Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 784
  • 123 818

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Costa teki mun mielestä siinä tilanteessa kyllä perinteiset boksissa eli talloi "vahingossa" Terryn jalalle, ja siitä loukkaantuminen. Toki saattoi se siellä Terry jossain nilkkaansakin muljauttaa, en niin tarkkaan katsonut.

Näinköhän on ruotsalaisella vielä haastavaa pitää matsi hanskassa loppua kohti.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Niki-juomapelin bonus-osio x10 pärähti. Viitasusi mainittu.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Costa teki mun mielestä siinä tilanteessa kyllä perinteiset boksissa eli talloi "vahingossa" Terryn jalalle, ja siitä loukkaantuminen. Toki saattoi se siellä Terry jossain nilkkaansakin muljauttaa, en niin tarkkaan katsonut.

Minä katsoin tarkkaan ja Terry astui vasemmalla jalallaan oman pelaajan jalkapöydän päälle ja nilkka muljahti. Menen tästä takuuseen. Näkyi kun kuvattiin sieltä maantasosta maalin vasemmalta puolelta lähetyksestä katsottuna.
 

faro

Jäsen
Costa teki mun mielestä siinä tilanteessa kyllä perinteiset boksissa eli talloi "vahingossa" Terryn jalalle, ja siitä loukkaantuminen. Toki saattoi se siellä Terry jossain nilkkaansakin muljauttaa, en niin tarkkaan katsonut.

Costa talloi Terryn oikean jalan päälle, mutta Terry kuitenkin ontui vasenta jalkaansa. Selvästi näkyi hidastuksessa, kuinka Terry satuttaa vasemman nilkkansa astuessaan osittain oman pelaajan jalan päälle.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Minä katsoin tarkkaan ja Terry astui vasemmalla jalallaan oman pelaajan jalkapöydän päälle ja nilkka muljahti. Menen tästä takuuseen.

Kyllä. Luiz on vasta kaksi omista pelaajista telonut. Seuraavaan peliin luvassa mielenkiintoinen keskikenttä noiden Mikelin ja Lampardin korttien jälkeen.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Ok. Olkoon niin. Ei tässä puoliunisena jaksa enää kaikkea nähdä.

Atleticon pitäisi antaa pallo nyt loppuajan jatkuvasti Arda Turanille. Mies on sentään tuonut vaihtonsa jälkeen sentään jotain uutta vaihtoehtoa tuohon hyökkäämiseen.
 

Murskaaja

Jäsen
Mestarien liigan välierä ja ihan järkyttävää paskaa oli koko peli. Tylsin ottelu mitä olen ikinä katsonut, Chelsea vaan kökötti oman maalin edessä ja roiski palloa pois. Yhtään kunnon tilannetta ei tullut kumpaankaan päätyyn.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Chelsea on juuri valmentajansa näköinen kasa tyylitöntä paskaa. Oksettava ilmestys kerta kaikkiaan. Ja jotkut vielä fanittavat tällaista..?
 
Chelsea on juuri valmentajansa näköinen kasa tyylitöntä paskaa. Oksettava ilmestys kerta kaikkiaan. Ja jotkut vielä fanittavat tällaista..?

Pitäisikö lopettaa fanittaminen, jos peli ei miellytä? Tuolla perusteella olisin voinut fanittaa HIFK:ta about 2 kautta 15 edelliskauden aikana. Eipä tuosta ylpeä voi olla tai edes nauttia muuten kuin jälkikäteen, jos tulee tulosta. Ja kyllä, olen Chelskifani - jo vuodesta 2000, kun ihastuin Jimmy Floyd Hasselbainkin pelaamiseen ja sitä kautta koko jengiin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kuten jo aikeisemmin monesti kirjoitin, Terryllä muljahti vasen nilkka kun astui seurakaverinsa jalan päälle. Costa ehkä astui oikean jalan päälle, mutta vasemman jalan hajoaminen johti loukkaantumiseen ja vaihtoon. Nimenomaan vasenta jalkaa mies nilkutti kentällä pari minuuttia ennen vaihtoa.

John Terrys injury vs Atleteco Madrid - YouTube
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Chelsea on juuri valmentajansa näköinen kasa tyylitöntä paskaa. Oksettava ilmestys kerta kaikkiaan. Ja jotkut vielä fanittavat tällaista..?

Kenties tylsä matsi joo mutta äärimmäisen fiksusti pelattu Mourinholta. Seuraava peli Chelsean kotikentällä on varmasti täysin toisenlaista hyökkäypeliä.

Ja jos nyt yhden matsin perusteella tuomitaan joukkue "oksettavaksi ilmestykseksi", niin olempa tainnut aikoinaan myös mahtavan Liverpoolin nähnyt pelaavan puolustusvoittoista peliä, joten tämän pohjalta ei paljoa kannata huudella.

Jos oikeasti väittää Chelsean olevan kasa tyylitöntä paskaa niin väitän ettei kyseinen heppu ole juurikaan kyseisen joukkueen pelejä katsellut.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kenties tylsä matsi joo mutta äärimmäisen fiksusti pelattu Mourinholta. Seuraava peli Chelsean kotikentällä on varmasti täysin toisenlaista hyökkäypeliä.

Ja jos nyt yhden matsin perusteella tuomitaan joukkue "oksettavaksi ilmestykseksi", niin olempa tainnut aikoinaan myös mahtavan Liverpoolin nähnyt pelaavan puolustusvoittoista peliä, joten tämän pohjalta ei paljoa kannata huudella.

Jos oikeasti väittää Chelsean olevan kasa tyylitöntä paskaa niin väitän ettei kyseinen heppu ole juurikaan kyseisen joukkueen pelejä katsellut.
Vuoden 2014 puolella olen nänhyt varmaan liki kymmenen Chelsean peliä, joten otantaa on kyllä laajemminkin. Mitä pitemmälle kevät on mennyt, sitä heikommalta ja vastenmielisemmalta tämän puolen miljardin joukkueen pelaaminen on näyttänyt.

Mutta, en tarkoita viittauksellani vain pelkästään yltiönegatiiviseen pelitapaan. Se kumpuaa kaikesta: ajanpeluusta, loukkaantumisten näyttelemisistä, tuomareiden ahdisteluista, managerinsa käyttäytymisestä omia sekä vastustajan pelaajia kohtaan sekä tietysti erotuomareita vastaan.
 

Edustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, CFC, Bayern, BVB
Mutta, en tarkoita viittauksellani vain pelkästään yltiönegatiiviseen pelitapaan. Se kumpuaa kaikesta: ajanpeluusta, loukkaantumisten näyttelemisistä, tuomareiden ahdisteluista, managerinsa käyttäytymisestä omia sekä vastustajan pelaajia kohtaan sekä tietysti erotuomareita vastaan.

Mites hamsteri-Suarez? Maailman oksettavin filmipelle, jonka naurettavista kaatuiluista, jopa ilman mitään kontaktia, on vihellelty Liverpoolille kauden mittaan useampiakin ratkaisevia pilkkuja, joista on karttunut lisäpisteitä pussiin. Sillä tavalla niitä mestaruuksia kyllä kelpaa voittaa. Heh!

Sama sairas heebo tarvittaessa vaikka puree vastustajan pelaajia. Siinä on todellinen kusipää, jota ei kuuluisi päästää jalkapallostadioneiden lähellekään. Joku takavuosien Dennis Wise olisi lyönyt hamsterilta legot kurkkuun jo ajat sitten, mikä eittämättä haittaisi näitä puruhommia.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kylläpä oli tylsä peli eilen, mutta Chelsean kannalta toki erinomainen tulos. Todennäköisesti voittavat kotona 1 tai 2 maalilla, ja menevät jatkoon. Kovaan paikkaan "joutui" se 2.veskari, mutta hyvällä itseluottamuksella pelasi.

Atleticon flow-tilasta ei kyllä ollut jälkeäkään enää. Onko tullut nyt vähän liikaakin makeaa jo yhden kauden osalta...
 

Hiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallo, jääkiekko, yleisurheilu
Mutta, en tarkoita viittauksellani vain pelkästään yltiönegatiiviseen pelitapaan. Se kumpuaa kaikesta: ajanpeluusta, loukkaantumisten näyttelemisistä, tuomareiden ahdisteluista, managerinsa käyttäytymisestä omia sekä vastustajan pelaajia kohtaan sekä tietysti erotuomareita vastaan.

Olen samaa mieltä. Seuraan jalkapalloa suhteellisen neutraaleista lähtökohdista, enkä kyllä Chelsealle toivo mitään menestystä missään kilpailussa. Koko joukkue kaikkineen on niin vastenmielinen, mikä ilmenee noissa Liverpooliganin mainitsemissa asioissa. Plussana vielä venäläinen oligarkkirahoitus.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Real Madrid: Casillas, Carvajal, Pepe, Ramos, Coentrao, Alonso, Modric, Di Maria, Isco, Ronaldo, Benzema.

Subs: Diego Lopez, Varane, Bale, Marcelo, Casemiro, Morata, Illarra.

Bayern Munich: Neuer, Rafinha, Boateng, Dante, Alaba, Lahm, Kroos, Schweinsteiger, Robben, Ribery, Mandzukic.

Subs: Raeder, Zingerle, Martinez, Pizarro, Gotze, Weiser, Muller.

(Lähde: Dailystar.co.uk)


Tuollaisilla kokoonpanoilla seurat siis lähtevät illan taistoon. Todella mahtava ottelu kyllä tulossa.

Ronaldo on kuin onkin tervehtynyt avauskokoonpanoon ja Bale aloittaa penkiltä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Itse ajattelin keskittyä tänään katsomaan miten jengit yrittävät murtautua. Ihan mielenkiinnosta, kun Pepin pelaamisesta sen verran paljon ollut puhetta. Katsotaan siis varsinkin Bayernin tapaa murtautua.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
HALA MADRID

Maailman jalkapallopääkaupunki. :) Kuulinko oikein että selostaja sanoi Krisulla olleen vamma kädessä? Olen ollut luulossa että se oli jalassa.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Alabalta aktiivista hyökkäyksien tukemista. Bayernin jauhaminen näyttää melko hyvältä näin ottelun alussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös