Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 151 037
  • 122 420

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Täysin yhden miehen joukkue Barcelona kyllä nykyään. Iniestat ja Villat on todella, todella kaukana parhaimpien päiviensä vireestä.

jep. On kyllä todella nautinnollista katsoa, kun Bayern on dominoinut jo tuollaiset 150 minuuttia putkeen, tätä maailman entistä ykkösjengiä vastaan.

Isoa kuvaa kun hetken funtsii, niin eihän Barca ole tässä otteluparissa ole ollut lähelläkään jatkoonmenoa, ei missään vaiheessa.
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
jep. On kyllä todella nautinnollista katsoa, kun Bayern on dominoinut jo tuollaiset 150 minuuttia putkeen, tätä maailman entistä ykkösjengiä vastaan.

Isoa kuvaa kun hetken funtsii, niin eihän Barca ole tässä otteluparissa ole ollut lähelläkään jatkoonmenoa, ei missään vaiheessa.

Onhan merkit olleet jo ilmassa, että Barcan dynastian aika alkaa olla ohi. Tosi isoissa vaikeuksissa oli jo Milania ja PSG:tä vastaan.

Yksilötasolla jos alkaa miettimään niin voi ihan tosissaan kysyä, että onko Barcan tänään kentällä esiintyneistä pelaajista kukaan TÄMÄN HETKEN vireessään maailman 50 parhaan pelaajan joukossa?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
0-2 oma maali.

Sinällään ei jää jossiteltavaa tuosta(kaan), sillä jos ei olisi ohjautunut oman pelaajan jalasta sisään, niin maali tuosta tilanteesta olisi syntynyt joka tapauksessa.

Varsin hämmentävää, miten tuokin tilanne rakennettiin, täysin Barcan "omilla aseilla", oikea-aikainen pystysyöttö ja jatkotilanteesta häkki.

Huh, mitä dominanssia.

Symppaan kyllä hivenen Dortmundia finaalissa, mutta jotenkin tuntuu Bayern ihan liian isolta vuorelta valloitettavaksi.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno joukkue on tämän kauden Bayern. Kehityskaari Juppin kahdella kaudella on ollut fantastinen. Vielä pari katalaanien verkkoon. Jotain tällaista on odottanutkin, kun on katsonut tämän jengin matseja läpi kauden.
 

Edustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, CFC, Bayern, BVB
Ja sitten kapteeni vaihtoon, koska kortti alla. On se vaan upeeta voittaa maailman parhaat noinkin suurella erolla. 0 - 7!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
0-3. Oli muuten vitun nätti tuo Riberyn oikea-aikainen vaihto nopeampaan tempoon.

Yhteislukemat 0-7 alkaa kuulostaa siltä, että kyseessä on HJK-Bayern- ottelupari, ei Barca-Bayern.

btw: olenko ainoa, jota harmitti, ettei Veikkauksella ollut tarjolla pitkävetoa, jossa olisi voinut ruksia Bayernin useamman maalin voittoa? Laitoin toki kiinni muutamalla kympillä tuon tasoituksettoman vierasvoiton, kerroin 3,5 oli aivan huikea siinäkin.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Pitkän odotuksen jälkeen saksalaiset pääsevät vihdoinkin valloittamaan Lontoon.

Jawohl.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
kerroin 3,5 oli aivan huikea siinäkin.

:D :D mun tiketissä lukee 4,25 mutta joo.

Onpas muuten mahtava perskairaus. 7-0. Arsenalkin pelasi 180min 3-3 ja tippui niukasti vierasmaalilla. Todella harmi siis, että kaksi parasta joukkuetta Bayern ja Arsenal kohtasivat jo ensimmäisellä kierroksella.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
btw: olenko ainoa, jota harmitti, ettei Veikkauksella ollut tarjolla pitkävetoa, jossa olisi voinut ruksia Bayernin useamman maalin voittoa? Laitoin toki kiinni muutamalla kympillä tuon tasoituksettoman vierasvoiton, kerroin 3,5 oli aivan huikea siinäkin.
En tiedä, saatat olla. On niitä muitakin vedonlyöntilafkoja kuin Veikkaus. Itse otin Paffilta nelosen vierasvoiton kiinni, hyvä juttu jos 3,5 oli jo aivan huikea.
 

Edustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, CFC, Bayern, BVB
btw: olenko ainoa, jota harmitti, ettei Veikkauksella ollut tarjolla pitkävetoa, jossa olisi voinut ruksia Bayernin useamman maalin voittoa? Laitoin toki kiinni muutamalla kympillä tuon tasoituksettoman vierasvoiton, kerroin 3,5 oli aivan huikea siinäkin.

Suosittelisin kyllä Unibetin asiakkaaksi siirtymistä. Sieltä löytyy noita tasoitusvetoja ihan joka lähtöön + pikkuisen erikoisempiakin vetoja näihin matseihin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En tiedä, saatat olla. On niitä muitakin vedonlyöntilafkoja kuin Veikkaus. Itse otin Paffilta nelosen vierasvoiton kiinni, hyvä juttu jos 3,5 oli jo aivan huikea.

Niin, tiedetään tiedetään: oma vika kun en pelaa, kuin Veikkausta.

Ja kyllä mulla kädet oikeasti hikosivat, kun näin tuon 3,5 kertoimen tänään kioskilla, itse olisin antanut Bayernille ehkä joku 1,8 tai maksimissaan 2,0.

Arvioni perustan siihen, että olen katsonut pelejä ja joukkueiden välinen tasoero oli kyllä tiedossa.

edit. sori ot vedonlyönnistä.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Barcan ainoan maalin tässä otteluparissa teki Pique. Barca oli kyllä aivan käsittämättömän huono molemmissa otteluissa. Barcan "maailman parhaat" oli kyllä täysi vitsi tällä kertaa.

Ottelun loppuvaiheessa joku BVB:n kannattaja meni Bayernin fanien eteen, selkä kentälle päin, ja piti Dortmundin huivia pään yllä. Oli kyllä hieno hetki saksalaiselle jalkapallolle.

Nyt alkaa kunnon mediarummutus täällä. Ensi lauantaina Dortmund kohtaa Bayernin kotoaan, harjoitusottelu finaalia varten.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Ja kyllä mulla kädet oikeasti hikosivat, kun näin tuon 3,5 kertoimen tänään kioskilla, itse olisin antanut Bayernille ehkä joku 1,8 tai maksimissaan 2,0.

Arvioni perustan siihen, että olen katsonut pelejä ja joukkueiden välinen tasoero oli kyllä tiedossa.
edit. sori ot vedonlyönnistä.

Usko pois, et ole niin hyvä arvioimaan todennäköisyyksiä, että bookkerit antaisivat tuollaisia odotusarvoja. Kyllä sielläkin joku on pari peliä joukkueilta nähnyt. Kun Bayernin ei erikoisesti voittaa tarvinnut, olisi alle kolmen kerroin ollut alikerroin. Ennen otteluparia tuli arvioitua ottelupari suunnilleen fifty-fiftyksi, joten paffin 2.35 Bayernin jatkoonmenosta maistui, eikä tarvinnut edes jännittää.

Tulisiko Schweinille näillä esityksillä kultainen pallo Bayernin viedessä mestaruuden? Täysin suvereenia menoa kentällä. Toki muitakin hyviä vaihtoehtoja on.
 

Edustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, CFC, Bayern, BVB
Tulisiko Schweinille näillä esityksillä kultainen pallo Bayernin viedessä mestaruuden? Täysin suvereenia menoa kentällä. Toki muitakin hyviä vaihtoehtoja on.

Ei kai nyt sentään, kyllähän se Messille tai Iniestalle pitää antaa. Omat suosikit olisi kuitenkin Basti tai Javi Bayernista. BvB:n puolelta Lewa tai Reus. Katsotaan nyt finaali vielä ensin ja sitten vasta palkinnot Barcan pelaajille.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Chelsea lähtee hakemaan kotivoittoa Baselista seuraavalla kokoonpanolla; Cech, Azpilicueta, Bertrand, Ivanovic, Cahill, Luiz, Ramires, Lampard, Moses, Hazard ja Torres.

Vaihtarit; Turnbull, Terry, Ferreira, Ake, Benayoun, Mata ja Oscar.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös