Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 135 902
  • 122 215

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Nyt pitäisi Arsenalin vain jatkaa hyökkäämistä, ettei vaan kävisi taas jollain 88’ pomppumaalilla kylmät niinkuin niin monesti aiemminkin tällä kaudella
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
3-1 Hieno kuvio

Tästäkö se Gunnerssillakin lähtisi?

Tämä hyökkäyskolmikko toimii nyt hyvin, tällä pitäisi ehkä jatkossakin
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Nöörin tarttis hankkia puolustus ja joku koutsi sitä organisoimaan. Läski-Sam ois vapaana.

Pikemminkin keskikentän keskusta on se, missä kaikki kusee. Liian hidas ylöspäin, liian löysä alaspäin. Rice ei voi tehdä kaikkea yksin. Varmaan 5 vuotta huutanut energistä pomopelaajaa tuonne, mutta punnan puntaa ei ole dildo-daveilta sinne herunut.

Pellegrini elää samaa sykliä muutenkin kuin aiemmat managerit. Ekalla kaudella vähän enemmän rahaa, tokalla kiristetään rosteri äärimmilleen ja alkaa managerin mustamaalaus sisältä käsin. Kolmannella viimeistään potkut ja kuvio alkaa alusta. Harmi, kun omistajia ei voi potkia pihalle.

Uuden stadionin piti tuoda maailmanluokan futista ja maailmanluokan pelaajia, mutta kaikki oli bluffia. Dildot pumppaavat rahaa omiin taskuihinsa. Putoaminen olis melkein nautinto, se haavoittaisi pahiten omistajia.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
@Johnny Park en väitä vastaan, kusta ja paskaa on sekin osasto eikä tossa pelisysteemissäkään tai pelaajavalinnoissakaan mun silmään oo mitään ideaa. Ei vaan riitä taso, niin ei riitä taso.

Puolustuksen koomailut vaan tuolta paistaa mun silmään niin, että sattuu vitusti. Paitti että mä oon jo sokeutunu kun työnnän ennemmin sormea silmään kun katon tota Hammersin vatulointia.
 
@Johnny Park en väitä vastaan, kusta ja paskaa on sekin osasto eikä tossa pelisysteemissäkään tai pelaajavalinnoissakaan mun silmään oo mitään ideaa. Ei vaan riitä taso, niin ei riitä taso.

Joo, toisaalta en tiedä, miten tuota muuttaisi, kun ei ole vaihtoehtoja. Kahden kärjen taktiikka ei toimi, kun kahden keskikenttä on noilla pelaajilla itsemurha. Viiden alakerta voisi pelittää, mutta Lanzinin poissaollessa puuttuu kaikki juonikkuus. Eilenkin lähes ainoa vaihtoehto oli heittää Haller kärkeen. Keskikentän keskustaan oli tarjolla sellainen sateentekijä kuin Aston Villasta aikoinaan ulos naurettu, mutta halpa Sanchez, joka saa Noblenkin näyttämään luotijunalta.

Vaikeita aikoja eletään. Veikkaan, että Pellegrini laitetaan pihalle tuttuun tapaan vasta tammikuun siirtoikkunan jälkeen, jotta Dildojen ei tarvitse sen enempää polttaa rahaa. Tai sitten Soton-matsin jälkeen kehiin hyppää Moyes-tyylinen Yes-mies, jolle annetaan tyhjä siirtokassa, vaikka rosterin palkkamenoja trimmattiin aivan saatanasti kesällä. Rahaa pitäis olla, mutta sitä käytetään kartanoihin pelaajien sijaan.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Huimat ensimmäiset 20 minuuttia Salzburgin ja Liverpoolin pelissä. Päästä päähän mennään ja useita huippupaikkoja molemmilla. Vain maalit puuttuvat. Ja cmorelta pelin näkee ilmaiseksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Niin ainakin omasta telkkarista näkyy ilmaiseksi peli c more sportilta. Kanavapaikka 105 hd laatuisena ainakin tässä taloudessa.
Vaatii varmaan kanavakortin, koska täällä ei onnistu. Tuota kokeilin ensimmäisenä.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Nämä champpärin alkulohkot ovat sen luokan läpsyttelyä yleensä, mutta tänään kiinnostaa kerrankin. Ajaxia voittoa toivon, ja Chelsean tippumista, joka vaatisi vissiin Ajax-Valenciasta tasuria, eli aika epätodennäköinen skenaario
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jos jokin asia on varmaa niin se, että Lukaku ei osu tänään Barcelonaa vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös