Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 281 136
  • 123 818

Hurjis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No jumalauta, minä ainakin olen tyytyväinen, Suomen bussihan toimii!

Pari kertaa annettiin vielä 25-metrissäkin vähän turhaa tilaa, mutta hyvin on näyttänyt silti toimivan. Jatketaan samaan malliin ja lopussa Miklu kentälle iskemään Suomelle täydellisen ihmeen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Vähän vastaava kuin Viro ja Suomi pelaisi lätkämaaottelun ja oltaisiin pelin puolessa välissä 0-0 tuloksessa. Kuinka moni siinä vaiheessa avautuisi siitä kuinka Viro vaan puolustaa, eikä yritä edes kiekkokontrollilla pelaamista.

Ainoa missä olen pettynyt, niin riiston jälkeen annettiin aivan liian helposti pallo pois ja samoin Pukki ei tosiaan osannut käyttää hyödyksi sitä tyhjää tilaa laidoilla(missä olisi tilaa pelata laitapakkien taakse).
 

ahee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaikkensa ne yrittää, mutta taito ei vaan riitä.
Täysin totta... vastassa kun on maailman kenties kaikkien aikojen paras joukkue niin jo pallon pitäminen on vaikeaa. Kyllä siellä yritystä on ja sen kertoo lukemat taululla 0-0. Itse nostan peukkua Suomelle tässä vaiheessa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tasoissa maailman parasta joukkuetta vastaan 45 minuutin jälkeen vieraissa...

Jos kariarkivuot&co pystyvät tätä nykyä pitämään bussitaktiikalla maalinsa puhtaana, samoin kuin joku Chelsea, niin ei tarvi olla suuri Sherlock ennustaakseen, että tällä taktiikalla Espanja ei ole enää maailman paras jengi muutaman vuoden päästä.

Peli kehittyy.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Minun mielestäni olisi hienoa, jos Suomi edes yrittäisivät pelata. Tappio tästä tulee joka tapauksesta, mutta miten hienoa olisi haastaa, edes kerran, Espanjan huippupelaajat?

Ainoa millä on merkitys on tulos, tulee se millä tavalla tahansa. 0-0 on monin verroin todennäköisempi kuin 1-1 joten sen mukaan Suomi pelaa. Puulaakifutiksessa muu.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todella samaa mieltä Designerin ja Vanhapuuman kanssa. Hyviä pointteja sieltä.

Pedro sisään, Cazorla ulos. En olisi tuota yliarvostettua rottaa laittanut kehiin, ainakaan Santin tilalle, hävisi se viimeinenkin kaukolaukouspelote sieltä. No nyt se varmaan sitten tekee Espanjan ainoan maalin, kun noin menin sanomaan.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Tasoissa maailman parasta joukkuetta vastaan 45 minuutin jälkeen vieraissa. Valtaosa tuntuu kuitenkin olevan hyvin epätyytyväisiä. Itse en olisi tähän suoritukseen uskonut, enkä vieläkään usko että loppuun saakka riittää, mutta onhan tämä nyt oikeasti hyvä suoritus.

Iskuetäisyydellä ollaan ja hyvä taistelu tähän saakka. Totta, että hyökkäävässä taktiikassa olisi enemmän munaa, mutta taululla olisi 3-0 tms. ja jälleen kaikki naureskelisivat Suomen paskuudelle...

Kyse ei ole siitä tämänhetkisestä tuloksesta, vaan siitä että on lätetty pallit naulaan ennen kuin ollaan lähdetty kentälle ja lähdetään pelaamaan KORKEINTAAN maalitonta tasapeliä, mikä itsessään vaatii jo suurta ihmettä.

0-0 tulos on aivan loistava Suomen tasoiselle joukkueelle, mutta mitä tästä matsista nyt jää käteen jos oletettavasti Suomi saa nollattua Espanjan hyökkäyksen? Paskainen maku siitä, että ei uskallettu edes yrittää haastaa taikka taistella Espanjaa vastaan.
Tästä ei voi pelkästään Paatelaista syyttää kun suomelta puuttuu taistelutahto koko ottelusta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se oli siinä. Espanja voitti, koska Suomi ei tee maalia.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainoa millä on merkitys on tulos, tulee se millä tavalla tahansa. 0-0 on monin verroin todennäköisempi kuin 1-1 joten sen mukaan Suomi pelaa. Puulaakifutiksessa muu.

Ymmärrän myös täysin tämän näkökulman, mutta se se ylioptimistinen minä toivoo hyvää tasapuolista taistelua.


