Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 281 749
  • 123 818

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Taidollisesti täysin altavastaaja, taktisesti pyyhittiin vastustajalla pöytää. En minä tuollaista esitystä Huuhkajilta muista nähneeni sitten vuoden... jotain.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Perkele kun oltais ekakin puoliaika pelattu, niin vois olla taululla voitto lukemat, ihan turhaan lähettiin nöyristeleen se eka puoliaika.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kendoyanarit! Repikää siitä, me voitettiin Espanja kerran 60-vuodessa!

:DDDDDDDDDDDDD Tuo Savoy-teatterin "ketä te ootte?"-spedeily on junteinta, kiekko mukaanlukien koskaan, mitä olen Suomi-urheilussa todistanut.

Aivan loistava tulos....Tämä on enemmän, kuin Suomi-kiekon pronssi Olympialaisissa, kiekossa.

EDIT:Jaa. No joo. Tasurihan se oli. Unohtakaa edelliset.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Mitä mää oon aina sanonu siitä Hodarin pelikirjasta Suomen joukkueessa. Unelmafutikset vittuun ja kilpparia kehiin kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Hyvä Suomi!!! Kiitos Huuhkajat!!! Kerrankin ei notkahdettu lopussa! Laitoin heti Suomen maalin jälkeen live-vetoon Espanjan voiton kiinni vaikka en oikeastaan vedonlyöntiä harrasta. Pakko oli selvittää kumpi taika pitää. Se että Suomi ei ikinä kestä vai se että minä en ikinä saa vetoja kiinni. Näköjään Suomikin saa pisteen ennemmin maailman parasta joukkuetta vastaan ku minä vedon kiinni. Hyvä niin.
 

Hurjis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huhhuh! Sanokoot palstan urpot mitä sanoo, mutta onhan tämä aivan jumalattoman kova juttu!
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Taidollisesti täysin altavastaaja, taktisesti pyyhittiin vastustajalla pöytää. En minä tuollaista esitystä Huuhkajilta muista nähneeni sitten vuoden... jotain.

Se on juuri näin. Aaa joo, Designer, samaa mieltä olin jo aiemmin, ja niin olen edelleen.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Maajoukkueelta vuoden urheilu- ja kulttuuriteko samalla kertaa. Kiitos. FIFA:n olis parempi harkita Suomelle villi kortti paikkaa MM-kisoihin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, tulkaas nyt kaikki futisvelhot nauramaan ja itkemään lisää samaan malliin kuin ekan nelivitosen aikana ja jälkeen.

Tauolla 0-0 ja lopputulos 1-1, vastassa Espanja mutta Jatkoajan pettämättömien lajiexperttien mukaan väärin pelattu ainakin sen perusteella mitä tauolla lueskelin siihen asti kertyneitä itkuja ja nauruja.

Kuten sanottu, muiden lajien pariin nyt äkkiä kaikki jotka tyylipisteillä näitä ratkoo, tuolla pelattiin tuloksesta ja sarjapisteistä ja hallitsevaa Euroopan- ja maailmanmestaria vastaan tuli nyt tänään 1-1 -tasuri ja sarjapiste.

Naurakaa nyt sille sitten.

Alkoi olla Pukki hieman puhki lopussa, jengin toisen jakson tason- ja pelinnosto oli merkittävää ja palkinto siitä tuli hienon tasurin muodossa. Nyt pysyi tasoituksen jälkeen pää kasassa ja välit tiiviinä kesken Espanjan kammottavan paineen, hyvä homma ja tulos vaikka alakynnessä Suomi tietenkin oli lähes koko ajan.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika huikea matsi kyllä oli. Toivottavasti Espanja todellakin joutuisi karsinnan kautta menemään ja vaikka tippuisi siellä. Sen verran oksettava tuo joukkue on. Kyllä itseäni kismittää vieläkin 2010 MM-finaali.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Olin täysin väärässä ennen ottelua, kun luulin Espanjan vievän ottelun 6-0. Mukavaa olla joskus väärässä. Hieno suoritus Suomelta, mutta matkaa on vielä valitettavan paljon EM saatikka MM-Kisoihin. Hyvä 1-1 tulos vieraskentällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös