mutta nyt puhutaan ihan eri tason talentista. Kato näitä pelejä! Tai jos et jaksa niin usko minua ja Realin scoutteja. (Säd stoori on se, että "japaninmessi" oli jotain 13 vuotiaana jo Barcan akatemiassa, mutta siinä sitten tuli näitä laittomuuksia ja tämän takia Barca mm. sai niitä värväyskieltoja muutama vuosi sitten.)
Totta kai on. Japanin maalta en tosin montaa ehdokasta ole kuullut, että voitasko nyt sopia että tämä on ainakin Japanin paras Messi-ehdokas? :)Uskon ehdottomasti pojan lahjoihin ja on kyllä taitava! ja ei nämäkään kaverit huonoja olleet, montaa kaveria on ennustettu uudeksi Messiksi mutta vertaus on kova toteutettavaksi.
@Lert Mites, eikö Valencian lepakoilla ole Suomessa ihan fanitoimintaa ja sellaista? Vai onko kaikki siis jäkisfoorumilla Real/Blaugrana -poppoota? Parempi sekin kuin ei mitään.
@Lert Mites, eikö Valencian lepakoilla ole Suomessa ihan fanitoimintaa ja sellaista?
Samaa mieltä.Formulat ajettu ja nyt laatujalkapallon pariin. On tämä vain hienoa, kun urheilusarjat ovat alkaneet taas pyörimään.
Tämä on korona-aikaa edeltävä tilasto, joten Ole on jo saattanut nousta pois huonoimpien managerien listalta.Siihen loppui Olen dynastia.