Helpohko, joskus vihelletään joskus ei. Meni varmaan kategoriaan "ei pidä antaa mahdollisuutta viheltää".Kuvittelenko mä vai oliko tuo rankkutuomio aika helppo? Suomalaisella pallo ja toinen juoksee päin ja kaatuu? Vai?
Ja ennenkaikkea pallo karkasi, eli ei olisi voinut tehdä maalia vaikka olis välttänyt kontaktin.Kuvittelenko mä vai oliko tuo rankkutuomio aika helppo? Suomalaisella pallo ja toinen juoksee päin ja kaatuu? Vai?
Voitaisko lopettaa nämä potkupalloilut ja keskittyä kiekkoon koko kansa?
Kuvittelenko mä vai oliko tuo rankkutuomio aika helppo? Suomalaisella pallo ja toinen juoksee päin ja kaatuu? Vai?
Helpohko, joskus vihelletään joskus ei. Meni varmaan kategoriaan "ei pidä antaa mahdollisuutta viheltää".
Koska se on ihan yhtä PASKA kuin nuo muutkin potkupalloilijat.Miksi muuten Hämäläinen ei ollut avauksessa?????
Juu, marginaalilajit ovat pienten maitten pelastus. ; )Kun tätä paskaa katselee, niin on hyvä muistaa, että onneksi on jääkiekko. Siinä Suomi sentään pärjää.
Eremenko ja Moisander järkyttävän yliarvostettuja suomalaisessa potkupallossa...
Kyllä aika moni eniten valittava on usein myös jäljillä asioissa. Tyhmistä itkeminen on eri asia kuin kriittinen suhtautuminen.No eikös yleensä ne eniten valita/kririsoi, jotka vähiten tietää? SE on fanikulttuuria. Vitut Suomessa ketään kannateta.
Niin, potkupallon kohdallahan tilanne on se että rima on asetettu sen verran korkealle että voidaan jo kävellä kumartumatta siitä ali.Eli mennään sieltä missä aita on matalin? Mää en lähe tohon.
Heh, ei pakin tarvitsekkaan, taklaukset ja kontaktit ovat futiksessa sallittuja.Ei se Lam kyllä palloakaan pelannut.