)(/&%)!&#"%/)&&" ja sitten se räkämaali.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Rasittavaa lukea näitä "miksei Suomi edes yritä pelata" kommentteja. Ymmärrättekö kendojanarit että tasoero on sitä luokkaa että jääkiekossa meistä kukaan ei ole tainnut vastaavan tasoeron panoksellista ottelua nähnyt, josko sellaista on edes pelattu pariinkymmeneen vuoteen.

Joku maailman top10-20 futismaajoukkue voisi yrittää haastaa ja hyökätä (ja häviäisi), mutta top87-maalle tämä on ainoa vaihtoehto.
Älä ota niin vakavasti kaikkea mitä luet. Mä vaan uskallab väittää että moni kattoo mieluummin kuinka Suomi pelaa 0-0 tälläsellä kura kilpparilla ja häviää... vai että kattosko kansa mieluummin kuinka peini ja piskuinen Suomi tuolla taistelee hullun raivolla ja häviää 3-0.

Tulee se sieltä kun tarpeeks antaa liekaa....

JEEE EI TOIMINUT KILPPARI!!!
Yllättyneitä... löytyy tästäkin ketjusta aika monta jotka sitä kilpparia kannatti...

Aletaaks nyt pelaan?
 

#76

Jäsen
Kertoo kanssa futikaen tasosta, että #87 maan joukkueen pelaajat on kaikki jalkapalloammattilaisia, mutta ihan eri tasolta kuin vastustajan pelaajat. Mahtuisiko yksikään suomalainen pelaaja Espanjan B-maajoukkueeseen tai C-maajoukkueeseen? Jos siis sellaisia koottaisiin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mahtuisiko yksikään suomalainen pelaaja Espanjan B-maajoukkueeseen tai C-maajoukkueeseen? Jos siis sellaisia koottaisiin.

Litti? hymiö
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Espanjan tasoinen erikoistilannejoukkue tekee kulmapotkusta maalin löysällä puskulla tolpan kautta. Tolppamiehet?

Mihin hittoon tuolla muualla tarvitaan pelaajia kun vain Ramos on minkäänlainen pelote.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Siinä olisi taas tolppamies hoitanut homman.

Noin muuten mietin että miten Suomen pitäisi lähteä pelaamaan näiden mielestä. Tuollainen "rohkeasti haastamaan" kun on niin epämääräisesti sanottu ettei tosikaan. Tarkoittaako että pitäisi prässätä aktiivisesti ylhäältä? Millä jaloilla. Vai pitäisikö yrittää pitää pidempiä aikoja palloa. Ok, hyvä olisi, mutta turha odottaa mitään syöttökombinaatioita tuolla miehistöllä.

Itse toki olisin toivonut sitä "Mourinhomaista" tapaa lähteä pelaamaan, mutta tuskin siitä täällä puhuttiin.
 

ahee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyse ei ole siitä tämänhetkisestä tuloksesta, vaan siitä että on lätetty pallit naulaan ennen kuin ollaan lähdetty kentälle ja lähdetään pelaamaan KORKEINTAAN maalitonta tasapeliä, mikä itsessään vaatii jo suurta ihmettä.

0-0 tulos on aivan loistava Suomen tasoiselle joukkueelle, mutta mitä tästä matsista nyt jää käteen jos oletettavasti Suomi saa nollattua Espanjan hyökkäyksen? Paskainen maku siitä, että ei uskallettu edes yrittää haastaa taikka taistella Espanjaa vastaan.
Tästä ei voi pelkästään Paatelaista syyttää kun suomelta puuttuu taistelutahto koko ottelusta.
En ole samaa mieltä... mä näin kentällä todella taistelevan joukkueen, kun kattoi vaikka kuinka omassa boksissa voitettiin pääpalloja. Kyllä Suomi hakee voittoa, mutta kun sitä ei pysty muunlaisella pelitavalla Espanjaa vastaan hakemaan tämänkokoinen maa... Eremenkon kuti ei kovin kaukana ollut, ihmeitä voi aina tapahtua.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Älä ota niin vakavasti kaikkea mitä luet. Mä vaan uskallab väittää että moni kattoo mieluummin kuinka Suomi pelaa 0-0 tälläsellä kura kilpparilla ja häviää... vai että kattosko kansa mieluummin kuinka peini ja piskuinen Suomi tuolla taistelee hullun raivolla ja häviää 3-0.

Tulee se sieltä kun tarpeeks antaa liekaa....

JEEE EI TOIMINUT KILPPARI!!!
Yllättyneitä... löytyy tästäkin ketjusta aika monta jotka sitä kilpparia kannatti...

Aletaaks nyt pelaan?

Sä meinaat että jos oltaisiin lähdetty pallokontrollilla ja korkealla prässillä haastamaan tilanne olisi parempi. Eiköhän Espanja olisi puhkonut reikäjuustoksi Suomen ekalla jaksolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös