KuumaaKamaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit
Hyvä, BARCA ulkona finaalista! Müller laittaa 4-0!
Aiai Müller olit nyt katkaissut käärmeen niskat lopullisesti, mutta ei.
Tämä. Joten turha tuosta pallottoman estämisestä on sen enempää avautua.Isot virheet vielä Barcan eduksi.
Seisooko sulla nyt kun Barca on häviöllä?
Taitaa tää Barcelona olla sama kuin sm-liigassa jokerit. Sitä on vaan muotia vastustaa. Mä ainakin oon nauttinut Barcan peleistä ja nautin jatkossakin.
Näköjään vuosien kateellisuus Barcaa kohtaan purkautuu tänään, kun Bayern murskaa puolikuntoisen Messin Barcan.
Näköjään vuosien kateellisuus Barcaa kohtaan purkautuu tänään, kun Bayern murskaa puolikuntoisen Messin Barcan.
Bayern murskaa puolikuntoisen Messin Barcan.
Oikea joukkue tuli vastaan ja tää kuplan puhkeaminen tapahtui vihdoin!!
Sun pitää vaihtaa nyt Bayerniin, kun Barca ei olekaan enää numero ygönen.Näköjään vuosien kateellisuus Barcaa kohtaan purkautuu tänään, kun Bayern murskaa puolikuntoisen Messin Barcan.
Taitaa tää Barcelona olla sama kuin sm-liigassa jokerit. Sitä on vaan muotia vastustaa. Mä ainakin oon nauttinut Barcan peleistä ja nautin jatkossakin.