Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 291 927
  • 123 818

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jerevittumenko
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Hmm... Jos pitäis/saisi valita kummassa nipussa pelaisi jatkossa, niin tuskin on vaikea valinta.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jeremenkolta maailmanluokan suomalaistyylinen maalintekoyritys.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Alaja viiksistä vittuun nyt.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä yritys roman!
 

Salama44

Jäsen
Ei näy Suomella olevan mitään kiirettä yrittää voittaa tätä kotipeliä.

Kosovo pelaa kuin kotona suurella itseluottamuksella Vievät palloa rohkeasti rankkarialueelle ja saavat koko ajan vaaran paikkoja. Miksi Suomi ei tee näin?

Ihan toivottomia yrityksiä kuten Eremenkolta kaukaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Onhan tuossa nyt ihan valovuosien matka että tuolla hyökkäyspelaamisella mentäisiin mihinkään arvokisoihin.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt vaa Suomelta pitkää palloa ni saadaan raavittua se elintärkeä yksi piste.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Eremenko jr. alkaa muistuttaa isoveljeään. Minä, Minä, Minä Yritän Ratkaista.

Eikun siis Roman alkaa muistuttaa Junioria
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä on kamalaa katsottavaa nämät Suomen jalkapallopelit. Kosovo vastassa ja hyvä kun Suomi pääsee edes hyökkäämään. En usko että Suomi näistä karsinnoista kovin hyvää sijoitusta saa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Arajuuri on muuten oikeasti hyvä. On sopivasti paloa ja aggressiivisuutta pelissä. Lisää tuollaisia niin ehkä voi joskus olla saumoja jopa jatkokarsintoihin.
 

Pekkis

Jäsen
Jos Suomen maajoukkueen kärkimies kertoo 26-vuotiaana ryhdistäytyneensä harjoittelemaan, niin onhan tämä touhu nyt ihan saatanan perseestä. Onko noille jätkille kukaan kertonut, että jalkapalloa pelataan ihan joka vitun maassa?
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan btw millon tämä meidän maailmanluokan tähtihyökkääjä Pukki on osunut maajoukkueessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös