Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 288 391
  • 123 818

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdin jo tuhahtaa, että olipas paska vapari, mutta kyllähän siitä selvä käsivirhe seurasi.

Ja sinne uppoaa.

Sitten Ge-orgian pojilla keittää yli. Kapu ulos.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Se on täysin totta! Slovenia voitto oli toki hieno, mutta erityisesti mieltäni lämmittää, että näytät olevan myös sitä mieltä, että Espania pelistä Suomi olisi ansainnut tasurin.

Edit: Pilkuro Suomelle!

Sen pelin iloisesta peli-ilmeestä ei tainnut olla puhetta. Viimeinen Espanja peli oli oikeast positiivinen esitys.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Dodii, tarpeeksi jinxaa ja vittuilee niin tulosta tulee...

Dumarilta kova tuomio. Ei siksi, että olisi ollut muuta vaihtoehtoa tossa tilanteessa vaan siksi, että tietää millaisia sekopäitä tuolta katsomosta löytyy. Toivottavasti pääsee hengissä ulos stadikalta.
 

Fordél

Jäsen
Ei tuolla tavalla edes ansaitse, taas vaihteeksi, edes voittaa. Mihin katosi se rohkea, iloinen, mutta järkevä peli, jota just nähtiin Espanjaa vastaan?

Espanja-peli oli aivan eri peli. Siihen Suomi lähti altavastaajana luottaen lähinnä nopeisiin vastaiskuihin. Nyt pitäisi pitää enemmän palloa, jolloin peli menee Suomella helposti hitaammaksi jauhamiseksi. Ja tunnetusti Suomi ei ole ihan parhaimmillaan tällaisessa pelissä, jossa pitäisi jauhamalla aukaista vastustajan organisoitua pakkaa.

No nyt sentään pilkusta 0-1 maali, toivottavasti avaa peliä.

Mitä tulee vaihtoon niin en ymmärrä miksi Sparv otettiin kentälle. Miksei Schülleriä?
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Ihan kuin pallo olisi kimmonnut ylärimasta maalin puolelle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
No iloinen ja iloinen..oikeasti Suomi olisi niistä kahdesta ottelusta ansainnut max 1 pisteen..

Taidat puhua niistä V-Venäjä-peleistä?

Mä puhun Slovenia-maaottelusta, jonka Suomi hoisi hienolla pelillä numeroin 2-0.

Tuomarilta muuten aika tiukassa paikassa tiukka ratkaisu! Siis puhun tuosta pilkusta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Oli maalissa mielestäni. Näissä peleissä ei kai ole mitään teknistä apuvälinettä maalien hyväksymiseen?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt oli Pukilta oikeaa meininkiä!

Mä väitän että kävi maalissa, tai jos ei kokonaan niin ainakin osittain sisältä pomppasi ulos. Sehän toki ei riitä, mutta mun silmiini maalilta näytti. Mulla on Philips.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hienosti Pukki kuittasi ekan puoliajan mokansa, harmi vain ettei tuota lasketa. Maalin puolella kävi.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Olihan se Pukin veto ihan selvästi maalissa ainakin viimeisen hidastuskuvan perusteella. Tietenkään parhaasta mahdollisesta kuvakulmasta ei mitään hidastuksia näytetty.

Saattoipa nyt olla käsivirhe Moisanderilla oman rangaistusalueen sisällä, joten isot virheet tasan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös